abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89517609
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Moron het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering. Wel weer afgezaagd dat ze begonnen vanuit achterin de zaal, maja.. Wie ben ik. Vond dat nummer van de Warblers echt supergoed. Mike en Brittany leuke danssolo, mag vaker! :Y
En het einde.. Achja, weer drama :P
Ik vond de Warblers juist enorm saai.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 5 december 2010 @ 12:23:05 #252
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_89545866
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_89546796
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Rahl het volgende:
[ afbeelding ]
ghehehe
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89548500
ik vond het leuk. Het was wel te verwachten dat ze allbei zouden winnen, anders zou Kurt uit de serie verdwijnen :S
En Brittany S Pierce is zooooo'n schatje
  zondag 5 december 2010 @ 13:49:17 #255
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_89548680
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:44 schreef BMD het volgende:
ik vond het leuk. Het was wel te verwachten dat ze allbei zouden winnen, anders zou Kurt uit de serie verdwijnen :S
En Brittany S Pierce is zooooo'n schatje
Ik had verwacht dat Kurt eigenlijk na het gesprek met Rachel op het laatste moment weer bij New Directions zou komen, maar dit ging inderdaad dus niet door - wel verassend dat beide teams door gingen naar Sectionals.

Volgens mij ben ik echt de enigste die de aflevering helemaal niks vond. :')
Normaal ben ik wel enthousiast, alleen ik vind de Warblers helemaal niks en dat gemaakte drama tussen die koppeltjes vond ik echt enorm snel en afgeraffeld overkomen.
Nee, bleh. Ik vond het helemaal niks.

Ik hoop eigenlijk nog op een toekomstige ontmoeting tussen Kurt en Karofsky, dus Kurt moet maar snel terugkomen.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_89549163
quote:
16s.gif Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat Kurt eigenlijk na het gesprek met Rachel op het laatste moment weer bij New Directions zou komen, maar dit ging inderdaad dus niet door - wel verassend dat beide teams door gingen naar Sectionals.

Normaal ben ik wel enthousiast, alleen ik vind de Warblers helemaal niks en dat gemaakte drama tussen die koppeltjes vond ik echt enorm snel en afgeraffeld overkomen.

Ik hoop eigenlijk nog op een toekomstige ontmoeting tussen Kurt en Karofsky, dus Kurt moet maar snel terugkomen.
ik denk ook dat Kurt terug gaat naar de openbare school, maar hij zit op deze prive school om meer te leren over zichzelf, identiteit als homo enzo. met darren criss als 'mentor'. Denk ik. En Teenage dream was leuk door de Warblers :D
pi_89549732
quote:

[..]

ik ben het wel met je eens eigenlijk, en ik heb ook niet veel met die Warblers.. vind Darren Criss wel prettig om naar te kijken maar verder..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 5 december 2010 @ 15:14:11 #258
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89551708
vanavond zijn ze bij X Factor !!!!
  zondag 5 december 2010 @ 15:15:58 #259
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89552482
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:15 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
ook zo'n teller?

:)
:o Die moet in de OP!
pi_89553447
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:14 schreef Cybart het volgende:
vanavond zijn ze bij X Factor !!!!
Is dat ergens live te streamen ofzo? Wil het wel zien :)
pi_89553874
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2010 16:12 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Is dat ergens live te streamen ofzo? Wil het wel zien :)
Yes, hier http://www.ustream.tv/channel/the-x-factor-uk-live en hier http://www.garthytv.com/
pi_89554208
quote:
You're a dear :)!
pi_89557268
quote:

[..]

chris (kurt) is vanavond niet bij de X-factor omdat die nog scenes moest filmen met de warblers, dus ik denk dat hij daar voorlopig nog wel zit.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_89564580
Het is nu bezig, of mijn pc loopt weer achter.. Artie weer in de rolstoel, dat vind ik altijd een beetje stom bij dit soort optredens :')
pi_89571392
filmpje is eraf :(
  zondag 5 december 2010 @ 23:49:53 #270
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_89572268
quote:
Dat grapje van 'Sue' over Simons shirt was wel echt prachtig. :D!

Damn, Finn's autotune bij 1:09. :') Dat is wel echt enorm slecht.
Ze deden het wel goed! Toch vind ik Arties stem nog wel het uniekst van allemaal, viel me vooral nu heel erg op.

Mercedes uithaal was goed! :o
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_89572280
toch veel beter als ze live zingen dan dat geproduceerde lawaai
  maandag 6 december 2010 @ 08:51:36 #272
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_89577259
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:50 schreef sbientje het volgende:
toch veel beter als ze live zingen dan dat geproduceerde lawaai
Zeker, je hoort veel meer dynamiek nu (behalve bij Cory Monteith (Finn) dan).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_89578009
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 6 december 2010 @ 09:51:20 #274
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  maandag 6 december 2010 @ 10:54:25 #275
137556 L.no
Midlife crisis
pi_89579611
Ik vind Rachels stem wat anders in dat filmpje dan in de serie. Ligt vast wel aan mij.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')