abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88587533
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef guidogigante het volgende:

[..]

haha I rest my case...
en zei jij nou iets van "jaren 0 reaktie.. jeugd blablabla"
Hey ga ergens buiten hangen ofzo prutser
haha kom naar agga 070 dan djoek je kk hard e mattie

vize kk bakra
pi_88587691
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Skonk het volgende:

[..]

haha kom naar agga 070 dan djoek je kk hard e mattie

vize kk bakra
misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"
  donderdag 11 november 2010 @ 11:20:41 #78
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_88587740
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef guidogigante het volgende:

[..]

misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"
A bezem zemmel ik bos jou van de Drvenija.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_88587818
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef guidogigante het volgende:

[..]

Verkapt ik-snap-straattaal-niet-post.
pi_88587930
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:22 schreef Skonk het volgende:

[..]

Verkapt ik-snap-straattaal-niet-post.
Verkapt-ik-ben-nutteloos-voor-de-samenleving-figuur....

Fok is goed voor mensen als jij...houdt je van de straat...
pi_88588068
Valt deze gast niet te rapporteren ofzo?
Hij irriteert mij met zijn stoere gedoe -.-
Ohai, I didn't do it!
DeviantArt|Cosplay.com|MyAnimeList
  donderdag 11 november 2010 @ 11:37:29 #82
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_88588492
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef OeJ het volgende:
Mensen toch, Nederland staat bekend als één van de veiligste landen ter wereld! Gehype om niks, en steeds meer mensen doen mee aan die onzin.
Ach dat doet er natuurlijk niet aan af dat we het altijd veiliger kunnen maken. En het is nou eenmaal een feit dat allochtonen crimineler zijn en meer problemen opleveren dan autochtonen (zijn genoeg statistieken bij het CBS voor), dus waarom daar niet beginnen? Zoals iemand al eerder zei mogen agenten van mij best wat vaker hard optreden, al dat zielige gedoe zodra agenten hard optreden...
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_88588721
Ik ben pas nog uitgescholden omdat ik een nederlands vlaggetje aan mijn tas heb zitten. :')
Bontkraagjes met kapsones waar zelfs de politie geen vat meer op heeft omdat alles discriminatie genoemd wordt.
Zulk tuig heeft een flink pak slaag met een ouderwetse billy club nodig, om ze weer een beetje respect voor het gezag bij te brengen.
Want van die dadelvretende ouders die na 8 jaar hier wonen nog geen woord nederlands uit hun strot krijgen, hoeft je geen dicipline te verwachten.

Nog even een oneliner: Rot effe op!
pi_88588819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef OeJ het volgende:
Nou, het is alleen nog wachten op het eerste 'verboden te hangen'-bordje. Want oh, oh, wat zal dat gewicht in de schaal leggen.

Populistisch pvv-geblaat. :r
Samenscholingsverboden zijn er al hoor :)
En terecht ook . Winkelcentra zijn er voor winkelend publiek, niet voor hangende opgeschoten pubers die voorbijgangers beledigen en meisjes lastig vallen . :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88589025
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Samenscholingsverboden zijn er al hoor :)
En terecht ook . Winkelcentra zijn er voor winkelend publiek, niet voor hangende opgeschoten pubers die voorbijgangers beledigen en meisjes lastig vallen . :)
Nee daar heb je vast wel een mooi eiland voor...
pi_88589146
quote:
Nee daar heb je vast wel een mooi eiland voor...
Liefst eentje die je kunt laten zinken.
pi_88589246
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef guidogigante het volgende:

[..]

Verkapt-ik-ben-nutteloos-voor-de-samenleving-figuur....

Fok is goed voor mensen als jij...houdt je van de straat...
Gast je weet echt niet waar je over praat :') Jij moet nog een paar jaartjes flink spinazie eten
pi_88589507
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Skonk het volgende:

[..]

Gast je weet echt niet waar je over praat :') Jij moet nog een paar jaartjes flink spinazie eten
Kijk nou maar uit dat de vrouw van Lange Frans niet langskomt, Bart
pi_88591044
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef guidogigante het volgende:

[..]

Kijk nou maar uit dat de vrouw van Lange Frans niet langskomt, Bart
Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CS
pi_88591240
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:

[..]

je werkt achter t station begrijp ik? Of werken!? oh sorry....

werken betekenis:
"arbeiden doen, functioneren, gaan, lopen, marcheren gisten '
pi_88591268
Wat een zielige vertoning zo jongens...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_88591291
quote:
je werkt achter t station begrijp ik? Of werken!? oh sorry....
:')
pi_88591325
quote:
Ga bladeren vegen voor de gemeente joh, dan heb je geen tijd om internet patsertje te spelen.
pi_88591382
Multiculturele samenleving is niks mis mee, kijk maar naar de Aziaten die hier prima geïntegreerd zijn, het Berbervolk daarintegen totaal niet. Waarom kunnen wij niet een immigratiebeleid als Canada of Australië hebben? Je komt alleen binnen als je wat kan bijdragen.
pi_88591736
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:

[..]

Een big timer? dan ben je als je nutteloos op straat hangt, mensen lastig valt, mensen bedreigd op fok(hihi) en niet normaal de taal spreekt of schrijft van het land waar je in woont? Dit geldt overigens ook voor de meeste "autotochtone jongeren" van tegenwoordig.
pi_88591827
Je mag et beestje niet bij zn naam noemen want dan krijg je van het geitewolle linkse volk op je kloten.
ISLAMITISCHE samenleving is het probleem. :')

Ja! Kom maar, kom maarrrr!
pi_88591954
Ik heb het overigens alleen over de mensen die niets uitvoeren dan dan nutteloos rondhangen, niet toevoegen en/of mensen lastig vallen i.p.v. naar school te gaan en/of te werken!
pi_88592144
Dat zei ik toch ook? :')
pi_88592698
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ach dat doet er natuurlijk niet aan af dat we het altijd veiliger kunnen maken. En het is nou eenmaal een feit dat allochtonen crimineler zijn en meer problemen opleveren dan autochtonen (zijn genoeg statistieken bij het CBS voor), dus waarom daar niet beginnen? Zoals iemand al eerder zei mogen agenten van mij best wat vaker hard optreden, al dat zielige gedoe zodra agenten hard optreden...
Waarom wel? Als agenten nou gewoon harder optreden tegen iedereen die zich misdraagt worden die misdragende allochtonen vanzelf aangepakt lijkt me.

Ik vind het altijd een beetje simpel om alles af te schuiven op de multiculturele samenlevening. Vooral aangezien ik in mijn eigen omgeving vaak zie dat de autochtonen die het hardst roepen dat het allemaal wel wat minder "buitenlands" mag, juist degenen zijn die zelf veel in aanraking met de politie komen en overlast veroorzaken.
pi_88593260
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Waarom wel? Als agenten nou gewoon harder optreden tegen iedereen die zich misdraagt worden die misdragende allochtonen vanzelf aangepakt lijkt me.

Ik vind het altijd een beetje simpel om alles af te schuiven op de multiculturele samenlevening. Vooral aangezien ik in mijn eigen omgeving vaak zie dat de autochtonen die het hardst roepen dat het allemaal wel wat minder "buitenlands" mag, juist degenen zijn die zelf veel in aanraking met de politie komen en overlast veroorzaken.
Je kunt beter niet eens reageren joh, op die findinges, jezus christus wat is die gast dom, hij zou zijn mening hier niet eens mogen verkondigen (eigenlijk).

Politie: "Jij bent een Marokkaan en jij hebt iets gepikt, dus ik pak jou op."
Marokkaan: "Klopt."
Politie: "Maar omdat jij als Marokkaan de hele Marokkaanse samenleving vertegenwoordigt, krijg je 2 jaar langer celstraf dan een Nederlander."

Zo kankerdom die gast. Man! Man! Man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')