SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]je ziet idd het vest niet echt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij hebt een goude vinger hoorde ik?
[ afbeelding ]maak je een pirouettje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
mag ik deze dans van u?quote:
[ afbeelding ]Wat een elegante ballerinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool ding, ook met die spelddinges
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
uhm wat een huge veiligheidsspeldquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
dit is de close-up, lang leve vroeg donker![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ja he, en jij doet tenminste positiefquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Cool ding, ook met die spelddinges
Zie je toch nog wel aardig goed vind ik hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja he, en jij doet tenminste positief![]()
Ik niet dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja he, en jij doet tenminste positief![]()
ja, jij ook, ik maakte maar een grapjequote:
ik heb geen negatief commentaar gezien maar kennelijk zijn ze er welquote:
Patat met wat?quote:
Kookze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
Dankjulliewel snoetjes, dan ga ik nu eten koken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |