abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:15:22 #1
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88514941
En het strijkwerk natuurlijk :)
Be dance |Be real| Be You
pi_88515036
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mens. 5 wassen weggevouwen, 2 opgehangen. En nog even vriendlief telefonisch bedankt voor het zakdoekje in de was }:| Ga toch de boom in met je huisvrouwengedoe }:|
:D!

Zo'n verpulverd zakdoekje is trouwens wel écht ellendig!
Let me see you stripped down to the bone
pi_88515115
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef minilot het volgende:
:D!

Zo'n verpulverd zakdoekje is trouwens wel écht ellendig!
Ja. Vooral gecombineerd met een zwarte en een blauwe badjas, en een fleecevest }:| Gelukkig heb ik het vriendje al op zijn kloten gegeven voor deze misstap :P
pi_88515234
goeie combi idd, zakdoekje met zulke spullen :D

ik heb net, toen ik de keuken aan t opruimen was, eens een klein lepeltje van die stoofperensaus genomen.... zoooo lekker zoet en stroperig :9 ik word er helemaal blij van :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88515301
Niet te veel snoepen DE. Anders is het straks op voordat je gaat eten :D
pi_88515440
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. Vooral gecombineerd met een zwarte en een blauwe badjas, en een fleecevest }:| Gelukkig heb ik het vriendje al op zijn kloten gegeven voor deze misstap :P
Na tientallen vernietigde zakdoekjes, bankbiljetten, boodschappenbriefjes, twee asperientjes, een aantal aanstekers en één nogal pluisrijke Wuppie® heb ik het schelden op mijn lief maar opgegeven en check ik voor het wassen alle broekzakken drie keer.
pi_88515497
zo jammer dat de echte ramen niet hier wordt verkocht.. dan was ik vaste klant (en had ik de McDonalds weggegooid) :P

Minilot; ik werk in een notenfabriek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:29:03 #8
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88515532
Je kunt echte ramen maken, je kunt ze ook bij de Chinese/Japanse supermarkten kopen :)
pi_88515547
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Minilot; ik werk in een notenfabriek
Aha! Zoveel gratis nootjes als je op kunt, of dat niet?
pi_88515552
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef minilot het volgende:
Na tientallen vernietigde zakdoekjes, bankbiljetten, boodschappenbriefjes, twee asperientjes, een aantal aanstekers en één nogal pluisrijke Wuppie® heb ik het schelden op mijn lief maar opgegeven en check ik voor het wassen alle broekzakken drie keer.
Hmm ik heb een ex die zijn stokken stelselmatig NAAST de wasmand gooide. Op een goeie dag was ik het zo zat, dat ik een stapel sokken gekocht had voor hem. Die had ik weg gelegd. Al zijn oude sokken van de vloer geraapt, teen eruit geknipt, in de wasmachine gedaan, gedroogd, opgevouwen en in de kast gelegd. Priceless de volgende ochtend.

En het heeft gewerkt, hij heeft daarna de sokken altijd IN de wasmand gedaan.
pi_88515587
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, dat is niet mis voor een achtjarige! :D Tof!

Ik vraag me sowieso af of wel eens onderzocht is wat het verband is tussen ouders die ongeloofelijk van goed voedsel en goed koken houden en kinderen die makkelijk zijn met eten.
Ik was zelf een akelig moeilijke eter, maar mijn moeder, hoe lief ze ook is, kwam dan ook nooit verder dan smaakloze prak.
Even afgezien van de soms onontkoombare "NEENEENEE!"-fase van peuters, hoe vaak zouden lastige etertjes uberhaupt voorkomen bij papa's en/of mama's die elke dag met plezier, liefde en kennis van zaken staan te koken?
Weet je, dat vraag ik me dus ook oprecht wel eens af. Heb ik zo'n makkelijke eter omdat ze ziet dat eten voor mij ontspanning, een hobby, plezier is? Of heb ik zo'n makkelijke eter omdat ze een gevarieerd aanbod krijgt? Of heb ik zo'n makkelijke eter omdat we niet panisch over eten doen? Of heb ik gewoon geluk????
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_88515608
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef DarkElf het volgende:
goeie combi idd, zakdoekje met zulke spullen :D

ik heb net, toen ik de keuken aan t opruimen was, eens een klein lepeltje van die stoofperensaus genomen.... zoooo lekker zoet en stroperig :9 ik word er helemaal blij van :')
Ik wil ook proeven! :9
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:30:41 #13
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88515610
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hmm ik heb een ex die zijn stokken stelselmatig NAAST de wasmand gooide. Op een goeie dag was ik het zo zat, dat ik een stapel sokken gekocht had voor hem. Die had ik weg gelegd. Al zijn oude sokken van de vloer geraapt, teen eruit geknipt, in de wasmachine gedaan, gedroogd, opgevouwen en in de kast gelegd. Priceless de volgende ochtend.

You're mean }) Al die moeite voor een paar sokken :)
pi_88515611
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

hee fouten maken is menselijk :P ;)
pi_88515615
Lein _O-
pi_88515626
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
Niet te veel snoepen DE. Anders is het straks op voordat je gaat eten :D
dit is leftover saus dus t mag :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88515652
quote:

[..]

:D :D :D _O-
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:31:52 #18
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_88515666
Ik ga nu lekker boodschappen doen voor vanavond dus:) Hasta luego
pi_88515682
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Loodje het volgende:
You're mean }) Al die moeite voor een paar sokken :)
Het waren niet een paar sokken. Ik heb 3 maanden lang om de dag gevraagd of ie zijn sokken IN de wasmand wilde doen. En dan wordt het een principe kwestie. Omdat ik in het zelfde huis woonde, kon ik al die sokken niet op de vloer laten slingeren... Hij heeft het wel geleerd, the hard way.
pi_88515766
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Loodje het volgende:
Je kunt echte ramen maken, je kunt ze ook bij de Chinese/Japanse supermarkten kopen :)
ik eet regelmatig IndoMie (instant noodles). giet ik water af en dan kruiden erdoorheen. heerlijk O+
pi_88515780
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het waren niet een paar sokken. Ik heb 3 maanden lang om de dag gevraagd of ie zijn sokken IN de wasmand wilde doen. En dan wordt het een principe kwestie. Omdat ik in het zelfde huis woonde, kon ik al die sokken niet op de vloer laten slingeren... Hij heeft het wel geleerd, the hard way.
Mijn man had een moeder die echt alles voor hem deed. Nog net niet zijn kont afvegen zeg maar. We gingen samenwonen en de eerste zondag kwam ie thuis van het voetballen en gooide zijn voetbaltas in de gang. En daar bleef de tas staan. Een hele week.
De zondag er op vroeg ie aan me waar zijn tas was. Ik zei doodleuk: 'waar jij hem gelaten hebt schat...'

Nou, ik kan je vertellen dat zijn voetbaltas echt niet lekker rook. Blegh. Maar daarna heeft ie braaf zijn tas uitgepakt en alles zelf netjes in de wasmand gegooid.
pi_88515850
quote:

[..]

Wat gaaf! :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 14:38:24 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88515966
Lein :D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_88516034
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Aha! Zoveel gratis nootjes als je op kunt, of dat niet?
haha ja maar eet het nooit eigenlijk.

gekke Lein :D (wel effectief)
pi_88516124
Bleh, moet eigenlijk een quiche gaan maken voor morgen, maar ik heb er geen zin in! Te lui!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')