Kortom, architecten zijn geen probleem. Daarnaast, als die architecten zo slim zijn, is omscholen toch een eitje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een groot maatschappelijk probleem ja, want die architecten zijn werkloos doordat er veel minder wordt geïnvesteerd in bijvoorbeeld nieuwbouwwoningen. En het werk wat die architecten doorgaans gedaan zouden hebben, komt volgend jaar en het jaar daarop niet meer bij aannemers terecht. Daar gaan waarschijnlijk dus ook nog klappen vallen.
Het probleem is dus wel iets (understatement) groter dan die 10.000 werkloze architecten..
[..]
Nee ik zeg dat jezelf beklagen dat je het toch zo slecht hebt je niet gaat helpen. En solliciteren op banen buiten je vakgebied is niet slim, want er is altijd iemand die op die baan solliciteert wat binnen zijn vakgebied is.quote:Want als je zegt dat er geen werk is in de architectuur momenteel, dan ben je gelijk een jankzak? Ik ken bulten werkloze architecten of bouwkundigen die zich een slag in de rondte solliciteren, ook buiten hun vakgebied, en nergens aan de bak komen. Ook niet in andere banen, want daar heb je niet de juiste ervaring, of te veel ervaring, of de verkeerde opleiding enz..
Ligt er maar net aan wat je belangrijker acht. Voorlopig komen we steeds meer ambachtslieden tekort. Daarnaast schat ik het werk van de gemiddelde architect niet veel spannender in dan wat ik nu doe.quote:Ik had al het idee dat je daarover zou vallen, maar ik schat persoonlijk een architect hoger opgeleid in dan een uurwerkmaker, ja, ook al typ je het met een hoofdletter..
Tja, voor een auto van toch wel 17k werk ik ongeveer 50 uur per week en mag ik regelmatig onbetaald wat nachten de deur uit. Maar goed, daar mag je natuurlijk niet over klagen ivm de nooddruftige architectenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, van iemand die zomaar een gloednieuwe SUV besteld alsof het niks is verwacht ik ook geen mededogen met werkloze architectenstinkerds.
[padaboem, tschj]
Het was me het avondje wel J. Eerst dat SYTYCD , en daara iets over een of ander zielig kind met een huidziekte .quote:
Ja ik ook maar toch..quote:Op maandag 15 november 2010 09:05 schreef KingOfMars het volgende:
Die heb ik gelukkig ff misgehouden J.
Ben maar naar bed gegaan!
J. ik zeg altijd maar zo Ieder zn vak en ik heb nou eenmaal niet voor timmerman/schilder/tuinman gestudeerd.quote:Op maandag 15 november 2010 09:11 schreef KingOfMars het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nden-zich-vaker.html !
Zie je nou ik doe gewoon aan risicobeperking!
Precies zodra we thuis een EVA6400 en blade chassis nodig hebben wil ik wel eens naar kijken!quote:Op maandag 15 november 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
J. ik zeg altijd maar zo Ieder zn vak en ik heb nou eenmaal niet voor timmerman/schilder/tuinman gestudeerd.
Ook niet J. Thuis doe ik makkelijke dingen PC/MAC/Mediacenters /etc.quote:Op maandag 15 november 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Precies zodra we thuis een EVA6400 en blade chassis nodig hebben wil ik wel eens naar kijken!
Misschien moet je eens met Houzer (GHZZ) gaan PM-en, die schijnt een enorm goede aanbieding te kunnen doen voor IP-bellen, dan valt het telefoneren ook in je vakgebied! Kun je er thuis ook lekker mee rommelen.quote:Op maandag 15 november 2010 09:18 schreef KingOfMars het volgende:
Een nieuwe Gigaset neerzetten gaat me ook nog wel aardig af maar daar trek ik de lijn een beetje hoor. Ben niet van telefonie he!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |