abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4376822
Van Microginon kreeg ik behoorlijke emotionele schommelingen gedurende de menstruatieperiode (huilerig, ongelukkig, chagi)
T schijnt dat deze pil er bekend om staat (ervaringen vriendin, bevestiging dokter)

Ik ben sinds vandaag over op de Ministat, zijn er vrouwen die ervaring hebben met deze pil?

woensdag 29 mei 2002 @ 23:08:00 #2
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4376885
Heb ook Ministat, maar niet echt goede (of slechte) ervaringen mee. Soms nog wel redelijk wat last van buikpijn als ik ongesteld ben, maar verder tevreden
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4376992
Well, dat is iig niet negatief!
Heb je weleens een andere pil gehad?

Ik heb hiervoor eerst Diane gehad, weinig last van dingen, heel af en toe depri, maar was te verwaarlozen.

Mijn dokter vertelde me dat zijn vriendin na 2 maanden maar snel is gestopt met Microginon omdat ze constant ongelukkig, verdrietig en chagi was en het de relatie bepaald geen goed deed.

Echt strange dat 'de pil' zo'n invloed kan hebben op je gemoedstoestand.

donderdag 30 mei 2002 @ 00:24:42 #4
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4378190
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 23:13 schreef Sinnepin het volgende:
Well, dat is iig niet negatief!
Heb je weleens een andere pil gehad?

Ik heb hiervoor eerst Diane gehad, weinig last van dingen, heel af en toe depri, maar was te verwaarlozen.

Mijn dokter vertelde me dat zijn vriendin na 2 maanden maar snel is gestopt met Microginon omdat ze constant ongelukkig, verdrietig en chagi was en het de relatie bepaald geen goed deed.

Echt strange dat 'de pil' zo'n invloed kan hebben op je gemoedstoestand.

Heb hiervoor Meliane gehad, maar omdat ik toen echt 2x zo erg ongesteld werd (veel bloedverlies en pijn) dan voor ik met de pil begon, ben ik toch maar op een andere over gegaan..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_19559391
Ben een paar weken geleden overgestapt van Microgynon naar Ministat omdat ik met Microgynon last had van hoofdpijn en huilerigheid / chagerijnigheid enzo.

Ministat bevalt wel beter (geen vervelende buien meer enzo), maar heeft wel andere effecten: ik krijg er een veel vettere huid van (en af en toe een pukkel) wat ik dus niet zo leuk vind, maar ik heb ineens ook een veel meer zin in seks.

Iemand daar ook ervaring mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')