abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88830484
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef Stali het volgende:
Niet als je geen relatie hebt. Eventueel misschien voor de lokale belasting. Afvalheffing e.d.
Maar eerst maar even wachten op antwoord van TS om te kijken wat mogelijk is.
Ik weet het omdat ik ooit ingeschreven heb gestaan bij de moeder van een vriendje, zij ging daardoor van een eenpersoons gezin naar een meerpersoons gezin en dat maakte verschil. Het ging niet om inkomensbelasting maar om heffingen inderdaad, maar dat lijkt me toch iets om even na te gaan, of als er keus is een plek te kiezen waar al meerdere mensen ingeschreven staan. Je wil niet dat iemand door zo'n vriendelijk gebaar op kosten wordt gejaagd.
pi_88844553
Nog geen reactie van TS. Ik moet wel zoetjes aan gaan slapen want heb morgenochtend mijn eigen dingetjes te regelen.

Ik hoop wel dat ze vanavond nog reageert. Zoniet dan ga ik morgenmiddag in ieder geval het maatschappelijk werk in delfland (geen idee in welke plaats het meisje precies woont) lastig vallen en een paar vraagjes stellen bij een gemeente daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stali op 17-11-2010 23:02:29 ]
pi_88847226
TS heeft via PM wel laten horen. Een persoonlijk verhaal maar ik heb nog steeds geen enkel antwoord. Hoop dat ze daar nog naar zal kijken. Ik snap uiteraard dat ze niet haar hele hebben en houden prijs gaat geven, het is internet en het is juist goed van haar om dat niet zomaar even te doen.

Maar ik kan er dus niets mee, behalve wat ik al schreef en dat ga ik in ieder geval morgenmiddag doen.
pi_88853195
Ja je moet wel naam en woonplaats enzo hebben denk ik.... Hoop dat ze die snel stuurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')