http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)a-zege-op-Ajax.dhtmlquote:DEN HAAG - Die hard-fan Aziz Bouhaffran, in Den Haag beter bekend als 'Marokkaanse Koos', hechtte zoveel waarde aan de overwinning van zijn club ADO op Ajax dat hij een dag later een tatoeage liet zetten met de datum (07-11-2010), de uitslag (0-1) en een Haagse ooievaar.
,,Ik heb het altijd gezegd: als ADO ooit van Ajax zou winnen, zou ik dat voor eeuwig met me meedragen. Daarom heb ik deze tatoeage laten zetten, mijn eerste trouwens," verklaarde de ADO-supporter in het AD, die zich bij de club bezighoudt met sfeerbijdragen zoals vlaggen en spandoeken. ,,Dit was gewoon een legendarische wedstrijd."
Maar past wel goed bij de rest van zijn uitstralingquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:30 schreef Prommelvlies. het volgende:
En wat een lelijke vlek op zn arm.
Wel in VBLquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:33 schreef BasEnAad het volgende:
Elke voetbalgerelateerde tattoo is vanaf nu nieuws?
Ga jij nou maar verder met postzegels verzamelenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En zijn vriendin maar zoeken naar de krultang.
Betrokkene ziet er ook echt als trouwe moslim uit.quote:
Het resultaat blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax heeft verloren van ADO
Wow. Kan een keer gebeuren toch
Kijk 10-0... Dat is pas legendarisch
Typ geen onzinquote:
Ja zo, ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
3 punten verliezen, is 3 punten verliezen
Blijkbaar wel hè.....quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja zo, ja tuurlijk.
Maar daar ga je toch geen tattoo voor zetten?. Kijk als Ado nou met 10-0 had gewonnen. ok.
Als Ado fan voel je je waarschijnlijk beter met een Ado tattoo dan een Psv tattoo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja zo, ja tuurlijk.
Maar daar ga je toch geen tattoo voor zetten?. Kijk als Ado nou met 10-0 had gewonnen. ok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |