Ik lig al in mn nest heb een pokke bui / ben chagrijnig , nu ff herman de zeikerd kijken en dan slapen , en dan morgen weer een Helse Dag at work.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
Ik trek het niet (whehehe) ik duik d'r vast in J.
Die TALLY potst ook geen zwangere Jesters he .quote:
3 JESTERS VOOR JE AANVRAAGquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
ik wil geen Jetsers , ik wil JESTERS. Jezus leer lezen.
DAT DAT ZOMAAR MAG IN DIT LAND!!!!! DE VRIJE WOENSDAG KWMA VAN LINKS OPNE JE OGE MENSEN TERWIJL KOM OP HET PLUUSJE ZIT MET ZE LUIE REED!!!!!!!!!11!!!!!quote:
Die motivatie van jou zit echt in je linker kleine teen of nie ?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ook mooi weer voor een bak kofie en wat series J.
Ik wil ook zoveel motivatie! Ik kom nog niet aan een tiende daarvan.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Die motivatie van jou zit echt in je linker kleine teen of nie ?
In het randje van m'n nagel die ik net afgeknipt heb J.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Die motivatie van jou zit echt in je linker kleine teen of nie ?
Zonde van die mooie dure schoenen men.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In het randje van m'n nagel die ik net afgeknipt heb J.
Het is net kantoorquote:Op woensdag 10 november 2010 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Tsss, altijd hetzelfde he bij die eindgebruikers. Klagen dat het niet werkt, maar als je dan meer info vraagt geven ze opeens niet meer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |