Ha, dit is een leuke inderdaad. Dan moet je nl. een ander de leiding kunnen geven en vertrouwen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat zou dus ook mijn angst zijn, dat ik even niet oplet en terugval op wat ik mn ouders zag doen. Maar gelukkig heb ik dus ook een partner die me dan wel daarop zal wijzen. Hij heeft echt een hele doorsnee jeugd gehad. Hij legt me nu al dingen uit zoals dat kinderen vaak verplicht een hapje moeten proeven van eten wat ze niet willen eten enzo. Dat soort regeltjes ken ik helemaal niet. Dus hopelijk kan ik het met zijn hulp dan goed doen. Het zijn nu vooral de angsten waar ik aan werk, die ik minder wil hebben voor ik een kind krijg. Ik wil bijvoorbeeld leren autorijden voor het geval er wat met mn kind is, maar ik durf niet goed in een auto met een instructeur. Dus daar ben ik nu mee bezig.
Ik ben bij twee geweest tot nu toe. De eerste noemde me meisje (ik ben goddorie 30 ja) en de tweede suggereerde dat ik maar pilletjes bij de huisarts moest gaan halen toen ik noemde dat ik wat moeite had met bij een vreemde in de auto te stappen. Op naar nummer driequote:Op woensdag 10 november 2010 17:15 schreef Stali het volgende:
Ha, dit is een leuke inderdaad. Dan moet je nl. een ander de leiding kunnen geven en vertrouwen.
Kip, al ga je dertig rijscholen af, zoek iemand waarmee het klikt. Als je dit niet hebt is de ruimte in zo'n auto wel erg klein en is de kans dat je afhaakt groot.
Vaak zijn het enorme paljassen of dominante exmilitairen. Dat combineert niet zo geweldig.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben bij twee geweest tot nu toe. De eerste noemde me meisje (ik ben goddorie 30 ja) en de tweede suggereerde dat ik maar pilletjes bij de huisarts moest gaan halen toen ik noemde dat ik wat moeite had met bij een vreemde in de auto te stappen. Op naar nummer drie
Oh maar ik was niet online geweest, mischien komt het door firefox want die gaat automatisch naar de pagina waar ik het laatst geweest was.quote:Op donderdag 11 november 2010 02:11 schreef Stali het volgende:
Ik voel me nu een stalker..
Even gekeken in haar profiel, ze is online geweest vanavond.
TS, laat even wat horen. Er zijn echt wel mensen die je een beetje willen helpen joh.
Pak het aan. En zorg echt dat je niet op straat beland.
Ik wil het heel graag maar ergens durf ik niet. Ik vrees dat ik niet serieus genomen word en dat er een moeilijk proces bij komt. Momenteel ben ik nu gewoon bij een vriend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Dipkip het volgende:
Dan begin je toch gewoon ergens met bellen en laat je ze zeggen waar je terecht kanwaarom zet je je er niet meer voor in om niet op straat terecht te komen?
Zal ik morgen voor je rondbellen? Hoeft allemaal niet in dit topic te komen he? Niet dat je dit misschien denkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Messedup het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag maar ergens durf ik niet. Ik vrees dat ik niet serieus genomen word en dat er een moeilijk proces bij komt. Momenteel ben ik nu gewoon bij een vriend.
Als je dat zou willen doen, graag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal ik morgen voor je rondbellen? Hoeft allemaal niet in dit topic te komen he? Niet dat je dit misschien denkt.
Ik wil je echt met alle plezier helpen.
Eerder zat je toch bij een vriendin? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Nu bij een vriend. Is dit een oplossing vind je?
Okay, dan ik morgen vast lijntjes uitgooien wat er aan je situatie gedaan kan worden. Want ik heb echt geen idee nog. Omdat je negentien bent en ik vrees voor tussen wal en schip maar je bent ook nog geen 21 jaar, dus iemand moet financieel verantwoordelijk voor je zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Messedup het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen, graag.En het klopt dat ik tijdelijk bij die vriend zit, hij vindt het niet erg want hij weet hoe de situatie is. En ik reis dagelijks naar Amsterdam voor mijn school en hij moet naar de uni dus ik hang niet 24/7 aan zijn lip.
* DuchessX heeft Stali ontmoet en ze is heul erg tof en zeker geen creep!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Stali het volgende:
Zal je morgen mijn telefoonnummer geven, zodat je ook weet dat ik geen enge creep ben..
Dat snap ik. Het is ook eng. Je bent bang weer afgewezen te worden. Maar het is zo veel moeilijker als je eenmaal geen dak boven je hoofd hebt, en Stali heeft gelijk, je hoeft maar een ruzie te krijgen ofzo, en het kan gebeuren. Ik hoop dat Stali het voor je kan uitzoeken, want het is echt belangrijk dat het gebeurt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Messedup het volgende:
Ik wil het heel graag maar ergens durf ik niet. Ik vrees dat ik niet serieus genomen word en dat er een moeilijk proces bij komt. Momenteel ben ik nu gewoon bij een vriend.
Wauw dat er nog mensen als jou bestaan. Heel tof van je.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay, dan ik morgen vast lijntjes uitgooien wat er aan je situatie gedaan kan worden. Want ik heb echt geen idee nog. Omdat je negentien bent en ik vrees voor tussen wal en schip maar je bent ook nog geen 21 jaar, dus iemand moet financieel verantwoordelijk voor je zijn.
Wanneer kun je morgen online zijn? Denk dat het wel handig is om dan PMcontact te hebben over hoe verder. Eerst kijken wat er precies voor je geregeld kan worden.
Eigenlijk ben ik best boos. Als iemand een beetje bibberig belt binnen tien seconden bij Jeugdzorg te horen krijgt: hulp tot achtien jaar. Punt. Je moet echt doordrammen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Dipkip het volgende:
Dan begin je toch gewoon ergens met bellen en laat je ze zeggen waar je terecht kanwaarom zet je je er niet meer voor in om niet op straat terecht te komen?
Nee, maar het kan wel gevolgen hebben voor de belastingaangifte, dus zorg dat je iemand vindt die al een huishouden heeft met meerdere personen. En dat er toestemming is van de verhuurder indien van toepassing, want bijvoorbeeld bij een studentenkamer is het over het algemeen verboden een tweede persoon in te schrijven.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef Stali het volgende:
Maar ken jij iemand die je een tijdelijke inschrijving kan aanbieden? Klasgenootje die misschien wilt helpen? Het heeft niets om het lijf, je hoeft niet daadwerkelijk op dat adres te slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |