ik heb er genoeg,quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:45 schreef Blueman het volgende:
ahhh spijtig!
Ik zou net als Blieblie een alter ego nemen!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef Inu het volgende:
Ik heb een heel cute beertje gemaakt en ik ben er verliefd op
[ afbeelding ]
/nutteloze opmerking
Offline bankieren is toch ook niet meer van deze tijd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef FUFR het volgende:
ah! offline bankieren bij de ing bestaat niet meer, vandaar dat ik er al 2 dagen niet inkom, mijn incassos niet worden geind, de helpdesk niet te bereiken is en de lokale banken hebben geen telefoonnummer.![]()
dat ging ook via de internets, was allemaal stuk duidelijkerder dan nu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Offline bankieren is toch ook niet meer van deze tijd?
Snap best dat je het praktisch vind, maar alles kan nu steeds up to date zijn, dus ik snap best dat ze er de stekker uitgetrokken hebben. De inbelperiode is voorbij
Dus ook de ING heeft net als Fok een nieuwe interfacequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ging ook via de internets, was allemaal stuk duidelijkerder dan nu.
Nu moet ik opletten in welke rekening ik werk.. Heb er 5 bij de ING
ja maar dan zonder ouwehoer functiequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dus ook de ING heeft net als Fok een nieuwe interface
okniequote:
Het ligt er maar net aan waar die vandaan moet komme he.. en of jij het laatste adres van zijn route voor vandaag bent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef FUFR het volgende:
om 11.14 in de auto gegaan, dan ben je toch met een kwartier hier?
niet teveel hopen, dan staat ie pas om 17.00 uur voor de deur!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:14 schreef FUFR het volgende:
dan sla ik hem. Ik heb het nu nodig, vanavond al de eerste battle dus ieder uur telt (wapens vrijspelen enzo)
districentrum = Best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |