pardon? kijk uit voor bitchslappen vriendquote:Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef Opkloter het volgende:
Heerlijk wonen hier op het platteland, 5 negergezinnen waar je nooit iets van hoort, voor de rest kent iedereen elkaar.
Huh, ik zeg toch niets raars, "neger" is een normaal Nederlands woord hoor??quote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
pardon? kijk uit voor bitchslappen vriend
Die is zeker beïnvloed door dat hypocriete politiek correcte gedoe uit Amerika. Alleen daar heeft neger, ofwel nigger, zo'n negatieve connotatie.quote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch niets raars, "neger" is een normaal Nederlands woord hoor??
Behoor jij ook tot de categorie "donkere mensen" die ook tegen "Negerzoenen" gaan protesteren enzo??![]()
![]()
![]()
Als we op zijn minst eens met zijn allen hiermee zouden beginnen...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nou ik ben afgestapt en heb hem bij zijn oor gepakt, het is dat ze niet loslaten. "Zeg dat eens nog een keer."
Toen ging hij piepen bij zijn moeder.
Respect moeten de ouders afdwingen.
Eeeh, dat zijn eerder blanke mensen die dat doen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch niets raars, "neger" is een normaal Nederlands woord hoor??
Behoor jij ook tot de categorie "donkere mensen" die ook tegen "Negerzoenen" gaan protesteren enzo??![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde te zeggen dat elk geloof (sowieso elke levensstijl), niet alleen de islam, wel van die figuren kent die aan de ene kant zeggen oh-zo-gelovig te zijn, maar zich er aan de andere kant totaal niet naar gedragen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef DasApart het volgende:
Katholicisme draait om het atten van wijn. Dus van hen vind ik het niet raar.
Ok, Toch was het een negerwijf die het voor mekaar heeft gekregen dat die naam verboden werd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eeeh, dat zijn eerder blanke mensen die dat doen hoor
Ja hoor, tevens is negerwijf ook zeer respectvol.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:45 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ok, Toch was het een negerwijf die het voor mekaar heeft gekregen dat die naam verboden werd.
dan nog, Neger is gewoon een goed, normaal woord, iemand Blanke noemen is toch ook normaal?
Gaan we mieren neukenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja hoor, tevens is negerwijf ook zeer respectvol.
Maar wel fijn dat het negergezin zich niet bemoeit met de blanke gemeenschap in jouw dorp.
Nee, het is pas mierenneuken wanneer ik je zou wijzen op je incorrecte spelling van mierenneuken.quote:
die moeten maar eens in de schilderswijk komen wonen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:11 schreef CampingBaas het volgende:
MultiflauwecultiMensen die nog steeds zo naïef zijn om daarin te geloven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |