Heb je daar voorbeelden van? Ik heb van beide de TPB's liggen, maar volgens mij niet echt met nieuwe kleuren? Vind het niets bijzonders in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef Young_David het volgende:
Batman: Year One en The Killing Joke zijn opnieuw ingekleurd, en zien er al een stuk beter doen. Mogen ze met meer strips doen. Opnieuw inkleuren doet al heel veel

hm. ik heb van allebei de originele uitgaves geloof ik. O nee, van The Killing Joke een herdruk (maar die is heel vaak herdrukt).quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef Young_David het volgende:
Batman: Year One en The Killing Joke zijn opnieuw ingekleurd, en zien er al een stuk beter doen. Mogen ze met meer strips doen. Opnieuw inkleuren doet al heel veel
Zit er wel aan te denken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Breuls het volgende:
Er is een algemeen comic-topic, waar het Marvel gehalte wat hoger is. Maar voel je vrij een apart Marvel-topic te maken.
Ik ga het wel proberen, maar ik ben bang dat ik er te weinig tijd voor heb. Ziet er op zich wel ok uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:54 schreef Tokus het volgende:
vanaf morgen verkrijgbaar: DC Universe online
Die heb ik al lang en breed uitgespeeld dus moet wat nieuws hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:22 schreef Breuls het volgende:
Ik blijf nog even bij Arkham Asylum. Die ligt alweer een paar weken te verstoffen en ik ben pas op 35%, dus ik heb nog even te gaan.
Die probeer ik ook helemaal compleet te krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:41 schreef Chevalric het volgende:
Gisteren de eerste helft van de GL/GLC aanloop naar Blackest Night besteld. Alleen GLC: Recharge is nog uit als TPB. Nog 8 TPBs te gaan om de reeks compleet te krijgen en dan kan ik ze eens helemaal door gaan lezen. Heb natuurlijk al een hoop als losse issues gelezen op de iPad, dus ken het verhaal wel al grotendeels.
Ben nu ook bezig met Batman, vanaf dat Damian geintroduceerd wordt. Zitten best leuke verhalen tussen.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)007757769/index.htmlquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:00 schreef Young_David het volgende:
- Reborn en The Return zijn nog niet als TPB uit, dus ik wacht daar nog even mee (Batman & Robin: Reborn komt begin april)
- Battle for the Cowl is volgens mij ook niet zo essentieel, en zo enorm goed vond ik hem ook niet.
- Tussen the Black Glove en RIP zit ook nog Heart of Hush. Niet essentieel, wel erg goed :-)
Final Crisis kun je overslaan als je niet de crossovers volgt.
`quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Young_David het volgende:
Face the Face. Zit net voor Batman&Son en direct na Infinite Crisis en 52 (One Year Later dus). Batman is samen met Dick en Tim een jaar uit Gotham geweest en heeft de stad onder beheer van Harvey Dent gelaten die genezen is en z'n leven weer op de rit probeert te krijgen.
Ik vond hem leuk.
http://uk.comics.ign.com/articles/624/624619p1.htmlquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | v #1 Batman: Year One v #2 Batman: The Dark Knight Returns v #3 Batman: The Killing Joke v #4 Batman: Arkham Asylum v #5 Batman: The Long Halloween #6 Batman: The Cult #7 Batman: Son of the Demon v #8 Batman: Dark Victory #9 Batman & Dracula: Red Rain v #10 Hush Vol. 1 & 2 #11 Batman: Blind Justice #12 Batman Adventures: Mad Love #13 Batman: Gotham by Gaslight #14 Batman: Black and White Vol. 1 v #15 Batman: A Death in the Family v #16 Batman: Gothic #17 Batman: Strange Apparitions #18 Batman: A Lonely Place of Dying #19 Batman: Tales of the Demon v #20 JLA: Tower of Babel #21 Batman: Thrillkiller v #22 Batman: The Man Who Laughs #23 Batman: Nine Lives v #24 Batman: Knightfall Part One - Broken Bat #25 Batman: Venom |
ik ben het niet echt eens met die lijst. Ik vind de eerste 3 namelijk helemaal niet zo goed dat ze op de nummers 1 t/m 3 moeten staan. Zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:51 schreef Young_David het volgende:
[..]
http://uk.comics.ign.com/articles/624/624619p1.html
De 25 beste volgens IGN (in 2005)
Heb er voor mijzelf ook maar een checklist van gemaakt. Heb zelf al bijna de helft :-)
[ code verwijderd ]
Die is ook wel vet ja. Net als zijn vervolg. Dark Victory (maar TLH is net nog wat beter)quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Young_David het volgende:
Ben het er ook niet mee eens. The Long Halloween hoort op 1. Dan een tijdje niks en dan komt de rest pas ...
Maar het is wel een aardig lijstje om nieuwe boeken mee te ontdekken
Ik vond TDK Returns ook niet zo fantastisch en Year One vond ik ok, maar ik vond ze niet zo briljant als iedereen altijd zegt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond The Long Halloween ook erg goed, en heel misschien vond ik Dark Victory zelfs nog wel beter, maar The Dark Knight Returns vind ik persoonlijk toch het beste verhaal. Briljant boek.
Daarnaast is Year One ook meer dan uitstekend. Ik denk dat ik die persoonlijk ook nog steeds boven TLH en DV zou zetten.
The Killing Joke vind ik trouwens ook best goed, maar vond het nou ook weer niet ZO fantastisch dat ie op 3 hoort te staan. Dat vind ik veels te hoog.
Klopt. Ik neem Son of Batman en RIP ook mee. Ga ik gewoon alle boeken achter elkaar lezen. Blijft het mooi duidelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:45 schreef Breuls het volgende:
Kun je mooi achter elkaar doorploegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |