ik heb er genoeg,quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:45 schreef Blueman het volgende:
ahhh spijtig!
Ik zou net als Blieblie een alter ego nemen!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef Inu het volgende:
Ik heb een heel cute beertje gemaakt en ik ben er verliefd op
[ afbeelding ]
/nutteloze opmerking
Offline bankieren is toch ook niet meer van deze tijd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef FUFR het volgende:
ah! offline bankieren bij de ing bestaat niet meer, vandaar dat ik er al 2 dagen niet inkom, mijn incassos niet worden geind, de helpdesk niet te bereiken is en de lokale banken hebben geen telefoonnummer.![]()
dat ging ook via de internets, was allemaal stuk duidelijkerder dan nu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Offline bankieren is toch ook niet meer van deze tijd?
Snap best dat je het praktisch vind, maar alles kan nu steeds up to date zijn, dus ik snap best dat ze er de stekker uitgetrokken hebben. De inbelperiode is voorbij
Dus ook de ING heeft net als Fok een nieuwe interfacequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ging ook via de internets, was allemaal stuk duidelijkerder dan nu.
Nu moet ik opletten in welke rekening ik werk.. Heb er 5 bij de ING
ja maar dan zonder ouwehoer functiequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dus ook de ING heeft net als Fok een nieuwe interface
okniequote:
Het ligt er maar net aan waar die vandaan moet komme he.. en of jij het laatste adres van zijn route voor vandaag bent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef FUFR het volgende:
om 11.14 in de auto gegaan, dan ben je toch met een kwartier hier?
niet teveel hopen, dan staat ie pas om 17.00 uur voor de deur!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:14 schreef FUFR het volgende:
dan sla ik hem. Ik heb het nu nodig, vanavond al de eerste battle dus ieder uur telt (wapens vrijspelen enzo)
districentrum = Best
ja, maar dan betaal je 10 minder, geen dvds en STEAM LIGT PLATquote:
Geen DVD's is alleen maar een voordeelquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar dan betaal je 10 minder, geen dvds en STEAM LIGT PLAT
haiquote:
gaat me meer om het downloaden van 16GB en dat ie online duurderder is dan offline. das belachelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen DVD's is alleen maar een voordeel![]()
tja...steam en stabiel..dat is geen combi nee
tja...¤10,- boeiendquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaat me meer om het downloaden van 16GB en dat ie online duurderder is dan offline. das belachelijk.
En die eet je ook alle 6 zelf op?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef FUFR het volgende:
uit verveling bak ik nu carbonaadjes.
3 met peper en zout, 3 met Ras el Hanout
das 360 of ps, ik koop ze normaal want wij spelen in een clan. 10 euro boeit me niet, is principe kwestie. DL's moeten goedkoper zijn dan hardcopiesquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...¤10,- boeiend
kloondvd editie (dus niet speelbaar want geen kraak) is 8,2GB op gebruiknet trouwens
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En die eet je ook alle 6 zelf op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
dikke kans.
de dames vinden dat niet zo lekker.
nee dan doe ik vanaaf een brooddieet ofzo.quote:
*schud de hand*quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee dan doe ik vanaaf een brooddieet ofzo.
Brood en vlees, mijn zwakke punten
al 30 jaarquote:
nog 30%quote:
hangt lijst waarop ik de aantallen moet schrijven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En ze heeft nog niks in de gaten?
ik krijg nog 5 euro van je!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
hangt lijst waarop ik de aantallen moet schrijven.
Ja, maar, het nogal storend als biggie je blijft roepen en achtervolgen enzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet doen, niet 6 weken stil liggen en mac eten... is niet goed voor je.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar, het nogal storend als biggie je blijft roepen en achtervolgen enzo
ban biggiequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar, het nogal storend als biggie je blijft roepen en achtervolgen enzo
tsja, dan maar aan de whiskey! Je moet toch drinken...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:51 schreef ArTiC het volgende:
niet grapsig: geen frisdrank meer in huis
niet onder arbeitzeitquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, dan maar aan de whiskey! Je moet toch drinken...
smakelijk he...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:00 schreef FUFR het volgende:
3 klaar, 3 met ras el hanout er nu in.
Smaakt naar shoarma trouwens.
arabic kruidenmengselquote:
zag er al jaren dood uit.quote:
quote:
morgen in de krant: BAT ontslaat 1000 man wegens teruglopend aantal rokersquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef ArTiC het volgende:
Michael Jackson, Ramses Shaffy, Harry Mulisch, Nel Veerkamp...de groten der aarde ontvallen ons in hoog tempo
tuurlijk, zelf gebakkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nog 4 heur....
Smaken ze een beetje, niet te vet?
ik heb hem net binnenquote:
Liegebeestquote:
not, ik zal ff een foto makenquote:
met dit topic op de achtergrond he!quote:
Iedereen is er stil van... de spanning die er nu heerst....quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef ArTiC het volgende:
http://i56.tinypic.com/iepgch.png
in verband met de grootte er ff een link van gemaakt
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef FUFR het volgende:
ah! offline bankieren bij de ing bestaat niet meer, vandaar dat ik er al 2 dagen niet inkom, mijn incassos niet worden geind, de helpdesk niet te bereiken is en de lokale banken hebben geen telefoonnummer.![]()
Dat is hipper ofzo!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef ArTiC het volgende:
wtf is dit nou weer voor achterlijks? hoort dit bij de nieuwe lay-out?
hip is uitquote:
Wauw dat kun jij goed zo aan de foto te oordelen. Begin een webshopje en verkoop jouw creatiesquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef Inu het volgende:
Ik heb een heel cute beertje gemaakt en ik ben er verliefd op
[ afbeelding ]
/nutteloze opmerking
Kan kloppen, ik ben ook op TNT aan het wachtenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef ArTiC het volgende:
http://i56.tinypic.com/iepgch.png
in verband met de grootte er ff een link van gemaakt
Postbode is al geweest dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef ArTiC het volgende:
misschien is die staking van de postbodes verplaatst naar vandaag?
ah, dus zo krijg je FUFR aan het bewegenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef FUFR het volgende:
HIJ RIJDT ONS HUISJE VOORBIJ!!!!!
* er achteraan rent
nee jij was al lelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:26 schreef Juup© het volgende:
Iemand die ik van "vroeger" ken, heeft mij op gezichtboek gevonden via iemand anders. Ik ben via haar profiel gaan kijken wie ik allemaal nog herken van toen. WAT ZIJN DIE ALLEMAAL OUD (en sommige ook nog eens lelijk) GEWORDEN
Alleen ik niet natuurlijk
Goed zo, ren die kloteletten er maar vanafquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef FUFR het volgende:
HIJ RIJDT ONS HUISJE VOORBIJ!!!!!
* er achteraan rent
Hij heeft wel gelijkquote:
Waar wacht jij op?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, dus zo krijg je FUFR aan het bewegen
ga weg, vanmorgen al een tnt'er aan de deur gehad, staking is over 2 weken.quote:
omdat ik er mee stop.quote:
Je mag niet gaanquote:
EOD gebeld?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga weg, vanmorgen al een tnt'er aan de deur gehad, staking is over 2 weken.
quote:
het nadeel van thaus arbeiten is dat de koffie verder weg staat en je meer moeite moet doenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het nadeel van thaus arbeiten is dat de koffie verder weg staat en je meer moeite moet doen
Dat sowieso, maar das whatsapp natuurlijk. Plus Awake feesten natuurlijk. Speaking of which, Fufr, weet jij of de Ehv editie wel doorgaat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach joh, je kan 's nachts met hem gaan sms-en!
Weet je HOE verquote:
ik ga er vanuit van wel!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:33 schreef febster het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar das whatsapp natuurlijk. Plus Awake feesten natuurlijk. Speaking of which, Fufr, weet jij of de Ehv editie wel doorgaat?
nu nog friendsquote:
Die had ik al...al heeft de meerderheid geen smartphonequote:
Hoe heet ze danquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die had ik al...al heeft de meerderheid geen smartphone
maar degenen waar ik het meest mee sms/mail wel iig
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef ArTiC het volgende:
FUFR, ik heb je geadopteerde tweelingbroer gevonden op the interwebs:
Ze staat in mijn telefoon als "vriendin van blueman"quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe heet ze dan![]()
Wast een klotewerk om je phone om te zetten?
hey, die heb ik ook in mijn telefeun!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze staat in mijn telefoon als "vriendin van blueman"
*zucht*
Een pakket, is overigens al binnen maar mag weer terugquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar wacht jij op?
en nu niet zeggen: een pakketje
Ze staat hier ook regelmatig 's avonds aan de deur als blueman is werken...*zucht*quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey, die heb ik ook in mijn telefeun!
Artic ontpopt zich als een apple meeloopfanboyquote:
whatsapp is niet van applequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Artic ontpopt zich als een apple meeloopfanboy
hij staat waarschijnlijk ook al op je gaypad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whatsapp is niet van apple
Is voor android/blackberry & ifoon
gaat hard hequote:
ik heb een aaipad zonder sim he, alleen wlanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij staat waarschijnlijk ook al op je gaypad.
GEEF TOE!
Ik heb ook whatsapp op mijn feun staan, maar gebruik het nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Artic ontpopt zich als een apple meeloopfanboy
das genoeg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een aaipad zonder sim he, alleen wlan
haha Juup heeft geen vriendenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ook whatsapp op mijn feun staan, maar gebruik het niet
Eindhoven 1890 - Waar we afscheid nemen van der FUFRquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ook whatsapp op mijn feun staan, maar gebruik het niet
waterquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze staat hier ook regelmatig 's avonds aan de deur als blueman is werken...*zucht*
kan ze al weer fietsen?quote:
Neequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben you helemaal only the lonely?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:33 schreef febster het volgende:
Trams die 20 rijden, moet ik gaan rennen voor mijn trein, pfff.
je wilde hem bespringen he?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:41 schreef Inu het volgende:
Mogge
Patient slaapt nog, ben er vanochtend per ongelukt tegenaan gekomenToch maar even thuis werken vandaag, want hij zit nog best onder de pijnstillers en kan niet bukken en zitten en opstaan is ook een ramp
quote:
Ja graag! We moeten wel een nieuw bed... maar e hebben nu 180 breed, dus het zou genoeg moeten zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 09:51 schreef -moppie- het volgende:
een kontbump, daar hebben wij nooit geen last van...
wellicht een breder bed kopen
Mja, en koud en guur...quote:
Waarom maar dagopname als hij half gehandicapt is? Zelfs ik kon al van alles na 1 uurquote:Op woensdag 10 november 2010 09:03 schreef Inu het volgende:
Hij moet afwisselend 2 paracetamol en 1 diclofenac slikken, dus het valt volgens mij nog wel meeMaar bewegen doet gewoon pijn, omdat het op zo'n lastige plek zit
half gehandicapt is volgens mij een beetje overdreven....quote:Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom maar dagopname als hij half gehandicapt is? Zelfs ik kon al van alles na 1 uur
Hij kan wel bewegen maar dat doet pijn omdat het op een bepaalde plaats zit, waar dat ook mag zijn. Dat het pijn doet betekend niet dat hij het niet kan/mag.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:24 schreef amaranta het volgende:
Hij kan niet bewegen, staan bukken if zitten. Hoe gehandicapt wil je het hebben?
Ik ben erg moe. Ga zo wat eten en drinken en weer slapen..
Dus? Mijn punt is dat ikniet snap waarom het maar een dagopname was. Hij is zekfs onder narcose geweest. Zo te lezen had 1 nachtje zkh geen kwaad gekund hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij kan wel bewegen maar dat doet pijn omdat het op een bepaalde plaats zit, waar dat ook mag zijn. Dat het pijn doet betekend niet dat hij het niet kan/mag.
Inderdaadquote:Op woensdag 10 november 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij kan wel bewegen maar dat doet pijn omdat het op een bepaalde plaats zit, waar dat ook mag zijn. Dat het pijn doet betekend niet dat hij het niet kan/mag.
verpleegstertje Inuquote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik moet gewoon alleen helpen met aankleden en afdrogen bijvoorbeeld, maar ik gok dat het vanavond al een stuk beter gaat als de wond al wat meer genezen isZe hebben het open gelaten, dus het moet nu gewoon dichtgroeien en dat ging schijnbaar redelijk snel
Kost geld en als je gewoon thuis kan 'revalideren' dan moet je gewoon naar huis.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus? Mijn punt is dat ikniet snap waarom het maar een dagopname was. Hij is zekfs onder narcose geweest. Zo te lezen had 1 nachtje zkh geen kwaad gekund hoor.
Fijn! Mag hij wel douchen omdat de wond nog open is of is dat juist goed?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:52 schreef Inu het volgende:
Hij lag ook in een dependance van het ziekenhuis dat zelfs dicht gaat 's nachts, dus als het echt moest had ie naar een ander gebouw gemoeten...
Maar het gaat erg goed, hij zegt dat ie nu weinig last heeft
Ja, het moet zelfsquote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn! Mag hij wel douchen omdat de wond nog open is of is dat juist goed?
maar ik weet zeker als Job 1x BIG MAC roept, Inu er meteen een gaat halenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus? Mijn punt is dat ikniet snap waarom het maar een dagopname was. Hij is zekfs onder narcose geweest. Zo te lezen had 1 nachtje zkh geen kwaad gekund hoor.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar ik weet zeker als Job 1x BIG MAC roept, Inu er meteen een gaat halen
Ja, maar we hadden toch al vastgesteld dat ik zo ben als ie ziek isquote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar ik weet zeker als Job 1x BIG MAC roept, Inu er meteen een gaat halen
ja na uren zeuren Mariaquote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef amaranta het volgende:
Ik geb gisteren ook bigmac op heur !
respectquote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden toch al vastgesteld dat ik zo ben als ie ziek is
ziek zijn of net geopereerd zijn is ietsjes anders...quote:Op woensdag 10 november 2010 12:58 schreef FUFR het volgende:
De mijne zegt ziek zijn en niet zeuren, als je een BM kan vreten ben je niet ziek.
Keihard is ze tegen mij.
OM HALF 7 de kut marokkie.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:59 schreef -moppie- het volgende:
is TNT nou eigenlijk nog geweest FUFR?
Dus je hebt nu 2x de PC versie van CoD BO?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
OM HALF 7 de kut marokkie.
had al om half 5 een andere gehaald.
Duurt dan alleen maar langer voordat je weer beter bent...quote:Op woensdag 10 november 2010 13:00 schreef FUFR het volgende:
niet als ik ziek ben, ik ga met 40+ en griep nog gewoon werken.
* FUFR = held
jij snapt hetquote:Op woensdag 10 november 2010 13:02 schreef febster het volgende:
[..]
Dus je hebt nu 2x de PC versie van CoD BO?
die ben ik al kwijt aan een van de gamematen, full price natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wij wil die 2e wel voor de helft van je kopen...
Ik snap het altijdquote:
ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Je hebt dus gisteren voor niks de hele dag op tnt gewacht...
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik snap het altijd.
In het kader van politieke spelletjes op de hogeschool heb ik me ondertussen in de 'vertrouwenscommissie' gewerkt, zodat ik mee mag beslissen wie de nieuwe directeur wordt.
Denk dat als je daar nieuw bent, dat je niet meetelt daarin...quote:Op woensdag 10 november 2010 12:59 schreef febster het volgende:
Ik wil ook bij Google werken, ze krijgen allemaal 10% salarisverhoging per 1 januari
Ja, gisteren welquote:Op woensdag 10 november 2010 13:10 schreef -moppie- het volgende:
maar zijn je ouders dan de hele dag bij jou Ama?
De ene keer leuker dan de andere keer...quote:
Ik ga er ook niks inhoudelijks overquote:Op woensdag 10 november 2010 13:15 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij ben je dan in de verkeerde com gestapt. Dat ten 1e
En ten 2de heb jij dan zwijgplicht.
De BAC gaat doorgaans over nieuwe aanstellingen. En niet de vertrouwenspersoneb
Goed om te horen, er is inderdaad overal wel iets.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
De ene keer leuker dan de andere keer...
Sommige mensen kunnen zo gruwelijk onredelijk zijn maar ach.. ook die blijf je altijd houden...
En verder is het vooral de bezuinigingen die er nu gaan aankomen.. dus mijn gevoel voor creativiteit wordt op de proef gesteld
Ik denk niet dat ik bang hoef te zijn voor mijn baan. Maar je weet het nooit he...quote:Op woensdag 10 november 2010 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Goed om te horen, er is inderdaad overal wel iets.
Bezuinigingen, je hoeft niet bang te zijn voor je baan?
Ja kan ook wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef -moppie- het volgende:
is het niet benoemings advies commissie?
Dat is ook maar een naam natuurlijk. Tot dus ver wordt bij ons de naam VC gecommuniceerd en die is puur in het leven voor de benoeming vanquote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef amaranta het volgende:
Maar het kan wel dat er 1 vertouwenspersoon zitting neemt in de bac.
Al is BAC wel logischer, maar goed, ik ben maar een studentje die om zijn mening gevraagd wordt en geen voorzitter van een IMR/CMR of wat dan ook.quote:
[inkopper]Je kent gelukkig je plekquote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef febster het volgende:
[..]
ik ben maar een studentje die om zijn mening gevraagd wordt
Krijgen jullie ook van die geweldige google addsquote:Op woensdag 10 november 2010 14:19 schreef -moppie- het volgende:
breaking nieuws![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Nee, ik vind ze niet geweldig.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook van die geweldige google adds
Hooi Juupquote:
ArTiCquote:
Nee, met die kerel over het clublied enzo, maar dan echt MEGA slecht gemaakt, Windows Movie Maker effectjes enzoquote:Op donderdag 11 november 2010 01:03 schreef ArTiC het volgende:
Een dvd over Helmond sport? Volgens mij zijn er alleen betamax banden van Helmond sport
quote:Op donderdag 11 november 2010 01:07 schreef ArTiC het volgende:
Raar maar waar: HS heeft meerdere clublieds, de een officiëler dan de ander.
De voor welke club bende gai versiequote:Op donderdag 11 november 2010 01:07 schreef ArTiC het volgende:
Raar maar waar: HS heeft meerdere clublieds, de een officiëler dan de ander.
Ik heb er nu zelfs 1 (eerstejaars) in een van mijn commissies zitten. Ze woonde samen met der vriend, maar dat ging mis want hij wilde niet werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
Net of er helmonders zijn die studeren
quote:Op donderdag 11 november 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
Net of er helmonders zijn die studeren
Natuurlijk, hoe gaat het met hem?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Patiënt is alleen thuis nu, hopelijk gaat alles goed
COOLquote:Op donderdag 11 november 2010 01:04 schreef ArTiC het volgende:
En juup moet vrezen...erg vrezen. Ik werk voortaan vanuit zijn dorp
quote:Op donderdag 11 november 2010 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb er nu zelfs 1 (eerstejaars) in een van mijn commissies zitten. Ze woonde samen met der vriend, maar dat ging mis want hij wilde niet werkenen hij snapte niet dat ze het druk had met der studie enzo. Maar echt, ik ga niet liegen voor je, ze zag er ook gewoon Helmonds uit
.
Dus de wond van de vette steenpuist is aan het genezen en hij kan weer zitten?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Patiënt is alleen thuis nu, hopelijk gaat alles goed
Het was geen steenpuistquote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus de wond van de vette steenpuist is aan het genezen en hij kan weer zitten?
Hij sliep nog toen ik gingquote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe gaat het met hem?
of je komt thuis en hij ligt op de grond verstrengeld in zijn pullover en jonggingbroekquote:Op donderdag 11 november 2010 09:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Het was geen steenpuist
[..]
Hij sliep nog toen ik gingMaar hij heeft alleen de sterke pijnstillers gehad toen ie naar bed ging en verder lukte het met paracetamol. En als ie nog in zn pyama zit als ik thuiskom is aankleden niet gelukt
Oké, Spaanse kraag verwijdering danquote:Op donderdag 11 november 2010 09:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Het was geen steenpuist
[..]
Hij sliep nog toen ik gingMaar hij heeft alleen de sterke pijnstillers gehad toen ie naar bed ging en verder lukte het met paracetamol. En als ie nog in zn pyama zit als ik thuiskom is aankleden niet gelukt
Juup, groot kenner van parafimosisquote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké, Spaanse kraag verwijdering dan
Die ligt nog te slapen hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
of je komt thuis en hij ligt op de grond verstrengeld in zijn pullover en jonggingbroek
heb je al gebeld?
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Die ligt nog te slapen hoor
Zn moeder is vrij vandaag, dus als het echt niet lukt zou hij haar bellen...
Nog heel even.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, groot kenner van parafimosis
ga jij je eigenlijk laten steriliseren of castreren? Mijn vrouw vroeg me dat te gaan doen.quote:
Hoe groot schat je de kans?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga jij je eigenlijk laten steriliseren of castreren? Mijn vrouw vroeg me dat te gaan doen.
Mijn antwoord: stel dat we uit elkaar gaan en ik een mooie jonge slanke meid tegenkom die van mij een kind wil, wat dan?
Het bleef nog lang stil in huize FUFR
dit behoeft nadere uitlegquote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef amaranta het volgende:
Willen jullie ook een ahh bra? Moet geweldig zijn, zelfs voor mannen!
heel groot.quote:
BB ook meteen betalen aan de deur...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
BB je shirt is binnen.
Met de vriendelijke groeten van de douane erbij, vertaald in euro's
hij mag gewoon binnenkomen..quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
BB ook meteen betalen aan de deur...
hier ook, moest 19,xx bijtikken, maar alleen voor BB's shirt, dat zei die man erbijquote:Op donderdag 11 november 2010 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Google ahh bra
Tell sell
Tegenwoordig veel heffingen aan de deur van de douane
Oh de fugly heffing. Ik heb die nog nooit grhad gelukkig.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier ook, moest 19,xx bijtikken, maar alleen voor BB's shirt, dat zei die man erbij![]()
ik ga er vanuit dat jullie dat niet doen en misschien zelfs blijer zijn dan ikzelf dat ik er mee stop. (wat een rare zinquote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef Inu het volgende:
Doei FUFR
Je weet wel dat we nu gewoon eindeloos gaan editen, zodat het topic nooit dicht gaat he?
Ik had al genoeg gegeten vond ik zelf, honger is nu over trouwens, duurde denk ik wat langer voordat het in mijn maag zat vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 14:27 schreef amaranta het volgende:
Doei fufr.
Mops. Als je honger hebt moet je eten. Doe ik ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |