quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
Het maakt me zelfs gewoon boos. Ook al is het getroll. Mijn vriendin verdient het niet om uitgescholden te worden voor slet of domme kut. Mijn exen misschien maar zij niet. En ook al is het via het internet.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
Het maakt me zelfs gewoon boos. Ook al is het getroll. Mijn vriendin verdient het niet om uitgescholden te worden voor slet of domme kut. Mijn exen misschien maar zij niet. En ook al is het via het internet.
Hoezo, hij gaat gewoon mee in hoe wij ook altijd doen? Dat is toch gewoon geoorloofd danquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef Sok. het volgende:
En die kankerkneus maar miepen dat hier anderen worden afgezeikt.
Ja, maar dan moet ie niet zo hypocriet doen dat wij dat doen als ie t zelf ook doet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, hij gaat gewoon mee in hoe wij ook altijd doen? Dat is toch gewoon geoorloofd dan?
Nooit van een sociaal experimentje gehoord? pfft, hij maakt maar een grapjequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ie niet zo hypocriet doen dat wij dat doen als ie t zelf ook doet.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nooit van een sociaal experimentje gehoord? pfft, hij maakt maar een grapje.
Nou eigenlijk zie ik hier nooit dat mensen uit het privéleven van users worden aangevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, hij gaat gewoon mee in hoe wij ook altijd doen? Dat is toch gewoon geoorloofd dan?
allure trollt toch alleen maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zie ik hier nooit dat mensen uit het privéleven van users worden aangevallen.
Ja weet ik, maar ik zie hem er wel voor aan om dat onderscheid niet te maken dus daarom dat ik het alvast zei.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
allure trollt toch alleen maar. Langs heen kijken. Lamon. meent dit soort dingen ook nog eens.
haha nou ik zie het toch vaak genoeg gebeurenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zie ik hier nooit dat mensen uit het privéleven van users worden aangevallen.
Alleen hun moeders.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar jullie vertellen ook nooit wat over die domme sletten.
Standaard toch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
Maar Lamon zal waarschijnlijk toch weer geen ban krijgen of uberhaupt een note
I really, really don't.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
allure trollt toch alleen maar. Langs heen kijken. Lamon. meent dit soort dingen ook nog eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |