abonnement Unibet Coolblue
pi_89145618
quote:
Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb kaartjes binnen voor het Glee-concert in London! Ben benieuwd hoe 't live is! Echt amerikaanse prijzen weer als je een beetje vooraan wil zitten (ca. 170 pond) maargoed. Wordt leuk!
Wat :o zoveel geld :{
  donderdag 25 november 2010 @ 18:40:49 #177
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89145677
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb kaartjes binnen voor het Glee-concert in London! Ben benieuwd hoe 't live is! Echt amerikaanse prijzen weer als je een beetje vooraan wil zitten (ca. 170 pond) maargoed. Wordt leuk!
Wat cool zeg. _O_
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  donderdag 25 november 2010 @ 20:09:36 #178
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89149917
quote:
Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

wat voor baan is dat waar je onder de baas zn tijd uren series zit te kijken :')
Ik kijk ook altijd al mijn series op school. We zitten dan namelijk altijd met laptop en doen vaak genoeg niets :P
pi_89150026
Oef, wat een akelige aflevering. En dan bedoel ik mooi-akelig. Ik was de hele tijd bang dat Karofskyi ergens binnen kwam stormen en er iets met Kurt gebeurde :{.
Wel heel mooi hoe iedereen er voor Kurt en de trouwerij was, net als het voor hem op komen in de lockerroom.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 25 november 2010 @ 20:23:19 #180
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_89150518
Zie net dat Volume 4 van de CD reeks uit is... Ik vind die altijd zo beperkt... alle liedjes moeten daar opstaan, geen selectie ...

En twee liedjes van de volgende aflevering ...
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_89155922
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

wat voor baan is dat waar je onder de baas zn tijd uren series zit te kijken :')
Ik werk op de PR-office van mijn universiteit :) Wat deze week inhield dat ik door kranten van Illinois moest gaan om te kijken of we er in vermeld werden, bijna nooit behalve bijvoorbeeld in sport. In elk geval kan ik gemakkelijk kranten skimmen terwijl ik Glee op heb staan ;)
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:00:28 #182
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89170618
Nieuw nummer voor volgende aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:10:27 #183
88233 Steve
Still the best.
pi_89175912
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nieuw nummer voor volgende aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het maar een beetje een suffe uitvoering...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_89176076
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nieuw nummer voor volgende aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saaie uitvoering!
pi_89176516
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:52:24 #186
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89177476
de cast treed op 5 december op tijdens The Result Show van X Factor Uk !
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:01:20 #187
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_89183601
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef Cybart het volgende:
de cast treed op 5 december op tijdens The Result Show van X Factor Uk !
Oeeeeeeeeeeeeeeee!!! Das wel interessant!
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_89201885
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nieuw nummer voor volgende aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:34:09 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_89205145
Ik heb maar besloten Glee als een soort soap te beschouwen, want als dramaserie is het totaal niet serieus meer te nemen. Het totale gebrek aan (geloofwaardige) continuïteit, karakterontwikkeling en fatsoenlijke liedjes (ik had geen idee wie Bruno Mars is, maar daar waren die twee nummers op de bruiloft van blijkbaar) wordt meestal wel goed gemaakt door de humor. Glee was altijd doorspekt met ironie, maar dat lijkt er de laatste tijd niet meer van af te kunnen. Sue's bruiloft was gewoon raar, en niet leuk.

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de hele wereld om Kurt draait :'). Zelfs die bruiloft ging alleen maar om hem, sloeg echt nergens op. Ik hoop nu dat hij weg is de andere karakters weer eens een beetje een fatsoenlijke verhaallijn krijgen. Zoiets als Duets.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:53:18 #190
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89206275
Ach, iedere paar aflevering concentreren ze op iemand anders (al die zwangerschapsdrama). Momenteel alleen over Kurt. -O- tenminste, zo zie ik het
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_89208769
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Fir3fly het volgende:

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de hele wereld om Kurt draait :'). Zelfs die bruiloft ging alleen maar om hem, sloeg echt nergens op. Ik hoop nu dat hij weg is de andere karakters weer eens een beetje een fatsoenlijke verhaallijn krijgen. Zoiets als Duets.
Dat stoorde mij ook!

Ik vind het wel goed dat ze op een humorvolle manier focussen op dingen als homosexualiteit, bullying en mongolen (mghighig) maar dit ging veel te ver.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:39:27 #192
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_89211959
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef L.no het volgende:
Ach, iedere paar aflevering concentreren ze op iemand anders (al die zwangerschapsdrama). Momenteel alleen over Kurt. -O- tenminste, zo zie ik het
Mja het ging toch vooral meer over de groep als geheel, en dan nog het hele Will/Emma drama daar bij. Dat kon ik beter waarderen dan dit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_89212426
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef L.no het volgende:
Ach, iedere paar aflevering concentreren ze op iemand anders (al die zwangerschapsdrama). Momenteel alleen over Kurt. -O- tenminste, zo zie ik het
Ik ben ook een beetje Kurtmoe. Nu weten we het wel dat ie homo is. Het wordt tijd dat de rest van de groep ook weer eens wat meer aandacht krijgt.
Because simple is bad!
pi_89212495
sam en quinn zijn wel een schattig setje :) vond dit een mooie aflevering, met die bruiloft en al. Ik lag echt dubbel om die jurk van Sue :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89216386
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 00:52 schreef sbientje het volgende:
sam en quinn zijn wel een schattig setje :) vond dit een mooie aflevering, met die bruiloft en al. Ik lag echt dubbel om die jurk van Sue :D
Het leek alsof ze nog langer was dan anders. Zeker naast haar zusje. Overigens vond ik Sue ineens heel sympathiek hoe ze met Kurt omging. Behalve de bijnaam dan...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_89231850
Tja over dat er (te) veel aandaccht naar Kurt uitgaat, was wel te verwachten, Ryan heeft een paar keer aangegeven dat hij de hoofdverhaallijn van dit jaar heeft. En heel erg vind ik dat niet, ik vind het wel een interessante verhaallijn. Interessanter dan de zwangerschap van quinn van vorig jaar. (raar dat ze daar trouwens nooit meer wat over zeggen.)

En als je deze 8 afl. vergelijkt met de 1e 13 van s1 dan heeft de rest van de kast ook wel karakterontwikkelingen, meer dan in de 1e 13 op rachel/finn/quinn na. Het is gewoon dat die allemaal afgeraffeld lijken, en dat het lijkt alsof de schrijvers al hun aandacht aan kurts verhaallijn besteden. De rest heeft alleen maar (maar dat is mijn mening) een beetje saaie verhalen over wel/niet met elkaar daten, jaloerse vriendinnetjes.

Ik vond het ook wel wat vreemd dat die hele bruiloft om Kurt draaide.
Al denk ik dat de schrijvers hiermee ook wel wilden laten zien uiteindelijk hoe bang hij op school is. Er zijn zoveel mensen die om hem geven en hem willen beschermen en nog denkt die dat het niet genoeg is.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:59:15 #197
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_89232263
Ik vind Glee niet eens zó'n geweldige serie, meer 'gewoon lekker voor erbij'. Maar óh, Jane Lynch! Cracks me up. Ze is voor mij een soort Steven Carell: alleen de gezichtsuitdrukkingen doen het al.

En wáár was Emma nu weer!? O+Emma O+.
  zondag 28 november 2010 @ 00:40:02 #198
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_89244691
Ik vind de ontluikende vriendschap tussen Artie en Puck zo tof O+
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 28 november 2010 @ 11:06:11 #199
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_89250186
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 08:28 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Het leek alsof ze nog langer was dan anders. Zeker naast haar zusje. Overigens vond ik Sue ineens heel sympathiek hoe ze met Kurt omging. Behalve de bijnaam dan...
The Educational Episode :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_89275247
enigszins offtopic, maar is het nou mike chang in de xbox kinect commercial? hij lijkt er iig wel op :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')