Eigenlijk ben ik best boos. Als iemand een beetje bibberig belt binnen tien seconden bij Jeugdzorg te horen krijgt: hulp tot achtien jaar. Punt. Je moet echt doordrammen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Dipkip het volgende:
Dan begin je toch gewoon ergens met bellen en laat je ze zeggen waar je terecht kanwaarom zet je je er niet meer voor in om niet op straat terecht te komen?
Nee, maar het kan wel gevolgen hebben voor de belastingaangifte, dus zorg dat je iemand vindt die al een huishouden heeft met meerdere personen. En dat er toestemming is van de verhuurder indien van toepassing, want bijvoorbeeld bij een studentenkamer is het over het algemeen verboden een tweede persoon in te schrijven.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef Stali het volgende:
Maar ken jij iemand die je een tijdelijke inschrijving kan aanbieden? Klasgenootje die misschien wilt helpen? Het heeft niets om het lijf, je hoeft niet daadwerkelijk op dat adres te slapen.
Ik weet het omdat ik ooit ingeschreven heb gestaan bij de moeder van een vriendje, zij ging daardoor van een eenpersoons gezin naar een meerpersoons gezin en dat maakte verschil. Het ging niet om inkomensbelasting maar om heffingen inderdaad, maar dat lijkt me toch iets om even na te gaan, of als er keus is een plek te kiezen waar al meerdere mensen ingeschreven staan. Je wil niet dat iemand door zo'n vriendelijk gebaar op kosten wordt gejaagd.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef Stali het volgende:
Niet als je geen relatie hebt. Eventueel misschien voor de lokale belasting. Afvalheffing e.d.
Maar eerst maar even wachten op antwoord van TS om te kijken wat mogelijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |