dat 'kusjes voor iedereen' maakt het nog wat duidelijkerquote:Op woensdag 10 november 2010 10:55 schreef zovty het volgende:
Persoonlijk, maar dat is mijn persoonlijke mening, lijk je me een kutkind met aandachttekort.
Wat doe jij hier dang?quote:
ksst faalkaas, ken je plaatsquote:
Ow dat is ze ookquote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef Id_do_her het volgende:
Beter dan: "Ik ben een beetje een bitch.."![]()
Maar ze verkondigt het niet luid en duidelijk. (Zover ik kan zien.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ksst faalkaas, ken je plaats![]()
in elke andere situatie ben je een leuke newbie nu moet je gewoon even je bekkie houden
dat moe toch helemaal niet, je kan toch ook gewoon wegblijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar waarom zou iedereen MoeMoe moeten kennen?
FaalPeZu ken je plaats man. Waar bemoei jij je mee en allesquote:Op woensdag 10 november 2010 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moe toch helemaal niet, je kan toch ook gewoon wegblijven_!
oh gut gefrustreerd mannetje toch, wil je een aai over je bol omdat iemand op internet iets vervelends zei?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
FaalPeZu ken je plaats man. Waar bemoei jij je mee en alles
Iedereen zegt dat het moet man.
Wat zijn dit voor praktijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh gut gefrustreerd mannetje toch, wil je een aai over je bol omdat iemand op internet iets vervelends zei?
kut newbiequote:Op woensdag 10 november 2010 13:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
FaalPeZu ken je plaats man. Waar bemoei jij je mee en alles
Iedereen zegt dat het moet man.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:00 schreef Crutch het volgende:
Ik haal deze even uit myAT, want dit is natuurlijk te erg voor woorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |