abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4375128
Deze vraag past wel in lifestyle dacht ik, en zo bereik ik denk ik de mensen waar ik het wel van zou willen weten....

Ik merk van mezelf dat als ik zeg maar een kennis of een vriendin op bezoek heb waarmee ik op de bank zit te kletsen, ik het na een 1,5 /2 uur wel weer welletjes vind.
En soms blijven die mensen wel erg lang zitten. Ik word dan ongedurig en wil wel weer es wat anders gaan doen.

Ik bedoel dus niet mensen die "een beetje thuis" zijn bij je, die hun eigen gang gaan of blijven eten ofzo.
Maar iemand die je gevraagd hebt om een bakkie te komen halen, of die spontaan langskomt.

Als ik zelf bij iemand ben blijf ik nooit zo lang, dan ga ik na 1 of 2 uur maximaal weer weg, tenzij ik te eten word gevraagd ofzo en het nog steeds veel te gezellig is.

Snappen jullie het een beetje??? Ik vraag me af, ben ik een uitzondering dat ik het 'visite zitten' niet zo lang volhoud??

Zolang er was is, is er leven.
pi_4375179
Bij mij ligt het er meestal aan wie er langskomt,of bij wie ik langsga en waarom. Let er meestal niet zo op hoelang ik er al ben...als het nie meer gezellig is of ik ga me vervelen ga ik meestal maar das per persoon verschillend hoelang dat duurt.
pi_4375284
ligt eraan waar degene woont als hier in de buurt wonen dan blijf ik er meestal een uurtje of zo. Maar heb ook een goede vriendin in Emmen wonen en daar blijf ik eigelijk de hele dag. Eigelijk doet ze hetzelfde als ze ook hier is.
pi_4375366
Bij mij precies hetzelfde als bij de topicstarter.

Helaas zijn mijn ouders nou typisch van die mensen die op een verjaardag bij ooms/tantes gelijk vier uur blijven plakken, ik ga dus niet vaak meer mee. Ik ben 21 dus dat kan ik onderhand wel zelf uitmaken, vind ik.
Op een gegeven moment verveel ik me daar kapot (ik heb een familie met veel zeur-tantes) en wordt ik gewoon gek.

Bij vriendinnen maakt het wat minder uit, maar ook daar vind ik het na twee uurtjes welletjes. Op een gegeven moment ben je gewoon uitgepraat. Er zit wel één bijna chat-verslaafde in mijn vriendenkring, daar kan ik wel heel lang blijven plakken als we samen achter de computer kruipen om met de rest van Nederland te gaan chatten/fokken (ik heb er een speciale kloon voor). Best lollig.

pi_4375453
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:35 schreef Slayher het volgende:
ligt eraan waar degene woont als hier in de buurt wonen dan blijf ik er meestal een uurtje of zo. Maar heb ook een goede vriendin in Emmen wonen en daar blijf ik eigelijk de hele dag. Eigelijk doet ze hetzelfde als ze ook hier is.
Dat is heel begrijpelijk, dat weet je dan ook van elkaar dus je houdt die dag vrij denk ik.

Bij mij gaat het eigenlijk hoofdzakelijk om een vriendin met een klein kindje die uren blijft plakken terwijl ik soms niet meer weet hoe ik haar de deur weer uit krijg. Ik vind het ook erg lastig om te zeggen want we kennen elkaar nog niet zo heel erg lang, maar dat moet ik vast wel een keer gaan doen.

Mijn kind wordt intussen moe, dus die leg ik in bed, maar haar kind valt op den duur op haar schoot in slaap en dan blijft ze maar zitten.......
Ik kan dan ook niet zeggen dat ik boodschappen moet doen, want mijn dochtertje slaapt dan soms wel 2 uur lang en dat weet ze

Daar komt bij dat die vriendin ook vaak klaagt dat ze haar huishouden niet bij kan houden en soms zelfs geen tijd heeft om haar kind in bad te doen (!) Ik zou dus eigenlijk wel eens tegen haar kunnen zeggen dat ze die tijd zou krijgen door niet overal zo lang op de bank te zitten. Ik neem tenminste aan dat ze dat niet alleen bij mij doet ?!?

pi_4375532
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:40 schreef postinggirl het volgende:
Bij mij precies hetzelfde als bij de topicstarter.

Helaas zijn mijn ouders nou typisch van die mensen die op een verjaardag bij ooms/tantes gelijk vier uur blijven plakken, ik ga dus niet vaak meer mee. Ik ben 21 dus dat kan ik onderhand wel zelf uitmaken, vind ik.

Dat lijkt me ook, anders word je gek Dan moet je al de rondes t/m de warme balletjes uitzitten.
quote:
Bij vriendinnen maakt het wat minder uit, maar ook daar vind ik het na twee uurtjes welletjes.
Hmm, ben ik gelukkig al niet de enige. Ik was al bang dat ik wat sociaal onaangepast was.
quote:
Op een gegeven moment ben je gewoon uitgepraat. Er zit wel één bijna chat-verslaafde in mijn vriendenkring, daar kan ik wel heel lang blijven plakken als we samen achter de computer kruipen om met de rest van Nederland te gaan chatten/fokken (ik heb er een speciale kloon voor). Best lollig.
Maar dat is heel wat anders vind ik, als je samen ergens mee bezig bent dan vliegt de tijd............
  woensdag 29 mei 2002 @ 21:58:25 #7
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_4375706
Hangt echt af van de visite. Sommige mensen kan ik zo 5 uur blijven zitten. Ik ben wat dat betreft best wel familie mens als je het vergelijkt met veel anderen Ik ga zo nog wel eens voor m'n plezier bij m'n opa en oma op bezoek, met m'n ouders mee op visite en daar hoef ik me echt niet stierlijk te vervelen. Soms is het wel saai .. maargoed, dan vinden m'n ouders het vaak ook saai en zitten we zo thuis En ik hoef nooit mee, dus als ik geen zin heb blijf ik lekker thuis Maar normaal gesproken ben ik wel uurtje of 3 a 4 bij iemand op bezoek
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  FOK!fossiel woensdag 29 mei 2002 @ 22:14:39 #8
2628 Karin
pi_4375933
Ik ben meer het type plakker. Ik weet niet wat dat is maar ze moeten mij vaak de deur uitzetten. En dat zeg ik ook meteen als ik bij mensen kom die ik nog niet zo goed ken "als jullie me zat zijn moet je me de deur uitzetten hoor, ik ben een plakker". De meeste mensen weten dat ondertussen wel en zeggen het gewoon eerlijk als het tijd is om te gaan. Als ik gewoon ergens lekker zit heb ik moeite om weer op te stappen. En voor je het weet is het zo een paar uur verder.
  woensdag 29 mei 2002 @ 23:33:57 #9
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4377426
Op bezoek: Hangt sterk af of het bezoek een doel heeft.
Gewoon voor de gezelligheid, met meerdere mensen erbij: 2 uur max. Want de gesprekken vallen snel stil en 2 uur is erg lang... Meestal gaan we dan nog wat anders doen, zoals naar de film of speciale activiteiten (karten, paintballen etc.)

Voor een saaie bespreking met wat vrienden over plannetjes om sites te lanceren en zo: 3-4 uur, maar meestal taai ik na 2 uur al stilletjes af. Zo saai..

Of als we met z'n tweetjes zijn: vaak een halve middag, desnoods ook 's avonds als ik uitgenodigd wordt om mee te eten of even buiten een café opzoeken. Dat zijn de leukste bezoekjes.

Bij een verjaardag: Ongeveer 4 uur.. En als het zo'n typisch Hollandse verjaardag is, dan hoop ik dat er snel voor afleiding gezorgd gaat worden, want anders blijf ik niet langer.

Bij mij op bezoek:
De vrienden van m'n ouders blijven meestal de hele middag en avond in de huiskamer om operette te spelen, met typische make-up, instrumenten, video-opnames van andere shows etc. etc. Gelukkig is mijn slaapkamer van alles voorzien, behalve van vers voedsel en sanitair. Maar genoeg om het uit te houden.

Mijn vrienden komen tegenwoordig vrijwel nooit meer over de vloer en ik bij hen ook niet meer, en dan nog blijven ze maar even. Ik ben niet zo'n gezelligerd en m'n bezoek zou zich te pletter schrikken van de bende. En ze wonen bijna allemaal ver buiten m'n dorp, dat zich ook niet bij de eerste en snelste verbinding zoals een snelweg bereikbaar is.
Wel speelden we vroeger AD&D in de huiskamer, dat duurde dan de hele avond en was best gezellig. Helaas is dat door tijdsgebrek en zo afgelopen.
Maar echt behoefte aan massaal bezoek heb ik niet. Daarvoor is mijn eigen kamer ook niet voor ingericht.

The Internets, I needs it..
pi_4387239
Meestal als ik bij iemand langsga blijf ik best wel lang, altijd erg gezellig enzow, als mensen bij mij langskomen blijven ze ook vrij lang over het algemeen.
pi_4387474
is verschillend kijk als ik een middagje bij een vriend of vriendin op bezoek ga dan is het meestal van half 2 tot 5 uur of zo maar ooit blijf ik daar ook 24 uur lang dus met slapen en alles erbij
  † In Memoriam † donderdag 30 mei 2002 @ 19:12:49 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4387544
* just me heeft de neiging om (te) lang te blijven hangen..

Ik hoop mijn leven te beteren

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 30 mei 2002 @ 19:15:15 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4387569
Zo lang het bij langs gaan blijft heb ik er geen probleem mee, erger vind ik het als ze daadwerkelijk binnen op bezoek komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_4388914
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:14 schreef Karin het volgende:
Ik ben meer het type plakker. Ik weet niet wat dat is maar ze moeten mij vaak de deur uitzetten. En dat zeg ik ook meteen als ik bij mensen kom die ik nog niet zo goed ken "als jullie me zat zijn moet je me de deur uitzetten hoor, ik ben een plakker". De meeste mensen weten dat ondertussen wel en zeggen het gewoon eerlijk als het tijd is om te gaan. Als ik gewoon ergens lekker zit heb ik moeite om weer op te stappen. En voor je het weet is het zo een paar uur verder.
Allemaal bedankt voor de reacties

Misschien doe ik mijn vriendin ook wel meer recht als ik gewoon tegen haar zeg dat het tijd wordt om op te zouten, zij kan tenslotte niet weten wat er in mijn hoofd omgaat en dat ik nog andere dingen in de planning heb... Ik zal het eens voorzichtig proberen de volgende keer!

pi_4388948
ik ga vrijwel nooit onverwachts op bezoek

maar als ik ergens op bezoek ga , hangt het er vanaf bij wie ik op bezoek ga maar blijf toch altijd wel even een tijdje zitten.

meestal wel een uurtje of 3/4

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4389214
met bezoek ben je toch altijd blij!?

of als ze gaan of wanneer ze komen!!!

hmmmm
  FOK!fossiel donderdag 30 mei 2002 @ 21:55:08 #17
2628 Karin
pi_4389436
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 21:12 schreef Dinus het volgende:

[..]

Allemaal bedankt voor de reacties

Misschien doe ik mijn vriendin ook wel meer recht als ik gewoon tegen haar zeg dat het tijd wordt om op te zouten, zij kan tenslotte niet weten wat er in mijn hoofd omgaat en dat ik nog andere dingen in de planning heb... Ik zal het eens voorzichtig proberen de volgende keer!

Jahoor gewoon zeggen de volgende keer. Zal ze toch niet raar vinden als je gewoon eerlijk bent? Kan ik altijd wel waarderen in iemand, gewoon zeggen wat (of iemand in dit geval) je dwarszit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')