Voor die afmeting zou ik even langs een elektrotechnisch installatie bureau gaan, of even op een bouwwerk vragen, er zal daar best een stuk liggenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:01 schreef Rpol het volgende:
Weet iemand waar ik een aardmat kan kopen? Is dit bij de bouwmarkt (Gamma / Karwei etc.) te verkrijgen of moet ik naar een elektrotechnische speciaalzaak? Heb maar een klein stukje nodig voor de badkamer van 1 x 1 ofzo.
M'n elektricien laat het een beetje afweten
Okay maar moet ik bij aankoop van een casco nieuwbouw woning nog een aardmat leggen of kan ik gelijk tegelen?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef exlurker het volgende:
Zowel bij nieuwbouw als renovatie moet de vloer geaard worden, dus TS is goed bezig
[ afbeelding ]
Als je bij cascobouw de aardedraad van de wapening naar het CAP in de badkamer kan brengen, dan is een aardingsmat overbodig, het zelfde geld bij renovatie van de badkamerquote:Op woensdag 10 november 2010 14:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Okay maar moet ik bij aankoop van een casco nieuwbouw woning nog een aardmat leggen of kan ik gelijk tegelen?
En als ik een redelijk nieuwe woning (>1990) koop en daar de bestaande badkamer uithaal, moet ik dan met een aardmat aan de gang?
CAP = Centraal Aansluit Punt?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef exlurker het volgende:
[..]
Als je bij cascobouw de aardedraad van de wapening naar het CAP in de badkamer kan brengen, dan is een aardingsmat overbodig, het zelfde geld bij renovatie van de badkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |