Omdat je van tevoren al teveel gezopen had.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is serieus waarHet deel van de andere borrel en dat ik van hun een cocktail moest proeven
Goed misschien was het niet heel handig eerst redelijk wat in te nemen op die eerste borrel, dan een cocktail, en dan weer redelijk wat bier. Maar hey, de cocktail deed het hem!
NIET! WOAR!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat je van tevoren al teveel gezopen had.
Zal ik je een schep geven? Dan kun je nog een diepere valkuil graven voor jezelf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIET! WOAR!
Ik heb me ingehouden op die borrel van werk omdat ik Greys en Ml nog ging meeten, en toen gingen ze die kokteel in me gieten
Ik hou daar heul niet van. Drank bahalcohol
Zeg Cat, vertel nog es wat over die poesjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je een schep geven? Dan kun je nog een diepere valkuil graven voor jezelf.
Zie mijn topic.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg Cat, vertel nog es wat over die poesjes
Ja Ll, vertel, had je evengoed een leuke avond?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie mijn topic.Hier hebben we het ontopic over alcohol.
Ga je volgende week weer mee?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIET! WOAR!
Ik heb me ingehouden op die borrel van werk omdat ik Greys en Ml nog ging meeten, en toen gingen ze die kokteel in me gieten
Ik hou daar heul niet van. Drank bahalcohol
Ik gok 19 novemberquote:
Arme jongen. Ook dat is hij al kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
Neh gaat 'm niet worden. Dan heeft DVM haar afstudeerborrel, dus dat wordt wss Dronken Tor2 tot diep in de nacht
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
TomboNijntje![]()
![]()
En waarom kan ik geen spoilers openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kom je dan even gezellig op fok nakletsen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
Neh gaat 'm niet worden. Dan heeft DVM haar afstudeerborrel, dus dat wordt wss Dronken Tor2 tot diep in de nacht
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je dan even gezellig op fok nakletsen?
Ja hey... je spuugt nog? Hoe gaat het nou eigenlijk? Loop ik me nou al een paar weken af te vragenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah wat naar van je konijn Tombo
Heeft iemand een spuug uit knopje ik ben er klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |