Dan alweer?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
want a.s. zaterdag is het al weer zover.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan alweer ja.
Deze chick David
[ afbeelding ]
De veerkampjes.. hadden toen zo'n real life soap op (moeilijk gokken) sbs6
Nee, in een Golf 6 TDIquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Op zo'n groene grasmaaier van de gemeente?
Mooie auto's maar die velgen zijn echt lelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
zag eergisteren nog een dikke Mk6 GTI, boh![]()
![]()
plaatje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mooie auto's maar die velgen zijn echt lelijk.
dat klopt welquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:29 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Ging er vanuit dat die de 'standaard' waren.
====
http://worklols.com/post/(...)at-you-drink-at-work![]()
Daar heb ik geen idee van, maar vind ze gewoon niet mooiquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:dat klopt wel
kameraad zei nog dat hij het jammer vond dat ze de velgen van de Mk5 gewoon overgenomen hadden...
op de Mk5 GTI zitten precies dezelfde, dus ze hebben geen moeite gedaan om wat nieuws te bedenkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van, maar vind ze gewoon niet mooi.
Henrikequote:
Het verkoopt ja toch welquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
op de Mk5 GTI zitten precies dezelfde, dus ze hebben geen moeite gedaan om wat nieuws te bedenken
Wee'j wat ie kunt doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Zal het blad dan nog gelezen worden?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Zal het blad dan nog gelezen worden?
Vertel 't me eensquote:
De bek hol'nquote:
Okquote:
http://www.autofans.be/ri(...)gen-golf-vi-r-2010-0quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef Intelligence het volgende:
Remco, nog gelezen van die Mk6 R die gestolen is? Unieke auto
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef Intelligence het volgende:
http://www.vwforum.nl/ges(...)8-knz-8-t114094.html
quote:
Mag ik alweer kuiern?quote:
tuurlk waquote:
Nieuw wereldrecord bobsleeën gevestigd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Lekker zitten skijten net joh!
Gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar waarom denk jij dat dit gegeven ons maar een klein beetje kan schelen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Lekker zitten skijten net joh!
Niet, maar ik ben niet de enige die onzinnige dingen post, derhalve moet je ook niet altijd serieus zijn hé. Is niet goed voor de bloeddruk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar waarom denk jij dat dit gegeven ons maar een klein beetje kan schelen?
Ach, ik snap niet waarom je zoiets zou willen posten. En maak je geen zorgen over mijn bloeddruk, die is uitstekend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Niet, maar ik ben niet de enige die onzinnige dingen post, derhalve moet je ook niet altijd serieus zijn hé. Is niet goed voor de bloeddruk.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nieuw wereldrecord bobsleeën gevestigd?
Dat denk ik ook wel eens hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik snap niet waarom je zoiets zou willen posten. En maak je geen zorgen over mijn bloeddruk, die is uitstekend.
Ik ben als de dood voor hellingen en veel ijs.quote:
quote, reply typen, enter, bericht zoeken dat je wilt quoten, herhaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe kan ik multiquoten trouwens? niet?
het is 3x niksquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja en bij je voorkeuren bij het laatste tabblad (overig) en dan onderaan edit/quote vastzetten.
Tenminste dat vind ikzelf makkelijker werken.
niet echtquote:
hoe vet is dat zeg?!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar waarom denk jij dat dit gegeven ons maar een klein beetje kan schelen?
Van jullie, Tukkertjes, kan ik veel verdragen.quote:
Ssssttt, mijn wraak zal zoet zijn op de eerstvolgende ToFmeetquote:
Aangenaam, hoelangquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef haakon het volgende:
[..]
[ http://i22.photobucket.com/albums/b324/ggghellemond/GGG24.jpg&t=1]afbeelding ]
de middelste
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ssssttt, mijn wraak zal zoet zijn op de eerstvolgende ToFmeet
ow jeequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van jullie, Tukkertjes, kan ik veel verdragen.![]()
[..]
Ssssttt, mijn wraak zal zoet zijn op de eerstvolgende ToFmeet
Sjesis wat zwakquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
Boschker
Schimpelsberger, Wisgerhof, Douglas, Leugers
Landzaat, Bruggink, Vujicevic,
Parker, Janko, Diba
dat moeten ze het mee gaan doen vanavond
Dat kan goed op een moment dat hij lekker lam isquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Machiel, ik zou je echt nooit wat aandoen hoor
behalve misschien een leuk jurkje en een paar schattige strikjes in je haar.
Machiel --> Machiëla
Brama niet fit, Janssen niet fit, Bengtsson blijkbaar ook nog niet en De Jong is ziek... wat Rosales heeft weet ik niet en gok dat Ruiz en Chadli gespaard wordtquote:
als het goed is a.s. zaterdag tegen NAC weer een wat bredere selectie!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wout Brama, Bryan Ruiz en Nacer Chadli zitten bij FC Twente op de bank. Luuk de Jong (ziek) en Rosales (niet fit) behoren niet tot de wedstrijdselectie. Ook Theo Janssen, Rasmus Bengtsson en Dwight Tiendalli zijn wegens blessures niet beschikbaar voor Preud'homme.
beste lijst
True, true...quote:
lach niet zoquote:
heb alleen half geluisterd via FCT radio. Maar dacht al wel dat 't niet al te best wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tjonge tjonge wat een gepruts van twente
jazekerquote:
uuuhuuuuquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker
we gaan voor de triple
toch?quote:
En dat met een team waarin de meeste toppers ontbrekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker
we gaan voor de triple
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat met een team waarin de meeste toppers ontbreken
Ik teken wel voor 3 landskampioenschappen op rijquote:
Ik weet het ook alleen maar omdat het hier gepost werdquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Als iets mij niet boeit weet ik al helemaal niet welk 'belangrijks' ontbreekt.
beker, landskampioenschap en CL verstaat men toch onder triplequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik teken wel voor 3 landskampioenschappen op rij
nu niet meer.quote:
joah, heel goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik had het dus toch redelijk goed opgevangen voor een voetbalongeďnteresseerde
Like "88quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beker, landskampioenschap en CL verstaat men toch onder triple
Remcoquote:Op woensdag 10 november 2010 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
nou we zijn door, maar daar is ook alles mee gezegd
goedemorgen allemaal
Zwolle is niet slecht maar het spel was ook verre van goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco
bedroevend slecht speelden ze, of Zwolle is ineens zo goed
Zwolle is over de hele wedstrijd gezien wel de betere geweest, zelfs in de verlenging nog 3 hele dikke kansen gehad... maar het niveau van de hele wedstrijd was geen voldoende!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
bedroevend slecht speelden ze, of Zwolle is ineens zo goed
Mja, ik zag de eerste helft al dat het niet goed was van Twentequote:Op woensdag 10 november 2010 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zwolle is over de hele wedstrijd gezien wel de betere geweest, zelfs in de verlenging nog 3 hele dikke kansen gehad... maar het niveau van de hele wedstrijd was geen voldoende!
inderdaad, die kerel kan alleen goed lijnkeepenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik zag de eerste helft al dat het niet goed was van TwenteVanmorgen de kansen van Zwolle gezien... Wat moeten jullie blij zijn dat jullie Isaksson niet hebben
Die man is zo goed met die spreuken al krijgt hij ze opgestuurd door luisteraarsquote:Op woensdag 10 november 2010 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
de meest recente (geniale) spreuk van Opa Beelen; "voor een goede cursus liplezen moet je in een drukbezochte sauna wezen!"![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
de meest recente (geniale) spreuk van Opa Beelen; "voor een goede cursus liplezen moet je in een drukbezochte sauna wezen!"![]()
nog niet leverbaar gok ik? las vorige week ergens dat HTC een te lage productiecapaciteit heeft om aan de overweldigende vraag te voldoen (dat gold voor de HD, maar gok ook voor de Z)quote:Op woensdag 10 november 2010 09:24 schreef Assiej het volgende:
Ik - wil - mijn - telefoon
Oja, goedemorgen
Wat een schijt weer.
Is ook niet heel gek, het is gewoon niet normaal wat voor stijging die lui in de hele wereld meemaken, natuurlijk te hopen dat ze het vol kunnen houden maar het is volgens mij al 10 maand ofzo keihard in 'de lift' (Zie tweets 'markmoons' @ twitter)quote:Op woensdag 10 november 2010 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
nog niet leverbaar gok ik? las vorige week ergens dat HTC een te lage productiecapaciteit heeft om aan de overweldigende vraag te voldoen (dat gold voor de HD, maar gok ook voor de Z)![]()
maar dat zou de 2e helft van november beter moeten worden!!
en goedemorgen![]()
Ja nog helemaal niet 'uit' gekomen hier in de winkelsquote:Op woensdag 10 november 2010 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog niet leverbaar gok ik? las vorige week ergens dat HTC een te lage productiecapaciteit heeft om aan de overweldigende vraag te voldoen (dat gold voor de HD, maar gok ook voor de Z)![]()
maar dat zou de 2e helft van november beter moeten worden!!
en goedemorgen![]()
ja, hij had dat bericht over betere leveringen in de 2e helft van november ook getweetquote:Op woensdag 10 november 2010 09:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is ook niet heel gek, het is gewoon niet normaal wat voor stijging die lui in de hele wereld meemaken, natuurlijk te hopen dat ze het vol kunnen houden maar het is volgens mij al 10 maand ofzo keihard in 'de lift' (Zie tweets 'markmoons' @ twitter)
Dan moet je dat woord 'alleenstaande' zien weg te werkenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:41 schreef omearos het volgende:
Damn, ik wou volgend jaar gaan kijken voor een huisje, maar wordt zo wel moeilijk voor mij als alleenstaande starter: Hypotheek wordt moeilijker voor starter
Als jij 200 telefoons per dag kunt maken en de vraag is 600, probeer dat maar is in een maand fatsoenlijk op te lossen.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:41 schreef Assiej het volgende:
Als ze weten dat ze gewild zijn dan horen ze dat toch te fixen![]()
en al helemaal voor mij
Ah oke, de HON was ook iets te optimistisch, de levering van de HD's staat nu op 20-11-2010 maar betwijfel hetquote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, hij had dat bericht over betere leveringen in de 2e helft van november ook getweetmaar goed, mijn huidige telefoon doet nog steeds; dus ik wacht de verbeterde leverbaarheid wel af
ik ben ook alleenstaande starter (wel een vriendin, maar koop het huis alleen) en dankzij de starterslening van de gemeente kan ik toch een huis kopen! misschien dat dat in de plaats waar jij een huisje zoekt ook?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:41 schreef omearos het volgende:
Damn, ik wou volgend jaar gaan kijken voor een huisje, maar wordt zo wel moeilijk voor mij als alleenstaande starter: Hypotheek wordt moeilijker voor starter
ze doen wat ze kunnen, maar net wat Martijn al zegt; de vraag naar HTC-toestellen heeft de laatste tijd een enorme vlucht genomen, dat is gewoon niet bij te houdenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja nog helemaal niet 'uit' gekomen hier in de winkels
ze verplaatsen de 'uitkomstdag' steedsword er moe van..
Hij staat nu op verwacht vanaf 10 nov. ( hebben ze maandag aangepast )
Dus ik hoooop dat ie komt want ik moet ook nog 10 dagen wachten ivm nummerbehoud
Als ze weten dat ze gewild zijn dan horen ze dat toch te fixen![]()
en al helemaal voor mij
wie weet, wie weetquote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, de HON was ook iets te optimistisch, de levering van de HD's staat nu op 20-11-2010 maar betwijfel het.
Ja maar zoals met alle namen ben ik ook deze naam weer kwijt, ga het voor je navragen (denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was van plan om a.s. vrijdagavond met de vriendin wat te gaan eten in Enschede, iemand nog suggesties voor een goed (en leuk) restaurant?
Denk niet dat Justin al zo snel wil samenwonenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan moet je dat woord 'alleenstaande' zien weg te werken.
Geen idee, heb alleen vage plannen om volgend jaar te gaan kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook alleenstaande starter (wel een vriendin, maar koop het huis alleen) en dankzij de starterslening van de gemeente kan ik toch een huis kopen! misschien dat dat in de plaats waar jij een huisje zoekt ook?
misschien enig idee waar in Enschede hij zit, dan kan ik ff Google raadplegenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar zoals met alle namen ben ik ook deze naam weer kwijt, ga het voor je navragen (denk ik).
linkje naar beide auto's?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Intelligence het volgende:
Geeeeen idee, baal wel van een dikke Jetta die ik op t oog had en voor mn neus is weg gekaaptDe 2e al ...
Als je van goede vleesgerechten houdt zou ik naar Goody's gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was van plan om a.s. vrijdagavond met de vriendin wat te gaan eten in Enschede, iemand nog suggesties voor een goed (en leuk) restaurant?
in Haaksbergen heb je inderdaad weinig prijsverschil, daarom ben ik ook voor een huis gegaanquote:Op woensdag 10 november 2010 09:49 schreef omearos het volgende:
[..]
Geen idee, heb alleen vage plannen om volgend jaar te gaan kijkenMaar weet al wel dat ik een huis wil en geen appartement. Eerst maar eens afwachten wat per 1 februari mijn loon wordt, en of ik een tijdelijk of vast contract krijg.
Goody's ben ik ooit al eens geweest, inderdaad goedquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Als je van goede vleesgerechten houdt zou ik naar Goody's gaan
Verder hebben Sam Sam en Crash (heet nu anders, maar kan ff niet vinden hoe) ook erg lekker eten voor weinig geld
Hengelo of Borne waarschijnlijk. Dichter bij Almelo, maar niet Almelo zelf. Wil ook niet te ver van Enschede afquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in Haaksbergen heb je inderdaad weinig prijsverschil, daarom ben ik ook voor een huis gegaanen als je in februari een vast contract met een leuk salaris krijgt, welke plaats wil je dan gaan kijken?
da's waarquote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Goody's ben ik ooit al eens geweest, inderdaad goeden Sam Sam en Crash zijn toch meer eetcafé's en geen restaurants?
Hengelo (Ov) heeft alleen Startersleningen voor Nieuwbouw woningen, maar Borne heeft ze ook voor Bestaande woningen: http://www.svn.nl/site/nl(...)l+Starterslening.htm (mits er nog geld in het potje zit natuurlijk)quote:Op woensdag 10 november 2010 09:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Hengelo of Borne waarschijnlijk. Dichter bij Almelo, maar niet Almelo zelf. Wil ook niet te ver van Enschede af
om nou met je vriendin naar een steakhouse te gaanquote:Op woensdag 10 november 2010 09:53 schreef omearos het volgende:
[..]
da's waar
In Boekelo zit trouwens ook een erg goede steakhouse[edit] -> http://www.ribhousetexas.nl/
Steakhousequote:Op woensdag 10 november 2010 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hengelo (Ov) heeft alleen Startersleningen voor Nieuwbouw woningen, maar Borne heeft ze ook voor Bestaande woningen: http://www.svn.nl/site/nl(...)l+Starterslening.htm (mits er nog geld in het potje zit natuurlijk)
[..]
om nou met je vriendin naar een steakhouse te gaanmaar goed, wie weet vind ze het wel wat
QFT.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Steakhouse![]()
![]()
Die spareribs..booh wat fijn!!
Eerst eens zien wat ik zo kan lenen, wat de huizen kosten, enz. Maar blijft jammer dat ze het zo moeilijk maken voor startersquote:Op woensdag 10 november 2010 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hengelo (Ov) heeft alleen Startersleningen voor Nieuwbouw woningen, maar Borne heeft ze ook voor Bestaande woningen: http://www.svn.nl/site/nl(...)l+Starterslening.htm (mits er nog geld in het potje zit natuurlijk)
Ik zou staan juichenquote:[..]
om nou met je vriendin naar een steakhouse te gaanmaar goed, wie weet vind ze het wel wat
Ribhouse Texas is geweldig, ga alleen niet naar de vestiging in Geesterenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
het maximum ligt meest op ongeveer 5 keer je brutojaarinkomen inclusief vakantiegeldquote:Op woensdag 10 november 2010 10:12 schreef omearos het volgende:
[..]
Eerst eens zien wat ik zo kan lenen, wat de huizen kosten, enz. Maar blijft jammer dat ze het zo moeilijk maken voor starters
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze daar nog bij een volle spaarkaart kreeg, wie wil daar nou wonen.
Whu's wok?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand anders nog suggesties voor een goed restaurant in Enschede?
Nou, het is niet IN Enschede, maar Het Geveltje in Glanerbrug moet ontzettend goed zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
"Ons" heeft wel lekker en redelijk goedkoop voer én héérlijke speciale biertjes...quote:Op woensdag 10 november 2010 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Lekker tussen glanerbrugse paupers dineren...quote:Op woensdag 10 november 2010 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is niet IN Enschede, maar Het Geveltje in Glanerbrug moet ontzettend goed zijnBen er nog nooit geweest, maar goed
Die film is alleen leuk als je dronken bentquote:Op woensdag 10 november 2010 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig heb ik al vanaf gisteravond de Team America theme in m'n hoofd zitten... FUCK YEAH!
"Oh harro Mdlop!"quote:Op woensdag 10 november 2010 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die film is alleen leuk als je dronken bent.
Mja, maar als ik andersom reken, dus wat zou een hypotheek me per maand kosten, kom ik continu veel lager uit dan wat ik nu kwijt ben aan huur. Waarom mag je dan wel duur huren maar niet voor datzelfde bedrag per maand kopen? Of zitten er nog verdere kosten bij die niet voor huurders gelden?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het maximum ligt meest op ongeveer 5 keer je brutojaarinkomen inclusief vakantiegelden wat de huizen kosten in Hengelo/Borne, geen idee; vast minder dan in Haaksbergen
en het wordt niet per definitie moeilijk gemaakt voor starters, maar omdat de andere kosten van levensonderhoud stijgen (pensioenpremies, zorgverzekering etc.) blijft er minder financiële ruimte over voor de hypotheeklasten...
mag ik vragen wat je nu betaalt aan huur?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Mja, maar als ik andersom reken, dus wat zou een hypotheek me per maand kosten, kom ik continu veel lager uit dan wat ik nu kwijt ben aan huur. Waarom mag je dan wel duur huren maar niet voor datzelfde bedrag per maand kopen? Of zitten er nog verdere kosten bij die niet voor huurders gelden?
Goed puntquote:Op woensdag 10 november 2010 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je nu betaalt aan huur?en waarschijnlijk zijn er verschillen omdat huren rechtstreeks van je eigen inkomen afgaat en je kopen voorgefinancierd is door een geldverstrekker; huren doe je met geld dat je hebt, kopen doe je met geld dat je hebt geleend en wat je hopelijk terug kunt betalen met je inkomen (meer onzekerheid, dus grotere buffer, dus minder lenen dan je op basis van je inkomen zou kunnen, want dat is echt wel meer dan 5x)
Niet blaten als je er geen verstand van hebtquote:Op woensdag 10 november 2010 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker tussen glanerbrugse paupers dineren...
Zo'n lelijke Jetta zeker?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef Intelligence het volgende:
Oeh oeh oeh ...
Me happy ...
Super GEILE auto gevonden ... nu afwachten op reactie verkoper ...
Nadeel: Staat niet in nederland ... ff 500 km rijden ....
het Nibud heeft het ook over maximaal 1/3 van je maandinkomen besteden aan hypotheeklasten etc., dus daar houden geldverstrekkers ook een beetje rekening mee. die hebben toch een soort van verantwoordelijkheid, dat ze mensen niet opzadelen met veels te hoge maandlasten (helemaal nu het in de afgelopen jaren finaal mis is gegaanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef omearos het volgende:
[..]
Goed punt
Ben nu iets van 400 euro aan kale huur kwijt, 480 euro inclusief alle extra kosten (uit mijn hoofd)
nice!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef Intelligence het volgende:
Oeh oeh oeh ...
Me happy ...
Ik vind 'm echt niet mooiquote:
Da's toch die toko naast die viskraam?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet blaten als je er geen verstand van hebt
afgezien van de paar punten die ik noemde ik mijn PM terug ziet hij er heel erg strak uitquote:
Dat geneert het venturi- of wel grondeffect... waardoor de auto nóg sneller de bocht om kan. Tenminste, als je +200 km/u rijdt...quote:Op woensdag 10 november 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt niet mooiWtf is dat met die bumper? En waarom staat ie zo laag dat je bij iedere drempel zowel de bumper als de onderkant eraf ragt?
En dat haal je dan weer niet met die auto gok ikquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat geneert het venturi- of wel grondeffect... waardoor de auto nóg sneller de bocht om kan. Tenminste, als je +200 km/u rijdt...
Jetta 1 is het toch, geen 2?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef Intelligence het volgende:
Venturi effect is zo goed, dat het in de F1 zelfs verboden is sinds de jaren 90 ... supah snellah 1.3 BAM!
Wat heb je daar in godsnaam aan op de Nederlandse weg. Verlagen snap ik sowieso niet, pimpen snap ik nietquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat geneert het venturi- of wel grondeffect... waardoor de auto nóg sneller de bocht om kan. Tenminste, als je +200 km/u rijdt...
Ja. Heeft een make-over gehad.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's toch die toko naast die viskraam?
zien!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef Intelligence het volgende:
Oeh oeh oeh ...
Me happy ...
Ik zoek nog steeds een goede loempia 'boer' in Almelo, tot nu toe weinig succes helaasquote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb net 4 loempia's achter de kiezen zitten![]()
![]()
Hoe is het?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Mdrop het volgende:
Tijd voor Lunch, Broordje kaas + Broodje Gezond van Bakkerij Bart
[..]
Hoi.
ik haal ze bijna elke woensdag voor mijn collega's bij linh's loempia kraam bij het winkel centrum van de schelfhorst.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een goede loempia 'boer' in Almelo, tot nu toe weinig succes helaas.
Alles goed, heerlijk rustig op stagequote:
Oke, kleine 10 minuten rijden met dat verkeer hier, is een keer proberen dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik haal ze bijna elke woensdag voor mijn collega's bij linh's loempia kraam bij het winkel centrum van de schelfhorst.
Tijdens de marktquote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een goede loempia 'boer' in Almelo, tot nu toe weinig succes helaas.
Mwa het enige goede op de Almelose markt is de Den Drijver vis en laat die nou net uit Albergen komenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een fris en fruitig goedemiddag Justin
In ToF.quote:
Interessant onderwerp. Begin jij?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Laten we het over auto-styling hebben...
Wat dat betreft hebben sommigen nog wat te leren... Vooral VW rijders.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
dus geen tuning, alleen optische verbeteringen?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
heel stiekem moet ik af en toe nog werkenquote:
jij rijdt BMW?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb 225 breed, 45 hoog, 17" Dunlop Sport onder de Bimmert hangen.Vet hč!
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben sommigen nog wat te leren... Vooral VW rijders.
geen autoradio + speakers?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
En ik heb een PDA houder ingebouwd + GPS ontvangert.
Tot zover mijn auto-styling...
Het is toch zoquote:
Nou ik ook hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben sommigen nog wat te leren... Vooral VW rijders.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
jij rijdt BMW?en ik heb volgens mij 195/45/16 onder de Polo
[..]
geen autoradio + speakers?
moet anders steeds veel bijlezenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
fixedquote:Op woensdag 10 november 2010 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil ook een auto, en wel een Golf 6 TDI
niksalles pauperigs en petjes' aan
Eens. Totdat je hem gaat 'tunen'quote:Op woensdag 10 november 2010 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
niks pauperigs en petjes' aan
Fixxedquote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens. Totdat je hem gaat 'stylen'
Dat noem ik geen 'Stylen' zoals Patrick dat zo graag doetquote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, hoogstens een keer een baskistje voor de muziek
Hehehe, ik hoef 'm niet verlaagd of breder oidquote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat noem ik geen 'Stylen' zoals Patrick dat zo graag doet
Ik kan ook niet meepraten over auto'squote:Op woensdag 10 november 2010 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga wel bankhangen en tv kijken. Over auto's kan ik toch niet meepraten. En ik heb geen zin in KLB en ONZ dus doeidoei
die rijden niet alleen VW hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch zoPetjes met een absurde smaak in tuning.
hoe heb je die ingebouwd dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen mijn antieke Kenwood MP3-spelert ingebouwd. Speakers zijn (volgens mij) gewoon af-fabriek. Prima geluidje (voor mij dan)...
dat zijn vette wagensquote:Op woensdag 10 november 2010 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
niks pauperigs en petjes' aan
dat doe je goed Astridquote:Op woensdag 10 november 2010 14:47 schreef Assiej het volgende:
Dat was alweer mijn dag
Even toneel spelen en je mag weer naar huis
er zit een verschil tussen tunen en stylen hčquote:
dat is Patrick's smaak...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat noem ik geen 'Stylen' zoals Patrick dat zo graag doet
de auto is al tof an sich, doe er een beetje leuke audio in en klaar is Davidquote:Op woensdag 10 november 2010 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik hoef 'm niet verlaagd of breder oid
Uhu, alhoewel het geluid in die bakken al geweldig isquote:Op woensdag 10 november 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
de auto is al tof an sich, doe er een beetje leuke audio in en klaar is David
Tsja, er zijn ook mensen die wél van muziek houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef Intelligence het volgende:
Audio? Ik heb geen eens een radio in mijn auto
Ik geniet van het geluid van mijn zoemende brandstofpomp, roggelende V8 sound bij stationair door mijn scherpe nokkenas, geschreeuw hoog in de toeren, en ploffen bij het terugschakelen...
Radio's zijn voor non-auto liefhebbers...
En kom niet met uitlaat tuning en shit aan, want ik rij met originele GTI uitlaat
Yesh!quote:
Waarom moet dat dan perse in de auto? Je besteed meer tijd in je huis...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, er zijn ook mensen die wél van muziek houden.
Wat zei je? "oooooooh noes! een bom!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yesh!
Vandaag eventjes Drama, moet je zelf een verhaal vertellen in 'beelden'
En je mag 7 'shots' gebruiken
Uiteraard gingen wij voor een vliegtuig kaping met explosieven
Ik was de stewardesse
je doelt op het motorgeluid neem ik aan? of bedoel je toch het geludi uit de standaard af-fabriek speakers?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, alhoewel het geluid in die bakken al geweldig is
uiteraard originele uitlaatquote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef Intelligence het volgende:
Ik geniet van het geluid van mijn zoemende brandstofpomp, roggelende V8 sound bij stationair door mijn scherpe nokkenas, geschreeuw hoog in de toeren, en ploffen bij het terugschakelen...
En kom niet met uitlaat tuning en shit aan, want ik rij met originele GTI uitlaat
precies! lekker genieten van toffe hardstyle onderwegquote:Op woensdag 10 november 2010 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, er zijn ook mensen die wél van muziek houden.
omdat ik ook vaak in de auto zit en het daar op het niveau kan dat ik zelf wilquote:Op woensdag 10 november 2010 15:01 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan perse in de auto? Je besteed meer tijd in je huis...
Gaat moeilijk als je niet mag pratenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zei je? "oooooooh noes! een bom!" ?
Standaard BMW radio verwijderen, zo'n plastic adaptergeval monteren (BMW radio is breder dan DIN(?)-formaat) en de 'Kenny' er in hangen.quote:
Waarom voel jij je zo aangesproken?quote:
heb je foto's?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Standaard BMW radio verwijderen, zo'n plastic adaptergeval monteren (BMW radio is breder dan DIN(?)-formaat) en de 'Kenny' er in hangen.En natuurlijk nog een converter voor de stuurbediening aansluiten...
Essentieel!
je mag tuning/styling verschrikkelijk vinden, maar ga dat dan niet op een bepaald automerk projecteren...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom voel jij je zo aangesproken?
Ik vind het verschrikkelijk, mag het?
avondquote:
verzin maar een ander onderwerp zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef Mdrop het volgende:
Zoo afgelopen nou met dat gezeik over auto's?!
ik heb je wel begroet!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef Assiej het volgende:
Het is net of ik bij huiskes kokkeler zit, slechte service en ik word niet eens begroet voor vandaag ....
Laten we het hebben over het weer
de weekend plannen
Tof meet
weet ik het
Wanneer er babies uit de lucht komen vallen
en welke kleur strik ze om hebben
niet over auto's
zolang het ding maar rijdt is een mens tevreden
Zelfs mijn oude barrel heeft radioquote:Op woensdag 10 november 2010 14:58 schreef Intelligence het volgende:
ToF-meetquote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef Assiej het volgende:
Het is net of ik bij huiskes kokkeler zit, slechte service en ik word niet eens begroet voor vandaag ....
Laten we het hebben over het weer
de weekend plannen
Tof meet
weet ik het
Wanneer er babies uit de lucht komen vallen
en welke kleur strik ze om hebben
niet over auto's
zolang het ding maar rijdt is een mens tevreden
Ging je dan van die suďcide poppetjes uit C&C: Generals nadoen?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je niet mag praten
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging je dan van die suďcide poppetjes uit C&C: Generals nadoen?
Komt door de scherpere nokkenas, en iets rijkere afstellingquote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Zelfs mijn oude barrel heeft radionog met casettespeler
En ploffen bij terugschakelen? Ken ik alleen bij naverbranding, is niet goedkan mijn motor heel goed
Ga gewoon niet lopen zeikenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je mag tuning/styling verschrikkelijk vinden, maar ga dat dan niet op een bepaald automerk projecteren...
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Laten wij mannen maar gewoon over auto's praten en de dames foto's van zichzelf plaatsen...
Laten wij mannen maar gewoon over auto's praten en de dames foto's van zichzelf plaatsen...
Whehehehe... memories...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging je dan van die suďcide poppetjes uit C&C: Generals nadoen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Whehehehe... memories...
Altijd lachen, met 100 van die mannetjes naar de basis van de tegenstander marcheren...
Control + 0 op je toetsenbordquote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat zijn de letters ineens dun.
zie jij mij hier over make-up praten?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:24 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Komt door de scherpere nokkenas, en iets rijkere afstellingHij moet nog naar de tuner (Bolku tuning in Angeren) voor het chippen en afstellen van de brandstofdruk, maar beetje vlammen/knallen is niet erg bij zon blok.
Is gemaakt voor vermogen, en niet voor verbruik/comfort ... probeer maar eens in een file te rijden met mijn auto![]()
Daarom zoek ik nu een leuke oldtimer erbij, heb nu een Golf 2 GTD op t oog in Duitsland.
@ Assiej,
de een praat over makeup, de ander over auto's ... maakt het uit?
Nou schatjequote:Op woensdag 10 november 2010 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Ok, zoek ik ff wat blote tettenfoto's opquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef omearos het volgende:
[..]
zullen we ruilen? Mag ik over auto's praten en jij foto's posten
Die staan al in KPDquote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, zoek ik ff wat blote tettenfoto's op
Geen idee wanneerquote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef omearos het volgende:
[..]
ToF-meetWanneer? 2010? 2011? Regel jij het?
Die van jou wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |