abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88539894
Hoi!

Morgenvroeg moet ik voor de 3e keer mijn rijexamen afleggen, dus twee keer gezakt jammer genoeg. Eerste keer onterecht, en de tweede keer volkomen terecht..

Ik wou alleen vragen of jullie nog wat tips hebben voor morgen? Ik heb nog een rijles van te voren dus dat moet ook wel meehelpen. En hoe zit het met het verkeer op de weg rond die tijd? Ik woon in Twente, iemand die daar meer over weet? Vorige keren reed ik in de middag of tegen de avond af. Is 8:30 überhaupt wel een relaxte tijd om af te rijden?

Dus, someone... Tips?
pi_88539987
Zorg dat je niet zenuwachtig bent.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:40:45 #3
15600 BB-King
Long live the King!
pi_88540013
Drink jezelf wat moed in... dat helpt je relaxen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_88540034
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 23:40 schreef BB-King het volgende:
Drink jezelf wat moed in... dat helpt je relaxen.
Been there, done that..
pi_88540043
Dan rijden alle tukkers nog toeterend door de straten om hun overwinning op Zwolle te vieren :')
een hele pan vol, lekkah
pi_88540102
in twente lijkt me nogal een onduidelijke omschrijving van je woonplaats. In Enschede, Hengelo, Almelo en dergelijke lijkt het me tyfusdruk op dat tijdstip, maar in oldenzaal, haaksbergen en losser zal dat reuze meevallen :+
pi_88540103
Waarschijnlijk kom je niet verder dan een kilometer van het CBR vandaan door de files

Succes :)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:43:18 #8
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_88540113
8:30 lekker druk, schoolgaande kinders te voet of te fiets of te scooter die je kan aanrijden, agressief woon/werk verkeer, dat gaat wat worden.

Goed kijken en laat merken dat je goed kijkt.
pi_88540198
Ik dacht dat 8:30 wel beetje na spits was..
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:47:00 #10
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88540246
08.30 is inderdaad lekker druk, een kloter tijdstip kun je niet hebben. Iedereen haast om naar werk/school te gaan.

Tip: zet je spiegels een klein beetje verkeerd zodat je je hoofd een klein beetje moet draaien/knikken om goed in de spiegels te kijken. Niet te ver want dan vragen ze of je je spiegels wel goed staan.

En ik zou al lang in bed liggen, dan ben je wat beter uitgerust.
pi_88540278
Ik lig al wel een tijdje, internet op m'n mobiel.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:48:53 #12
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88540302
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:48 schreef ko_On het volgende:
Je hebt je ogen nog open
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88540352
8.30 u. valt al bij al wel mee!

Laat gewoon inderdaad goed blijken dat je kijkt, kijk om de 2min. in je achteruitkijkspiegel en eens in je zijspiegels (als je niet kijkt ook goed, maar laat die indruk gewoon uitschijnen ;) ).

Verder zijn files wel positief en ik ga je zeggen waarom.
Tijdens mijn examen had ik ook een file, de examinator zei me om dat stukje ring op te rijden waar ik vervolgens een kwartier vast stond in de ochtendspits, hij zei zelf van je mag hier weer afrijden.
In een file kun je niets doen of het is heel traag eens wat vooruit rijden en weer stoppen (basis dus, en verkeersborden moet je echt wel duidelijk gezien hebben dan :P )

Een examen duurt ong. een uur, als je een kwartier in de file staat hoef je nog maar 45 min. goed je best te doen.

Probeer heel rustig te zijn en denk gewoon dat je taxichauffeur bent ofzo en die examinator je klant is.
En zorg er misschien verder voor dat je wat informatief materiaal in je auto hebt liggen, boeken die wat gelaagd zijn, zorg voor een foto van een knap meisje.
Die dingen helpen omdat de examinator dan een vermoeden heeft dat je verstandig bent aangezien er zware lectuur in de wagen ligt :P (en dat je ook wel eens je vriendin wil weg brengen).
pi_88540360
Pas op voor vuurwerk
pi_88540381
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:48 schreef ko_On het volgende:
Goed zo.
En gewoon instappen morgen met het idee: "Haal ik het, mooi!... Haal ik het niet, jammer..."
Is moeilijk als je al voor de derde keer je examen moet doen maar hoe rustiger jij je voelt morgen,
hoe beter het zal gaan!

Heey, veel succes morgen! ^O^ Zet 'm op!
En niet te laat gaan slapen he? ;)
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_88540467
Heel druk hoeft niet verkeerd te zijn.
Dan weet je al dat je dingen kan verwachten.
Vaak rij je ook langzamer door drukke verkeer... dus heb je meer tijd om te kijken.
En files kosten ook mooi tijd.

Dus komt goed ;)
Uiteindelijk kom je dit in de praktijk ook vaker tegen.

Druk/rustig t heeft allebei voor en nadelen.
pi_88540502
Succes ^O^

Ik heb ook drie keer rijexamen gedaan (en gelukkig drie keer in 1 keer geslaagd)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88540515
T probleem is dat ik wel gewoon kan rijden, alleen komt het er niet volledig uit in die 35 minuten.. Het feit dat 't m'n derde keer is maakt het allemaal ook niet zo relaxt.. Dat je weer te horen moet krijgen dat het maar 'net' weer niet gelukt is..
pi_88540596
Succes! 3 maal scheepsrecht toch!? :)

Gewoon rustig aandoen, rijden alsof er geen examinator naast je zit. Zie het als een normale rijles!

Als het druk op de weg is, duurt het examen meestal ook iets minder lang.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:56:40 #20
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88540613
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:54 schreef ko_On het volgende:
T probleem is dat ik wel gewoon kan rijden, alleen komt het er niet volledig uit in die 35 minuten.. Het feit dat 't m'n derde keer is maakt het allemaal ook niet zo relaxt.. Dat je weer te horen moet krijgen dat het maar 'net' weer niet gelukt is..
Gewoon rijden stelt geen reet voor. Begin over het weer ofzo te praten met de examinator. Dan oog je relaxt. Neem je je instructeur mee?
pi_88540651
Tijdstip zou niet moeten maken. Heb gewoon vertrouwen in de vaardigheden die opgedaan hebt. Heb je dat niet dan moet je sowieso nog even door lessen.
pi_88540666
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 23:56 schreef betyar het volgende:

[..]

Gewoon rijden stelt geen reet voor. Begin over het weer ofzo te praten met de examinator. Dan oog je relaxt. Neem je je instructeur mee?
Ja, maar kan niet zeggen dat ie heel 'talkative' is zeg maar.. Als je daar op doelt.
pi_88540667
Succes morgen *O*

wat mij erg kalmeerde (3 keer gezakt -> faalangst): een heerlijk warme douche in de ochtend gevolgd door een kopje thee O+ .
En natuurlijk niet meteen de hoop opgeven als je een fout maakt, gewoon geconcentreerd blijven.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:58:35 #24
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88540695
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef ko_On het volgende:

[..]

Ja, maar kan niet zeggen dat ie heel 'talkative' is zeg maar.. Als je daar op doelt.
Zo'n dooie lul van 65+ zeker?
pi_88540748
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef betyar het volgende:

[..]

Zo'n dooie lul van 65+ zeker?
Nah, 22 jaar, 100% geheime zender fan. Zie je 't al voor je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')