Bartender in de atomic wrangler kan je daarmee helpen. Weet niet of je eerst hun quests moet doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:58 schreef Xu het volgende:
Weet iemand hoe je je reputatie op kan schroeven in freeside?
Was dat op z'n neus slaan leuk? Ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef 67Impala het volgende:
ik vond het spelen van Pooier wel leuken debt collecten was leuk.. die Ghoul belachelijk maken en op zijn neus slaan
wat is het ook oneerlijk
In VATS compenseer je toch je damage met AP.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef DeeCruise het volgende:
Hele berg ellende achter de rug om dan eindelijk die antimaterial rifle te krijgen (waar ik me compleet blind op had gestaard). Heb ik em eindelijk na een vermogen uitgegeven te hebben, doet mijn modded sniper rifle al meer damage
Op lange afstand heb je geen ruk aan VATS is mijn ervaring. Hoge perception dus kan vrij veel zien en perfect raken terwijl je in VATS (ook ivm lage luck) dan net 12% kans maakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In VATS compenseer je toch je damage met AP.
Melee is echt vol overpowered in New Vegas helaasquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:44 schreef 67Impala het volgende:
Ja ik heb ook bewust gekozen voor een Melee / Unarmed pad, want ik dacht goh Hardcore mode, als het net zo is als Very Hard met Fallout 3 dan kan ik beter melee en unarmed pakken. Nu is het totaal niet moeilijk ofzo, maar ik vind het wel vet om gewoon volgas te kunnen boksen
Deathclaws in 2 slagen dood![]()
Mja volgende playthrough ga ik ook voor Caesars legion of Mr. House en dan pak ik Guns/ Unarmed en Explosives als focus met bijbehorende perks
Wel weer op normal met een beetje hoge survival om te kijken of ik die 10.000 punten met food kan krijgen!
Je hebt de laatste updates geinstalleerd?quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik krijg het spel nog steeds niet gedraaid met mijn 3Ghz processor, 4 GB intern geheugen en 8800 GT. Ik hoop nog op een update binnenkort.
Luck heeft alleen met critical damage.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Op lange afstand heb je geen ruk aan VATS is mijn ervaring. Hoge perception dus kan vrij veel zien en perfect raken terwijl je in VATS (ook ivm lage luck) dan net 12% kans maakt.
Sniper doet geweldige damage i.c.m. silencer. Stealth modifier for the win
Geef mij maar sluipen, want dat gaat altijd wel 's mis, en dan heb je alsnog combat. Betere mix vind ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Luck heeft alleen met critical damage.
Ik hou niet van sluipen, geef mij maar de combat.
Same herequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Geef mij maar sluipen, want dat gaat altijd wel 's mis, en dan heb je alsnog combat. Betere mix vind ik.
En V.A.T.S. gebruik ik voor de rest alleen als ik in de problemen kom.
Het is gewoon meer in lijn met wat Fallout 1 en 2 waren. Je bent idd gewoon speelbal (of niet) tussen bepaalde facties. In Fallout 3 was het gewoon "Jij en jouw avonturen". Maar niet minder vermakelijk, ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Georges het volgende:
Ik ben vrij dichtbij het einde nu, dus tijd voor een vergelijking.
Wat ik van het verhaal tot nu toe heb meekregen in NV vind ik Fallout 3 een stuk beter, band met vader, saving the waste land. Kan nog veranderen, nog niet uitgespeeld.
Ik voel me meer messenger boy in New Vegas.
Ren van hier naar daar om die persoon/faction wel te helpen en die andere niet.
Het feit dat je nu in vegas echt bijna alles wat je vind kan gebruiken, voegt echt veel toe aan de gameplaywaarde.quote:Qua interactie en mogelijkheden vind ik New Vegas veel beter. Er is gewoon meer te doen.
Dan doel ik op gesprekken met npc's, het companion systeem, modificeren van wapens en ammo maken.
Dat gevoel van verlatenheid kwam beter door in FO3 idd. Het voelt soms een beetje opeengepakt in NV, omdat er zoveel te doen is. Daar moet ik wel bij zeggen dat er een hele zooi aan kleinere missies bij zit. In Fallout 3 waren het toch veelal langere quests, waar je een paar uur mee bezig kon zijn. Dit in mindere mate bij F:NV.quote:Daarnaast is het minder leeg dan Fallout 3. Meer quests denk ik, en dorpen/nederzettingen. Al vond ik de leegte in deel 3 ook wel wat hebben, voelde echt post apocalyptisch.
quote:Ook belangrijk, geen irritante metro tunnels.
Smaak en voorkeur valt niet over te twisten. Volgens velen is F:NV wat Fallout 3 had moeten zijn, maar die persoonlijke connectie dmv je vader in FO3 deed 't 'm voor mij ook al.quote:Kan niet echt zeggen dat ik de een beter vind dan de ander.
Just my 2 cents.
Ik moest lachen.quote:
Je hebt er meerdere. Bij Nort vegas square zit er 1, maar ook als je in freeside loopt heb je af en toe putdeksels. Dus ik zou zeggen, ga en ontdek!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:59 schreef Chowi het volgende:
Ik lees nu trouwens ook voor het eerst dat er een heel metrostelsel onder New Vegas zit.. Waar zit de ingang?
Het is niet mijn plaatje, maar ik denk dat hij de beret uit zijn inventory genomen heeft nadat het een companion is geworden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest lachen.. Maar je geeft die barret toch automatisch terug als je de quest voltooid hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boosten met magazines en retention. zo heb je in 1x 20 skillpoints erbijquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
ben nu bij de missie waar je 2 HELIOS one mainframes moet connecten, eentje is al gelukt maar om de andere terminal te kunnen gebruiken moet mn science 75 zijn, zit nu op 30is er nog een andere oplossing?
wat is retention?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:10 schreef numero_uno het volgende:
[..]
boosten met magazines en retention. zo heb je in 1x 20 skillpoints erbijanders gewoon wachten
Dat is een Perk die je kan kiezen waardoor je magazines geen +10 maar +20 toebedelen aan een skillquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |