abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 12:50:22 #1
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_88551526
Beste K&W'ers,

Op 31 december geef ik een feest met het thema Fabulous Las Vegas. Ik heb een paar statafels, maar deze zijn vrij saai en zien er lelijk uit. Omdat het een vrij low-budget feest is heb ik eigenlijk geen geld over voor tafelrokken. Deze kosten al snel ¤35,- per stuk en huur is eigenlijk geen optie omdat ik bang ben dat ze niet onbeschadigd terugkomen.

Het liefst zou ik de tafelrokken zelf maken, ik ben wel handig maar niet zo heel creatief. Wie heeft er een idee over hoe ik zelf tafelrokken zou kunnen maken en welk materiaal ik hiervoor kan gebruiken? Ik zat zelf aan zoiets te denken:

Alvast bedankt!
The remedy is the experience.
pi_88551886
Goedkope stof op de markt kopen
  woensdag 10 november 2010 @ 13:56:16 #3
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_88554448
Om je heen vragen of er nog mensen zijn die oude gordijnen hebben liggen die niet al te klein zijn.
Of dekbedovertrekken , noem maar op. (moet je wel hopen dat het effen stofjes zijn of niet al te lelijk)
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
pi_88558068
Paar rolletjes crepepapier geen crappapier halen. Wel uitkijken met open vuur..
  woensdag 10 november 2010 @ 18:51:41 #5
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_88565493
Gordijnen of dekbedovertrekken zijn wel te regelen. Hoe kan ik dit het beste bevestigen aan de tafel zodat het niet gaat schuiven?

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:29 schreef DonJames het volgende:
Paar rolletjes crepepapier geen crappapier halen. Wel uitkijken met open vuur..
Ik ben bang dat het crepepapier na een half uur feest uit elkaar lazert, maar evengoed bedankt voor het meedenken :P
The remedy is the experience.
pi_88565703
Als je het vastknoopt met een reep stof zoals in de OP blijft het wel zitten.
pi_88565740
Ik zou het zo doen:

Je neemt het middelpunt van de tafel en meet daarvandaan naar beneden en dan 20/30 cm erbij.
Dus je krijgt een groot rondje.
Waarschijnlijk moet je wat lappen aan elkaar stikken, om zo'n grote rond te krijgen.
Als je netjes hebt afgewerkt, eroverheen hangen, met de rest van de stof een langwerpige lap maken, binnenstebuiten en dan terug draaien, op de helft van de tafel (de stof dus) vast stikken in het midden van de lap.
Dat is dan je strik. (kan je wel niet vast stikken, maar dat gaat zakken... :P )
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')