haha kom naar agga 070 dan djoek je kk hard e mattiequote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef guidogigante het volgende:
[..]
haha I rest my case...
en zei jij nou iets van "jaren 0 reaktie.. jeugd blablabla"
Hey ga ergens buiten hangen ofzo prutser
misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
haha kom naar agga 070 dan djoek je kk hard e mattie
vize kk bakra
A bezem zemmel ik bos jou van de Drvenija.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef guidogigante het volgende:
[..]
misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"
Verkapt ik-snap-straattaal-niet-post.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef guidogigante het volgende:
[..]
misschien als ik wist wat je zei zou ik misschien enorm bang zijn... nu denk ik gewoon nog :" hahahahaha"
Verkapt-ik-ben-nutteloos-voor-de-samenleving-figuur....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Verkapt ik-snap-straattaal-niet-post.
Ach dat doet er natuurlijk niet aan af dat we het altijd veiliger kunnen maken. En het is nou eenmaal een feit dat allochtonen crimineler zijn en meer problemen opleveren dan autochtonen (zijn genoeg statistieken bij het CBS voor), dus waarom daar niet beginnen? Zoals iemand al eerder zei mogen agenten van mij best wat vaker hard optreden, al dat zielige gedoe zodra agenten hard optreden...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef OeJ het volgende:
Mensen toch, Nederland staat bekend als één van de veiligste landen ter wereld! Gehype om niks, en steeds meer mensen doen mee aan die onzin.
Samenscholingsverboden zijn er al hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef OeJ het volgende:
Nou, het is alleen nog wachten op het eerste 'verboden te hangen'-bordje. Want oh, oh, wat zal dat gewicht in de schaal leggen.
Populistisch pvv-geblaat.
Nee daar heb je vast wel een mooi eiland voor...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samenscholingsverboden zijn er al hoor
En terecht ook . Winkelcentra zijn er voor winkelend publiek, niet voor hangende opgeschoten pubers die voorbijgangers beledigen en meisjes lastig vallen .
Gast je weet echt niet waar je over praatquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef guidogigante het volgende:
[..]
Verkapt-ik-ben-nutteloos-voor-de-samenleving-figuur....
Fok is goed voor mensen als jij...houdt je van de straat...
Kijk nou maar uit dat de vrouw van Lange Frans niet langskomt, Bartquote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Skonk het volgende:
[..]
Gast je weet echt niet waar je over praatJij moet nog een paar jaartjes flink spinazie eten
Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CSquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef guidogigante het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit dat de vrouw van Lange Frans niet langskomt, Bart
je werkt achter t station begrijp ik? Of werken!? oh sorry....quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CS
Ga bladeren vegen voor de gemeente joh, dan heb je geen tijd om internet patsertje te spelen.quote:Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CS
Een big timer? dan ben je als je nutteloos op straat hangt, mensen lastig valt, mensen bedreigd op fok(hihi) en niet normaal de taal spreekt of schrijft van het land waar je in woont? Dit geldt overigens ook voor de meeste "autotochtone jongeren" van tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Luister, als je echt zo'n big timer ben kom je gewoon dalijk naar Den Haag CS
Waarom wel? Als agenten nou gewoon harder optreden tegen iedereen die zich misdraagt worden die misdragende allochtonen vanzelf aangepakt lijkt me.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ach dat doet er natuurlijk niet aan af dat we het altijd veiliger kunnen maken. En het is nou eenmaal een feit dat allochtonen crimineler zijn en meer problemen opleveren dan autochtonen (zijn genoeg statistieken bij het CBS voor), dus waarom daar niet beginnen? Zoals iemand al eerder zei mogen agenten van mij best wat vaker hard optreden, al dat zielige gedoe zodra agenten hard optreden...
Je kunt beter niet eens reageren joh, op die findinges, jezus christus wat is die gast dom, hij zou zijn mening hier niet eens mogen verkondigen (eigenlijk).quote:Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom wel? Als agenten nou gewoon harder optreden tegen iedereen die zich misdraagt worden die misdragende allochtonen vanzelf aangepakt lijkt me.
Ik vind het altijd een beetje simpel om alles af te schuiven op de multiculturele samenlevening. Vooral aangezien ik in mijn eigen omgeving vaak zie dat de autochtonen die het hardst roepen dat het allemaal wel wat minder "buitenlands" mag, juist degenen zijn die zelf veel in aanraking met de politie komen en overlast veroorzaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |