Keb dat toch niet noooodigquote:
Slimquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik speel Black Ops pas aankomende maandag of de woensdag daarna. Omdat ik het moet inpakken als cadeau.
Dat was het hele idee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Keb dat toch niet noooodig
[..]
Slim. Ook een beetje voor jezelf
.
Dan ben ik minstens 4 weken zoet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goedeeee! Dat is echt iets voor vrouwen om te doen ook
addictquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben ik minstens 4 weken zoet.
Betekent dit ook dat ik minstens 4 weken geen vriendje heb?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben ik minstens 4 weken zoet.
Dat weet ik niet. Maar ik heb in ieder geval 4 weken geen vriendje. Oh wacht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat ik minstens 4 weken geen vriendje heb?
FUUU
Jij hebt 4 weken juist wel een vriendjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik heb in ieder geval 4 weken geen vriendje. Oh wacht.
Niettusquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt 4 weken juist wel een vriendje![]()
.
Wie weet ontmoet je iemand wanneer je dat spel gaat kopen die denkt "JOHHHH een lekkere chick met black ops, hebbe hebbe hebbeee"quote:
Zo'n beetje iedereen dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet ontmoet je iemand wanneer je dat spel gaat kopen die denkt "JOHHHH een lekkere chick met black ops, hebbe hebbe hebbeee"
het zijn autisten die nog nooit een meisje gezien hebben, daaromquote:
Jawel hoor, op internet. Meisjes hebben altijd latex pakjes aan toch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het zijn autisten die nog nooit een meisje gezien hebben, daarom
Je kan niet zien hoe ze er uitzien hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nou zit vast wel iemand tussen die je leuk vindt wd.
Als je het spel koopt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan niet zien hoe ze er uitzien hoor
Ik heb hem al gereserveerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |