Aaaaahquote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want die gaat door naar Leeuwarden, Groningen of Enschede. Enschede is tof, want Cue_ en Samzz, LWD en GRO zijn tof, want dan komt de trein door Zwolle.
Daar woon ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef RealZeus het volgende:
In het kader van de TT:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso Overijssel
Sowieso alles aan de noord kant van de IJssel
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowieso alles aan de noord kant van de IJssel
Amsterdamquote:
Diep van binnen wil iedereen uit Amsterdamquote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Myraela het volgende:
Amsterdam.Ik wil een keer uit in Amsterdam.
Dan ga jequote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Myraela het volgende:
Amsterdam.Ik wil een keer uit in Amsterdam.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Diep van binnen wil iedereen uit Amsterdam
Alhoewel?quote:
de keren dat ik er ben geweest heb ik me wel vermaakt daar, maar het is niet mijn stad.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alhoewel?
Butenlanders, drugsgebruikers en hoeren. Dat is het enige wat ze in Amsterdam hebben. Ja, en toeristen.
1500 kroegen, alle soorten andere horeca.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alhoewel?
Butenlanders, drugsgebruikers en hoeren. Dat is het enige wat ze in Amsterdam hebben. Ja, en toeristen.
Ik vind het heerlijk om in Amsterdam te zijn zo af en toe. Ik vind het alleen nog heerlijker om er weer weg te gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
de keren dat ik er ben geweest heb ik me wel vermaakt daar, maar het is niet mijn stad.
Ik vind Amsterdam een mooie stadquote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alhoewel?
Dat verandert toch niks aan mijn opmerking?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1500 kroegen, alle soorten andere horeca.
EN idd, toeristes.
Ach, wat jij wil boertjequote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verandert toch niks aan mijn opmerking?
Do the math, je bent blank, dus je bent of een drugsgebruiker, of een hoer (mag zelf kiezen, lief hequote:
Hengeloquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Under_Score het volgende:
liever A-dam dan hengelo.. dat dan weer wel.
Drugsgebruikende hoer.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Do the math, je bent blank, dus je bent of een drugsgebruiker, of een hoer (mag zelf kiezen, lief he)
Toch jammer als je theorieen volledig de plank misslaan he?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Do the math, je bent blank, dus je bent of een drugsgebruiker, of een hoer (mag zelf kiezen, lief he)
Kom op, HW, bij tijd en wijle ben je best wel een hoer.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch jammer als je theorieen volledig de plank misslaan he?.
Algemene oproep: Raise your hand als je HW een hoer vindt.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch jammer als je theorieen volledig de plank misslaan he?.
Ik heb nog nooit hoeven betalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Algemene oproep: Raise your hand als je HW een hoer vindt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Algemene oproep: Raise your hand als je HW een hoer vindt.
Was het maar zo, ik krijg geen cent betaald....quote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kom op, HW, bij tijd en wijle ben je best wel een hoer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |