Maar dan steek je gewoon de ene in stopcontact A, dichtbij PC A en de tweede in stopcontact B, dichtbij router Bquote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat je wel twee netwerkkabels hebt, maaaaar ze zijn allebei te kort en zelfs aan elkaar geknoopt met zo'n blokje red je het niet qua afstand, dán had het handig geweest.
Komt toch zo'n 1 x per leven voor!
Hoi JK. Vanmorgen zat één of andere tante op mijn flexplek. Die fout maakt ze geen tweede keer.quote:
Je hebt je honkbalknuppel weer voorzien van een mooie roodbruine kleur?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi JK. Vanmorgen zat één of andere tante op mijn flexplek. Die fout maakt ze geen tweede keer.
Oh, vandaar die rare post over borsten en billen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoi JK. Vanmorgen zat één of andere tante op mijn flexplek. Die fout maakt ze geen tweede keer.
ik denk het ook niet J.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, mijn leven zou niet hetzelfde zijn zonder prtg.
Welnee, toen reageerde ik volkomen ontopic. Zoals jullie van mij gewend zijn. Dat jullie het toevallig over technische zaken hadden.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, vandaar die rare post over borsten en billen.
Ah ja, dat zijn leuke weken. Dat is net zoiets als wanneer ik terug kom uit Taiwan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:57 schreef KingOfMars het volgende:
Mja. Eerste helft van de week een installatie moeten begeleiden van ons nieuwe financieel pakket, gisteren een workshop gehad en dan ga ik vandaag proberen mijn hele week in 1 werkdag te proppen.
Wat zijn luxe problemen? Keihard werken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tjongejonge, wat een enorme luxeproblemen.
Nee, meer dat je überhaupt werk hebt. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat zijn luxe problemen? Keihard werken?
Alsof dat zo een kunst is , sorry hoor. Maar ik ben nog steeds van overtuigd dat als je werken wilt er werk is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, meer dat je überhaupt werk hebt. Bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |