ik ga geen ToF-meet organiseren, maar een housewarming; vind ik goed genoegquote:Op woensdag 10 november 2010 15:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee wanneer
waarom moet ik het regelen
waarom doet remco dat niet
of patlick, die zijn vol van de partij hier op fok
Ipv zo actief te posten over auto's hadden ze al een meet kunnen regelen
waarbij Machiel in een jurkje gestopt wordt door Selma
Okequote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga geen ToF-meet organiseren, maar een housewarming; vind ik goed genoeg
en ik hoef dus niet persé een meet zoals de vorige keer bowlen etc. mocht iemand dat wel willen, laat die dat dan lekker regelen!
Uiteraard, want als ik het regel doe ik dat ook zeker welquote:Op woensdag 10 november 2010 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moet je dan lekker zelf weten
Begin met regelenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Uiteraard, want als ik het regel doe ik dat ook zeker wel
Ik hoop dat je snapte dat het een grap was?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe kan ik een dierentuin regelen als ik er nog nooit in een geweest ben?
Omdat jij er over begonquote:Op woensdag 10 november 2010 15:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee wanneer
waarom moet ik het regelen
waarom doet remco dat niet
of patlick, die zijn vol van de partij hier op fok
Ipv zo actief te posten over auto's hadden ze al een meet kunnen regelen
waarbij Machiel in een jurkje gestopt wordt door Selma
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
uitslag was goed ivm je happy mood?
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laten we meeten in een dierentuin, kunnen we allemaal naar Justin kijken
Wij zelf ook niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Intelligence het volgende:
Meeten met ToF ... weet niet of ik dat wel aan kan
moet je wel zonder VW én zonder petje komen, anders krijg je een lastige avondquote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Intelligence het volgende:
Spelbrekerquote:Op woensdag 10 november 2010 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapte dat het een grap was?
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je wel zonder VW én zonder petje komen, anders krijg je een lastige avond
Misschien pas je wel goed naast Justin, weet ik veelquote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Spelbrekerwaarom zo serieus
zie je mij al in een dierentuin ?no.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
OEHH NICOLE GAAT VREEMD
ARME JUSTIN
Het was een idee ivm Auto geklets...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Omdat jij er over begon
[..]
![]()
al moet ik over een maand wel terugkomen als de klachten blijven
No thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien pas je wel goed naast Justin, weet ik veel
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
No thanks
dan steel ik namelijk de show en dan moet ie huilen, dat kan ik hem niet aandoen
Petje? Ik draag geen petjes, hoogstens een haarbandquote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je wel zonder VW én zonder petje komen, anders krijg je een lastige avond
Mmmm... spicy bitchy... * 100% Tukker like!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
dus maak dan niet zo'n achterlijke opmerking
bvd
I knew it.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:53 schreef Intelligence het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mmmm... spicy bitchy... [me=100% Tukker] like![/me]
Gehequote:Op woensdag 10 november 2010 15:56 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Petje? Ik draag geen petjes, hoogstens een haarband
Laatste keer dat ik een petje op gehad heb was koninginnedag 2009
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik bewaar mijn agressie wel voor jou
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik bewaar mijn agressie wel voor jou
op de foto in je FoBo draag je een petjequote:Op woensdag 10 november 2010 15:56 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Petje? Ik draag geen petjes, hoogstens een haarband
Laatste keer dat ik een petje op gehad heb was koninginnedag 2009
Het is jouw feestjequote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
En nu heel snel over de knie
Platte hand of paardenzweep?
Kan hij toch niks aan doen dat hij last heeft van haar uitvalquote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de foto in je FoBo draag je een petje
Verveling heet dat ook wel eensquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid, wat doe je? Je gaat helemaal los!
Inddquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid, wat doe je? Je gaat helemaal los!
Wanneer zou die gemaakt zijn dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de foto in je FoBo draag je een petje
Koninginnedag 2009, ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wanneer zou die gemaakt zijn dan?
Geniaal:
[ afbeelding ]
hahahahah geniaalquote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wanneer zou die gemaakt zijn dan?
Geniaal:
[ afbeelding ]
Voor jou en je opmerking ...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
hahahahah geniaal
lach me helemaal slap...
Ik zit wel degelijk op mijn werk te 'werken'. Wat die hand betreft: die gaat misschien vanavond weer in het broekje!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Verveling heet dat ook wel eens
Wat doe je ?
vast niet werken want je post hier
dus vertel
en haal die hand achter je broek vandaan
Duivel ofzo toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:05 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Voor jou en je opmerking ...
[ afbeelding ]
Zoek de betekenis ook maar ff op
Pic's or it didn't happenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit wel degelijk op mijn werk te 'werken'. Wat die hand betreft: die gaat misschien vanavond weer in het broekje!
Henrikequote:
haha Patrickquote:Op woensdag 10 november 2010 16:05 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Voor jou en je opmerking ...
[ afbeelding ]
Zoek de betekenis ook maar ff op
Denken dat dat duivel isquote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Duivel ofzo toch?
iig dat doen die rock-metal mensen altijd bij concerten, toch?
Ik moet de betekenis opzoeke omdat je zelf niet weet wat het betekend?
Weet jij niet wat het nut is van een VRAAGTEGEN ?????????????????????????????????????????????????????quote:
Dan ga ik mooi met poep gooien, en vooral naar jouquote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laten we meeten in een dierentuin, kunnen we allemaal naar Justin kijken
Nee, leg eens uit!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Weet jij niet wat het nut is van een VRAAGTEGEN ?????????????????????????????????????????????????????
whahahahaquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Assiej het volgende:
Het is nat vandaag zelfs nog natter dan Kim Holland voor de webcam
Slamfm! vanmorgen
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ga ik mooi met poep gooien, en vooral naar jou
Pas maar op dat ik hier een enkeling geen smokey eyes bezorgquote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Laten we het over make-up hebben.
Astrid, wat vind jij van 'smokey eyes'?
Was ook te verwachten op SLAM!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Assiej het volgende:
Het is nat vandaag zelfs nog natter dan Kim Holland voor de webcam
Slamfm! vanmorgen
HAHAHA humorrrrrquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef Intelligence het volgende:
Astrid, het is een shocker sticker, niks met die muziek shit te maken hahahaha
Mensen die smileys kunnen horenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren bij "Flirt je stijf om kwart voor vijf" was er zo'n meisje dat dacht dat ze er wel leuk uitzag en blabla.. Krijgt die man de vraag; wil je met haar daten of wil je ¤75,-? Zegt hij: doe mij maar mooi dat geld.
Vraagt die presentator waarom hij niet op een date wou met haar, zegt 'ie: Nahh, ze is niet interessant.
Je hoorde haar bijna:
Je hoorde haar bijna,.. Wat ?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren bij "Flirt je stijf om kwart voor vijf" was er zo'n meisje dat dacht dat ze er wel leuk uitzag en blabla.. Krijgt die man de vraag; wil je met haar daten of wil je ¤75,-? Zegt hij: doe mij maar mooi dat geld.
Vraagt die presentator waarom hij niet op een date wou met haar, zegt 'ie: Nahh, ze is niet interessant.
Je hoorde haar bijna:
Niet letterlijk manquote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mensen die smileys kunnen horen.
kijk aan, veel succes!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:12 schreef norich het volgende:
[..]
Zeker. Morgen laatste tentamen![]()
En hoe ist met u?
geniale actie van die kerelquote:Op woensdag 10 november 2010 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je hoorde haar bijna:
Ik weet niet hoe PM werkt en in het make-up topic word ik doodgezwegen...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik hier een enkeling geen smokey eyes bezorg![]()
Pm maar over make-up shizzle
En anders in het make-up topic
Ow zeg dat dan , dus als iemand ehhhh zegt moet ik er die smiley bij denken?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet letterlijk man
Maar ze reageerde zo van: ehhhhhh
De toon van de stem, mafklapper.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zeg dat dan , dus als iemand ehhhh zegt moet ik er die smiley bij denken?
Oeh, goeiequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dat klinkt?
stiekem was je er bij he?
Wees dan ook duidelijker manquote:Op woensdag 10 november 2010 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De toon van de stem, mafklapper.
had je PM nog te maken met je 2e plaatje, of dat dan weer niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef Intelligence het volgende:
Remco snapt m
Shockers zullen wel weer iets typisch VW zijn
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wees dan ook duidelijker man, ambtenaren
.
Zoals altijd, tochquote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid is nu al 'user van de dag'...
Je mag ook een brief naar me toe schrijven?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe PM werkt en in het make-up topic word ik doodgezwegen...
ja, met zo'n matige actie van Marko moet je toch watquote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef Intelligence het volgende:
Word dit het deeltje dat het snelst vol is, om de TT faal?
Ik gok dat het bij de gemeente Tubbergen niet gaat lukken, failliete bendequote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Is stage... weet niet of ik dit tot m'n 67e wil doen
Dat siert hem nou eenmaalquote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, met zo'n matige actie van Marko moet je toch wat
Ehh ?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Astrid is nu al 'user van de dag'...
Dat redden we al niet meer. Dat was iets van 28 minuten ofzo. Wouter, San, Justin en ik op moordtempo toendertijdquote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef Intelligence het volgende:
Word dit het deeltje dat het snelst vol is, om de TT faal?
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, met zo'n matige actie van Marko moet je toch wat
Ach, bijna elke gemeente heeft 't geld op.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok dat het bij de gemeente Tubbergen niet gaat lukken, failliete bende.
Dan gaat het sowieso je 57ste niet wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, bijna elke gemeente heeft 't geld op.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat redden we al niet meer. Dat was iets van 28 minuten ofzo. Wouter, San, Justin en ik op moordtempo toendertijd
Dat was echt geniaal. Wouter had een mooi trucje bedacht daarvoor.. Iets met 2 schermen tegelijk open en vlammenquote:
Ja maar dat was toch klaarkomen?quote:
Neequote:Op woensdag 10 november 2010 16:19 schreef Assiej het volgende:
Ja maar dat was toch klaarkomen?
Dat is ook zo raar als hij die opmerking plaatst
en ik dan ' klaar kom ' met "ehh "
Dankquote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind d'r bijzonder rebels vandaag. En dat mag ik wel.
Soweco zie jij ook als ambtenaar?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De ehhh onder ambtenaren is: wie gaat koffie halen?
Mooi werk man, 'Kom't oe nie an de bót'quote:Op woensdag 10 november 2010 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Praktisch gezien wel, gelukkig is 't mijn werk niet.
Lieve in viervoud op papier.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:21 schreef Assiej het volgende:
Vandaar dat ze altijd te druk bezig zijn om een mens te woord te staan
De open haard of het berenvel?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[me=100% Tukker] legt berenvel klaar voor de open haard, steekt deze aan, bereid een kaasplankje en trekt een flesje wijn open.[/me]
Bereidt, met -dt.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[me=100% Tukker] legt berenvel klaar voor de open haard, steekt deze aan, bereid een kaasplankje en trekt een flesje wijn open.[/me]
Gewoon bed kon je niet betalen?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo moet hij betalen om met je te daten?
* Intelligence mompelt iets met een rood draadquote:Op woensdag 10 november 2010 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo moet hij betalen om met je te daten?![]()
zoekt op googlequote:Op woensdag 10 november 2010 16:19 schreef Mdrop het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ code verwijderd ]
Net uit!
Fiat punto?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer stijl dan dat...
Punto Pasta?
+ Om je nekquote:Op woensdag 10 november 2010 16:23 schreef Intelligence het volgende:
[..]
* Intelligence mompelt iets met een rood draad
Nee hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doodverwensing! (of hoe dat ook heet)
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:25 schreef Intelligence het volgende:
Normaal moet je daar toch voor bijbetalen?
Nee maar ik zeg toch ook niet tegen jou 'Kon je geen Hummer (Of wat voor kut merk ook)' betalenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:25 schreef Assiej het volgende:
Oh dat was ook jouw manier van vrouwen in pakken?
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben helemaal van m'n a propos door de 'new and improved' Astrid...
Ik weet niet op welke breedtegraad jij je bevindt, maar hier in Europa is het al schemerig.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee maar ik zeg toch ook niet tegen jou 'Kon je geen Hummer (Of wat voor kut merk ook)' betalen![]()
?
BREAKING: de ZON komt door!!
Dan zeg ik Nee, jij wel?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee maar ik zeg toch ook niet tegen jou 'Kon je geen Hummer (Of wat voor kut merk ook)' betalen![]()
?
BREAKING: de ZON komt door!!
skillzz kerel, skillzzquote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik was te vroeg, ninja-edit en jij quote m nog!
nope...quote:
'HUH!'quote:
Geen idee, toen ik hier vanmorgen aankwam had het volgens mij de naam 'Almelo'.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik weet niet op welke breedtegraad jij je bevindt, maar hier in Europa is het al schemerig.
Ja, ik ben van de oude 'username-met-spatie' garde. Euh... even de Fok helpdesk bellen of zo?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
![]()
Wtf je pm box doet het niet?
omdat ie 100% leest + tukker apart
en zegt dat beiden inboxen niet beschikbaar zijn?
Of het niet in die wereld willen bevindenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef Intelligence het volgende:
Zal wel iets met onervarenheid zijn Remco dat dat niet gesnapt word
Olllllldbie dingezusquote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, ik ben van de oude 'username-met-spatie' garde. Euh... even de Fok helpdesk bellen of zo?
dat moest haast welquote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef Intelligence het volgende:
ik gok dat jij aan een verkeerde wereld denktquote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Of het niet in die wereld willen bevinden.
Dit keer is het ook niet de duivel?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef Intelligence het volgende:
Oke wat is je 06quote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, ik ben van de oude 'username-met-spatie' garde. Euh... even de Fok helpdesk bellen of zo?
neequote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dit keer is het ook niet de duivel?
Ik gok niets, maar ga er vanuit dat het over de 'VW Wereld' dinges gaatquote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gok dat jij aan een verkeerde wereld denkt
Zou %20 helpen (da's iig de code voor een spatie in een linkje)?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja je vroeg toch aan mij of ik net met een Hummer aan kon komen zetten?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
'HUH!'
[..]
Geen idee, toen ik hier vanmorgen aankwam had het volgens mij de naam 'Almelo'.
neequote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok niets, maar ga er vanuit dat het over de 'VW Wereld' dinges gaat.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Intelligence het volgende:
Jij ziet het misschien nog als de duivel
Dat weet toch elke einstein?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou %20 helpen (da's iig de code voor een spatie in een linkje)?
Dus 100%20%Tukker
Dat kan wellicht helpen ja. Anders even hier klikken: http://messages.fok.nl/relations.php?relation=2955&a=contactquote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou %20 helpen (da's iig de code voor een spatie in een linkje)?
Dus 100%20%Tukker
Vind het eerder een handje die een manga poppetje wilt vingerenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Intelligence het volgende:
je komt in de buurtquote:Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vind het eerder een handje die een manga poppetje wilt vingeren
Nee man ik heb echt geen idee, en als het wel zo is zou ik het ook niet zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef Intelligence het volgende:
Mdrop snapt t nu ook wel denk ik
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Assiej het volgende:
Ja je vroeg toch aan mij of ik net met een Hummer aan kon komen zetten?
Ik weet toevallig omdat ik es uit wilde vogelen wat al die codes in een linkje betekendenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat weet toch elke einstein?
thanks for sharing
No wil echt nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan wellicht helpen ja. Anders even hier klikken: http://messages.fok.nl/relations.php?relation=2955&a=contact
Oh het teken poppetje heeft de vinger dubbel geklapt gekregen na het vingeren van een olifant ?quote:
dat ook niet...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh het teken poppetje heeft de vinger dubbel geklapt gekregen na het vingeren van een olifant ?
Maak er een cheat-sheet van voor boven je bedquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet toevallig omdat ik es uit wilde vogelen wat al die codes in een linkje betekenden
Misschien wil ik dat wel helemaal niet snappenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:30 schreef Intelligence het volgende:
Dan moet je de wikipedia link in je inbox eens lezenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee man ik heb echt geen idee, en als het wel zo is zou ik het ook niet zeggen.
[..]
Nee hoor.
Dat denk ik!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Assiej het volgende:
Misschien wil ik dat wel helemaal niet snappen
Inmiddels gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Intelligence het volgende:
Dan moet je de wikipedia link in je inbox eens lezen
Nee, hij vreet dat procent-teken niet...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woops,
100%%20Tukker << zo moet ie dan
I know, had ik al geprobeerdquote:Op woensdag 10 november 2010 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woops,
100%%20Tukker << zo moet ie dan
Mooi de nerd uithangenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maak er een cheat-sheet van voor boven je bed!
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, hij vreet dat procent-teken niet...
erg irritantquote:Op woensdag 10 november 2010 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, hij vreet dat procent-teken niet...
Hier in de verte ook ja.. Volgens mij richting Duitslandquote:Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef Assiej het volgende:
Er is niet echt zon buiten maar een oranje gloed aan de horizon...
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier in de verte ook ja..
Ik heb een bug gemeld bij de crew. Dus... even geduld...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
erg irritant
Ik lees wel wat jij zeg maar stuurt maar ik kan niet reply-en
Laterquote:Op woensdag 10 november 2010 16:39 schreef Mdrop het volgende:
Mooi geweest, later, verjaardag vieren![]()
!
Eyquote:Op woensdag 10 november 2010 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb een bug gemeld bij de crew. Dus... even geduld...
nog van harte gefeliciteerd kerelquote:Op woensdag 10 november 2010 16:39 schreef Mdrop het volgende:
Mooi geweest, later, verjaardag vieren![]()
!
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog van harte gefeliciteerd kerel
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog van harte gefeliciteerd kerel
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David onze taalnazi has entered het topic
Kom maar hier, kom je erachter hoe homo ik benquote:
Je poppetje?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:40 schreef Intelligence het volgende:
[..]
?
Leg die opmerking eens nader uit ...
Als ik voor je sta kruip jij van angst in een hoekjequote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Kom maar hier, kom je erachter hoe homo ik ben
Ooh vast.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als ik voor je sta kruip jij van angst in een hoekje
Erg groot compliment voor jezelfquote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
dat hoop jequote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Erg groot compliment voor jezelf
Vandaar de Make-up interesse
He shit, je hebt me doorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker, heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Patrick het met je eens is
Zoniet, liegt ie
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Algemeen bekend toch? Dat de vrouwen met de meeste make-up het meest onzeker zijn?quote:
Ouch.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Algemeen bekend toch? Dat de vrouwen met de meeste make-up het meest onzeker zijn?
Nee hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Algemeen bekend toch? Dat de vrouwen met de meeste make-up het meest onzeker zijn?
Niemand kan mij PM'en... :'(quote:Op woensdag 10 november 2010 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ouch.
[me=100% Tukker] pakt popcorn.[/me]
Nee, ik meen het serieus.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ouch.
[me=100% Tukker] pakt popcorn.[/me]
laat me raden, jij bent die ene die het wel weet?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:45 schreef Assiej het volgende:
9 van de 10 vrouwen weten niet eens hoe ze zich op moeten maken wat ik al erg genoeg vind..
Nee ik heb zomaar een diploma gekregen met 9 en twee 8enquote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat me raden, jij bent die ene die het wel weet?
Als het je opleiding is, lijkt het me handig dat je wat kan jaquote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik geef haar adviesquote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vroeg je cijfers niet ;')quote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee ik heb zomaar een diploma gekregen met 9 en twee 8en
Iedereen is het meest overtuigd van zijn of haar manier natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef Intelligence het volgende:
Wie bepaalt wat de juiste manier is van opmaken? Als 9 vd 10 mensen het anders doet dan jij, zou je dan niet eens aan je eigen manier moeten gaan twijfelen?
9 van de 10 vrouwen zijn oranje en hebben zo'n mooie rand ? duh.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef Intelligence het volgende:
Wie bepaalt wat de juiste manier is van opmaken? Als 9 vd 10 mensen het anders doet dan jij, zou je dan niet eens aan je eigen manier moeten gaan twijfelen?
verkapte zie-mij-goed-zijn-in-workshops-geven-postquote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef Assiej het volgende:
merk bij mijn workshops dat mensen dan pas snappen waar makeup voor bedoeld is
Maar daar vragen anderen wel naarquote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
En ik niet naar jouw km-standen - velgen maat etc
ik heb geen km-stand gegevenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
En ik niet naar jouw km-standen - velgen maat etc
Ik heb wel interesse, keer een TOF meet met de mannelijke 'deelnemers'?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
verkapte zie-mij-goed-zijn-in-workshops-geven-post
1 | German_TOP30_Party_Schlager_Charts_08_11_2010-MCG |
Gaan we elkaar gezellig opmaken, daarna afmakenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, keer een TOF meet met de mannelijke 'deelnemers'?
* ReMcOrE ziet zichzelf niet als deelnemerquote:Op woensdag 10 november 2010 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, keer een TOF meet met de mannelijke 'deelnemers'?
Ow, dan haak ik ook af denk ik :$.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE ziet zichzelf niet als deelnemer
Doe is lief!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan we elkaar gezellig opmaken, daarna afmaken
Dudequote:Op woensdag 10 november 2010 16:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, dan haak ik ook af denk ik :$.
[..]
Doe is lief!
Ik ben ook goedquote:Op woensdag 10 november 2010 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verkapte zie-mij-goed-zijn-in-workshops-geven-post
Dus jij stelt dat 9 van de 10 vrouwen Oompa Loompa zijn?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
9 van de 10 vrouwen zijn oranje en hebben zo'n mooie rand ? duh.
Nee echt, die is geniaalquote:Op woensdag 10 november 2010 16:50 schreef Intelligence het volgende:
Jij bent diegene die zegt dat ze van je schrikken als ze voor je staan ... als ik jou was zou ik heel erg aan jezelf gaan twijfelen.
Kan ik fluiten naar mijn berenvel en dergelijke als ik Ja zegquote:Op woensdag 10 november 2010 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus jij stelt dat 9 van de 10 vrouwen Oompa Loompa zijn?
En jij snapt mquote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, zo kan je 'm wel lezen ja.
Ja want jij kent mij echt goed en via internetquote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
typisch jou om dat van jezelf te zeggen
Dat zou wel episch falend zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ff volrammen dan maar? Kijken of Markooo weer de lapo heeft en nogmaals faalt
Of jij interpreteert em verkeerdquote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Sarcasme gaat je slecht af
wat ik ook zou doen en hoe ik het ook zou doen, ik zal nooit van mezelf zeggen dat ik goed ben...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja want jij kent mij echt goed en via internet...
Ik mag dat van mijzelf zeggen omdat ik weet dat het zo is
niet alleen ik weet het
ook de mensen die mij betalen om het werk te laten doen + ik ben al ver gekomen zonder mijn diploma...
Jij doet je werk toch ook goed neem ik aan? anders moet je toch echt een andere baan gaan zoeken
622 wordt datquote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef Intelligence het volgende:
Ik vind dat t volgende deel maar een nr moet overslaan
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik ook zou doen en hoe ik het ook zou doen, ik zal nooit van mezelf zeggen dat ik goed ben...
Nee hoor, ik heb als man ook geen kijk op dat soort dingen. Het is net kunst: ik heb er de ballen verstand van maar ik weet wat ik mooi vind.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan ik fluiten naar mijn berenvel en dergelijke als ik Ja zeg?
oke oke, 8 van de 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |