Hoe wil je die aanelkaar geplakte blaadjes scannen J.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Inscannen en dmv een SQL Server doorzoekbaar maken! #nerd
In of Exclusief verzenden ?quote:
Dat was toen heel normaal J!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef Joene het volgende:
Toen hadden sommige meisjes nog haar op hun vagien !
Nou voor die 1 euro 50 die ik dan overhoud bewaar ik ze wel voor de echte liefhebbert (ikzelf).quote:
Tis wat he.... die hype mogen we wat mij betreft nog ff een paar jaar overslaan weer.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat was toen heel normaal J!
Ik heb het ook wel is op nachtjeneukenveilen.nl ik bedoel hotelkamerveiling.nlquote:
Prima te doen J, laatst nog nachtje 4 sterrenhotel een suite gewonnen voor 27,50quote:
Uhuhquote:
Maar nog geneukt?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Prima te doen J, laatst nog nachtje 4 sterrenhotel een suite gewonnen voor 27,50inc ontbijt.
J , ik ga naar een hotel om te neuken . je weet tog !quote:
Je hebt toch wel zelf een tegenbod gedaan weer hequote:
Goed dan is 27,50 niet duur!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Joene het volgende:
[..]
J , ik ga naar een hotel om te neuken . je weet tog !
Nah, spel zou niet veel meer dan 10 euro mogen kosten. Je moet je grenzen kennen he.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zelf een tegenbod gedaan weer he
Zet anders ff je wekker J om evt je bod te verhogenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nah, spel zou niet veel meer dan 10 euro mogen kosten. Je moet je grenzen kennen he.. Heb nog een bod lopen op Sonic 2 + originele bijbehorende poster (voor op de zolder weer he!). Kijken of dat wat wordt, loopt vannacht af.
Neuhquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Zet anders ff je wekker J om evt je bod te verhogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |