abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4375280
Ik heb afgelope zaterdag een heel leuk meisje leren kennen beetje zoenen/telefoonnummers uitwisselen enz. Volgende dag msn zegt ze dat ze een vriend heeft (een week), maar dat ze ook heel erg verliefd is, ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik hetzelfde ongeveer gehad in een andere relatie/verkering oke die was al bijna een jaar aan maargoed. Ik vind t erg lullig voor die vriend van haar nu maar ik ben ook erg verliefd geworden op haar.

What should I do,

alsjeblieft vertel wat jullie zouden doen.

Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
  woensdag 29 mei 2002 @ 21:45:22 #2
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_4375467
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:35 schreef Pompiedom het volgende:
What should I do,

alsjeblieft vertel wat jullie zouden doen.

Ik zou haar laten kiezen .. het is haar keuze, haar leven etc .. en me daar gewoon bij neerleggen, ook als de keuze voor jouw negatieverig uitpakt
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_4375469
Niks.
  woensdag 29 mei 2002 @ 21:48:25 #4
27562 Ilz
superblontje
pi_4375526
Als je nog niet wist dat ze een vriend had is dat haar verantwoording, echter nu je het weet zal je toch wel eerst uit moeten zoeken hoe het zit. Probeer erachter te komen wat haar gevoel is over jou(en voor die vriend). Als zij net een week een vriend heeft en dan al met iemand anders zoent lijkt het me niet dat het echt serieus kan zijn met die vriend. Zéker in de eerste periode ben je onwijs verliefd en moet je niet eens aan en ander denken, normaal gesproken.
Je kunt je dan natuurlijk ook afvragen of ze dan wel serieus verliefd op jou kan zijn, en of ze niet volgende week weer iemand anders leuk vind.
pi_4375657
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:48 schreef Ilz het volgende:
Als je nog niet wist dat ze een vriend had is dat haar verantwoording, echter nu je het weet zal je toch wel eerst uit moeten zoeken hoe het zit. Probeer erachter te komen wat haar gevoel is over jou(en voor die vriend). Als zij net een week een vriend heeft en dan al met iemand anders zoent lijkt het me niet dat het echt serieus kan zijn met die vriend. Zéker in de eerste periode ben je onwijs verliefd en moet je niet eens aan en ander denken, normaal gesproken.
Je kunt je dan natuurlijk ook afvragen of ze dan wel serieus verliefd op jou kan zijn, en of ze niet volgende week weer iemand anders leuk vind.
Daar heb je gelijk in ze zei dat ze veel ruzie hadden/hebben (in de eerste week *verbaast kijkt*)
maar je heb ook gelijk en daar ben ik bang voor hoe serieus zal ze bij mij zijn, zij zegt dat ze serieuze gevoelens voor mij heeft dus mm met een beetje vertrouwen in de mensheid ga ik daar serieus op in.
pi_4375684
Ik zou d'r enorm dumpen, als ze hem zo makkelijk dumpt, ligt ze volgende week weer een ander in bed.
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:02:51 #7
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4375776
Ehh laat haar kiezen.. je moet jezelf nix kwalijk nemen.. jy wist het namelijk niet eens dat ze een vriend had toen je met haar zoende...
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4375802
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:57 schreef Onruststoker het volgende:
Ik zou d'r enorm dumpen, als ze hem zo makkelijk dumpt, ligt ze volgende week weer een ander in bed.
Hmmm lekker aardig, maargoed ik heb dus het gevoel dat deze relatie anders gaat worden, want eerst waren het dus allemaal bedvriendjes, en zow ben ik dus niet, niet meteen eerst een psygische band creeeren
pi_4376181
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ehh laat haar kiezen.. je moet jezelf nix kwalijk nemen.. jy wist het namelijk niet eens dat ze een vriend had toen je met haar zoende...
Nee, maar als ik met deze "relatie" verder wil (wat nu het geval is), dan wel.
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:43:51 #10
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4376460
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:28 schreef Pompiedom het volgende:

[..]

Nee, maar als ik met deze "relatie" verder wil (wat nu het geval is), dan wel.

mmz wel beetje fout van haar ja.. dat ze je nix zei hierover..
meisjes.....

SUCCES ERMEEJ!!

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4376530
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:43 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

mmz wel beetje fout van haar ja.. dat ze je nix zei hierover..
meisjes.....

SUCCES ERMEEJ!!

Thnx, ik hoorde net van haar dat ze het dus heeft uitgemaakt met haar huidige vriend (aan de ene kant komt nu weer boven wat ik toen meemaakte, maar aan de andere kant denk ik "ze hadden toch maar een weekje", maargoed

bedankt voor de reacties

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')