Losgeslagen éénmansfracties FTW!quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef Joene het volgende:
Ik hoop voor geert dat die die linkse pedofiele homo er uit kan zetten met behoud van zetel voor de pvv
"Het Koninkrijk der Nederlanden" wordt omgedoopt in "Godsvrezend Koninkrijk der Nederlanden" en iedereen moet verplicht zwarte kousen en een rok aan. En alle vrouwen terug achter het aanrecht!quote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan zie ik Rutte er nog wel voor aan dat-ie om steun bij de SGP gaat leuren.
*ril*.
Zo is Wilders zelf ook begonnen, dus hij kan kwalijk bezwaar hebben als die militaristische kaalkop hetzelfde doet, dunkt me.quote:
Ja, dat zou net zoiets zijn als geen bezwaar maken tegen een Zweeds paspoort terwijl je dat eerder wel hebt gedaan tegen een Turks... oh, wacht.quote:Op maandag 15 november 2010 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo is Wilders zelf ook begonnen, dus hij kan kwalijk bezwaar hebben als die militaristische kaalkop hetzelfde doet, dunkt me.
Check.quote:Op maandag 15 november 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
Zeau ik ben er wel weer klaar mee voor deze week geloof ik
Alle tienduizenden macro's moeten natuurlijk blijven werken.quote:Op maandag 15 november 2010 11:53 schreef Joene het volgende:
Gelukkig mag ik nog een compleet migratietraject voorbereiden
Leuk overstappen van office 2003 -> office2010
Zie je wel, er komt alleen maar werk en overlast van al die tsnunami's aan migratie.quote:Op maandag 15 november 2010 11:53 schreef Joene het volgende:
Gelukkig mag ik nog een compleet migratietraject voorbereiden
Leuk overstappen van office 2003 -> office2010
Alsof mocro's werken, grapjas.quote:Op maandag 15 november 2010 11:56 schreef Q. het volgende:
Alle tienduizenden macro's moeten natuurlijk blijven werken.Wij zitten hier nog op IE6.
!
dit dusquote:Op maandag 15 november 2010 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle tienduizenden macro's moeten natuurlijk blijven werken.Wij zitten hier nog op IE6.
!
Als die er is, werkt die al amper als je dit op je thuis pc'tje doet, laat staan voor 1000 gebruikers tegelijk!quote:Op maandag 15 november 2010 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft Ome Bill niet zo'n sjieke migratieassistent ingebouwd?
Wij zitten hier met zo'n 50.000 man nog op XP, IE6 en Office 2003. Veel migratieplezier.quote:Op maandag 15 november 2010 12:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als die er is, werkt die al amper als je dit op je thuis pc'tje doet, laat staan voor 1000 gebruikers tegelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |