Hmmm 1997/1998 zat in in Groep 7quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de basisschool
Jij welquote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk![]()
krijg ik hem dan ook te zien?
Ja de OP was nog van Lipjesquote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Je vergeet het haar?
[..]
Hmmm 1997/1998 zat in in Groep 798/99 in Groep 8
[..]
Jij wel
Ow.quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geen Reet Te Doen Op Je Werk
En wat doe je voor werk?quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee want nu kun je onder je werk fokken
Nee momenteel doe ik kassa bij de ahquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En wat doe je voor werk?
O nee wacht..je bent dierenartsonderassistente ofzo toch
het is ook weer wakkerquote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef Michhas het volgende:
What the hellJullie zijn hard gegaan vanaaf
heb er niks van meegekregen
Is ook niet noodzakelijkquote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef Michhas het volgende:
What the hellJullie zijn hard gegaan vanaaf
heb er niks van meegekregen
Haha,,zie je wel dat ik naar je luister/kijk,,dat ik dat weetquote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee momenteel doe ik kassa bij de ahmaar die opleiding volg ik
Ik spaar geen zegeltjesquote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,zie je wel dat ik naar je luister/kijk,,dat ik dat weet
Aahh,,das minder leuk he. Maar spaar je ook nog zegeltjes
Ik vraag niet of ze zegels willenquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef tdrone het volgende:
lijkt me zo vervelend om dat de hele dag te moeten zeggen
goededag
dat is dan ** euro
wilt u pinnen?
spaart u zegeltjes
bedankt en tot ziens!
Nee in Harlingenquote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Welke Appie werk je dan? Toch niet in Amstelveen he...?
Nog vervelender om een caissière dat niet te horen zeggen..liever dit dan een die zuur achter de kassa zit...quote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef tdrone het volgende:
lijkt me zo vervelend om dat de hele dag te moeten zeggen
goededag
dat is dan ** euro
wilt u pinnen?
spaart u zegeltjes
bedankt en tot ziens!
Nee wat is je probleem danquote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi.Niet dat ik in Amstelveen kom.
Niets hoor, maar bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee wat is je probleem dan
ik kan wel leven van 400 euro p/m voor 20 uur in de week jaquote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niets hoor, maar bedankt voor het vragen.![]()
Maar kan je wel leven van dat hongerloontje bij de Ap? Genoeg andere, beter betaalde bijbaantjes, niet?
jezus hoe kan jij zo snel douchen?quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef tdrone het volgende:
ach ik werk ook als vakkenvuller..
ik verdien genoeg (ook nog stufi) em heb leuke collega's dus opzich..
Klinkt best wat, ware het niet dat je daarvoor 80 uur moet werkenquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan wel leven van 400 euro p/m voor 20 uur in de week ja
Nee 3 dagen school 2 dagen stage en daarnaast nog wat werkenquote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt best wat, ware het niet dat je daarvoor 80 uur moet werken![]()
Doe je 1 dag school en 4 dagen werk of iets?
Ook een behoorlijke tijd gedaan. Onze Ap was nog destijds verkozen tot de beste in de categorie Franchise-vestigingen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef tdrone het volgende:
ach ik werk ook als vakkenvuller..
ik verdien genoeg (ook nog stufi) em heb leuke collega's dus opzich..
quote:Op maandag 8 november 2010 22:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ook een behoorlijke tijd gedaan. Onze Ap was nog destijds verkozen tot de beste in de categorie Franchise-vestigingen.
Zeker een leuke tijd, bovendien genoeg lekkers dat binnen komt lopen
Zozo, drukke meid.quote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee 3 dagen school 2 dagen stage en daarnaast nog wat werken
Ik heb wel tijd maar dat gaat dan al uit naar mijn vriendquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zozo, drukke meid.
Je hebt dus geen tijd om te daten...
quote:Op maandag 8 november 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het ging je alleen om het lekkers?
Wie? Penisbaard?quote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd maar dat gaat dan al uit naar mijn vriend
Das toch je vriend?quote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat heeft hij ermee te maken dan?
[..]
Goedzo
Nee het is mijn vriend niet?quote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das toch je vriend?
Haha, ben jij dan geen doorzetter? Jawel toch? Bedoel, je zegt 1000 x op een dag of iemand nog airmiles en zegels spaart...komt behoorlijk doorzettend over.
Ow. Wie dan wel?quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee het is mijn vriend niet?![]()
nou 1000x valt wel meeik heb hoogstens 300 klanten op een dag
dat doet er niet toequote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow. Wie dan wel?
Oeffff....dan wordt er wel vaak over je heen gegaan he
Haha,,aaaaahh johh..verhalen delen is leuk en sociaal, tochquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat doet er niet toe![]()
haha leuk garp
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik ga nu slapen![]()
Spreek jullie later wel weer![]()
Truste alvast voor straks
In 1998 was ik 6 a 7.quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmmm 1997/1998 zat in in Groep 798/99 in Groep 8
[..]
Jij wel
quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:34 schreef Michhas het volgende:
Ik moest net heel hard lachen om je NBT
Hoe is het nou?quote:
Ikke niet, ik heb gisteravond niet echt geFOK!tquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoe is het nou?Jullie hebben flink door gespamt hiero!
Ohhww, jij ben niet de boosdoener?quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ikke niet, ik heb gisteravond niet echt geFOK!t
Met mij is het goed, geen zin om te werken, had liever vannacht Black Ops opgehaald en vandaag gespeelt, maar nou kan ik hem vanavond ophalen
En met jou?
GVD, is dat de eerste reactie die ik krijg van je?! Ik heb me gister fokking zorgen zitten maken en nou ga je zo doen!quote:
Wel lief dat je je zorgen maaktequote:Op dinsdag 9 november 2010 08:13 schreef NBT het volgende:
[..]
GVD, is dat de eerste reactie die ik krijg van je?! Ik heb me gister fokking zorgen zitten maken en nou ga je zo doen!
Hoe is het met je armpje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wel lief dat je je zorgen maakteMaar ik had het gewoon erg druk
Je bent een schatje
![]()
Ik ben er nu wel aan gewendquote:
Ahhh oke, beter mag het eraf he!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel aan gewendMorgen moet ik om 11:45 in het ziekenhuis zijn. Dan weet ik of ik eruit mag of er voor 10 tot 12 weken erin moet
ja dat is het beste jaquote:
Ik haal hem vanaaf na werk opquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhww, jij ben niet de boosdoener?![]()
Ja ik wil ook black ops spelen!Wil helemaal niet werken! Ik krijg hem waarschijnlijk vanavond, heb hem ook nog niet binnen
Keihard knallen!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik haal hem vanaaf na werk opLekker de hele avond knallen
Ja natuurlijk doe ik dat!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja dat is het beste jaMaar we zullen zien
Hou jij mijn handje vast dan?
ik ben nog zwaar an het twijfelen om black ops te kopen zeker omdat ik meer een halo speler ben en halo reach nog steedsquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik haal hem vanaaf na werk opLekker de hele avond knallen
Hihihihi ben nu verliefd op jequote:
Halo Reach was ik na een maandje al op uitgekekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben nog zwaar an het twijfelen om black ops te kopen zeker omdat ik meer een halo speler ben en halo reach nog steedsis
Vertelquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:39 schreef Leigh het volgende:
I hate my job. I hate my job. I hate my job.
Echt niet!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihihihi ben nu verliefd op je![]()
![]()
gewoon doen!!!! Zeker wel!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:43 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat ik Cod wel een kansje geef misschien leuk sinterklaascadeau voor mezelf
me 2quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:39 schreef Leigh het volgende:
I hate my job. I hate my job. I hate my job.
Mijn collega's zijn luie varkens en mijn manager is te beroerd om te zorgen dat iemand in mijn functie een eigen bureau en computer krijgt. (Ze vinden het kennelijk normaal om een telefoniste in de kantine te zetten.. prutsers).quote:
Ik geloof niet in sinterklaas, dus er zit weinig anders op voor mij dan hem vanavond gewoon te halenquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:43 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat ik Cod wel een kansje geef misschien leuk sinterklaascadeau voor mezelf
Zeker wel doen!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik geloof niet in sinterklaas, dus er zit weinig anders op voor mij dan hem vanavond gewoon te halen
dus jij werkt de hele dag vanuit de kantine?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:47 schreef Leigh het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn luie varkens en mijn manager is te beroerd om te zorgen dat iemand in mijn functie een eigen bureau en computer krijgt. (Ze vinden het kennelijk normaal om een telefoniste in de kantine te zetten.. prutsers).
Doeioei mopquote:
Gelukt met dat geouwehoer vanmorgen?quote:
Tuurlijk. Niet kapot te krijgen, je weetquote:
Bij voorkeur niet, maar ja, anders je nergens anders kunt zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
dus jij werkt de hele dag vanuit de kantine?
Dat zuigt wel keihard hee!quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:11 schreef Leigh het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet, maar ja, anders je nergens anders kunt zitten.
Hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, wat heb ik een foute collega's
Check je PM zo, ik ga de plaatjes niet hier postenquote:
Oke!quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Check je PM zo, ik ga de plaatjes niet hier posten
Ik doe niet meer aan sex! Dat weten jullie nou onderhand toch wel ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:20 schreef tdrone het volgende:
we gaan niet stiekem doen he want daar komt alleen maar seks van!
Daar dacht je gister wel anders overquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan sex! Dat weten jullie nou onderhand toch wel ?
HA!quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar dacht je gister wel anders over
Oh nee
Jeps.quote:
belachelijk! Dat mag niet eens!quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:23 schreef Leigh het volgende:
[..]
Jeps.
Ze lijken het zelf niet eens door te hebben. Vinden het kennelijk heel normaal dat een telefoniste in de kantine zit. Oh ja, óf in het voorraadhok (waar ik tenminste de bellers nog kan verstaan), tussen de voorraad koffie, thee en schoonmaakmiddelen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:24 schreef tdrone het volgende:
ik zou inderdaad de arbo wetgeving op dat gebied nalezen..
Moet ik hem ook forwarden naar jou dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:20 schreef tdrone het volgende:
we gaan niet stiekem doen he want daar komt alleen maar seks van!
Oh, het is niet NSFW hoor. Niet iedereen kan ze alleen waarderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:39 schreef tdrone het volgende:
whaha laat maar als die plaatjes van jou NSFW zijn
Safe For Work!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, het is niet NSFW hoor. Niet iedereen kan ze alleen waarderen.
Hehehe, toch nieuwsgierig he.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:03 schreef tdrone het volgende:
dan stuur maar door want nu word ik toch wel benieuwd
hahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, toch nieuwsgierig he.![]()
Momentje!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, was een review van Black Ops aan het lezen en ondertussen aan het werk.
hoor zowel positieve als negatieve dingen.quote:
Ik wil het toch zeker wel zelf ervaren!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
hoor zowel positieve als negatieve dingen.
dus ik wacht even op een reactie van m'n clan leader
Nee dankje, ik hou prive en fok liever gescheidenquote:
PCquote:
mja, maar 50 euro voor een spel wat ik niet leuk vind is toch te duurquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil het toch zeker wel zelf ervaren!
speel net zoals mij bij vrienden..quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja, maar 50 euro voor een spel wat ik niet leuk vind is toch te duur
dus ik wacht even
Ja, dat weet ik. Maar ik ben uitzendkracht momenteel. Bovendien, volgende maand is het waarschijnlijk afgelopen, dus ik zit het nog wel even uit. En door niet zelf te kappen behoud ik iig mijn recht op uitkering straks.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:24 schreef NBT het volgende:
[..]
belachelijk! Dat mag niet eens!Ik zou werk weigeren tot je een normale werkplek heb! Je zou ze zelfs kunnen aanklagen!
Ja, dat kanquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:32 schreef tdrone het volgende:
kun je dan niet bij het uitzendbureau klagen *weet niet hoe zo'n dingen werken*
Leuk, splitscreen CoD op een (te) kleine TVquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
met xbox360 kun je ook nog eens op de bank met vrienden spelen
Ja super vet dat dat kan! Maar heb gelukkig geen te kleine tvquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leuk, splitscreen CoD op een (te) kleine TV
Boefje!!quote:
gelukkig heb ik geen kleine tvquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leuk, splitscreen CoD op een (te) kleine TV
Hoi.quote:
Iets met liefje die nu ook wil weten wie jij bent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Boefje!!![]()
Wat moet jij nou met mijn foto?
Alleen spelen is ook leuk hoor!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen kleine tv
maar verder speel ik bijna alleen maar splitscreen met vrienden ik vind in m'n eentje gamen gewoon niet zo leuk...
Ahhh ben benieuwd of hij mij herkent! Denk het niet hoor!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Iets met liefje die nu ook wil weten wie jij bent.
Ik ook niet. Maar ik vind splitscreen spelen ook totaal niets. Geef mij maar lekker mijn eigen schermquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja super vet dat dat kan! Maar heb gelukkig geen te kleine tv
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar verder speel ik bijna alleen maar splitscreen met vrienden ik vind in m'n eentje gamen gewoon niet zo leuk...
Zie eigenlijk hierboven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Woohooo ik heb mijn nieuwe sleutel
Niet meer aanbellen om binnen te komenquote:
Jawel hoor. LAN, Co-Op, of gewoon multiplayer.quote:
beterrrrrrrr!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet meer aanbellen om binnen te komen
Ja idd, kutslotquote:
Ja!quote:
Dat scheeltquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja!Nu zijn ik, mn homie en mijn huisbaas de enige die de nieuwe sleutel hebben.
Ik heb nog 3 huisgenotenquote:
haha die mogen buiten in de kou stervenquote:
Neequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:35 schreef NBT het volgende:
[..]
haha die mogen buiten in de kou sterven
Dan maakt het niks uit inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee. 2 van de 3 zijn hier toch bijna nooit.
Daarom.quote:
Uhmmmmmmmmmmm...............quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:46 schreef Michhas het volgende:
Kaleidoscooooop, in je oogsss.
Ik kijk omhooog, mijn puillen worden groot.
De wereld is weer plat ja, op je bille bips naaaaa.
bille bips?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:46 schreef Michhas het volgende:
Kaleidoscooooop, in je oogsss.
Ik kijk omhooog, mijn puillen worden groot.
De wereld is weer plat ja, op je bille bips naaaaa.
Jij heb echt een keiharde slap in the face nodig!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef Michhas het volgende:
Kaleidoscoop in z'n oogs
Ik kijk omhoog, m'n pupillen worden groot
De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na
Een golflengte afstand
Van je hemellichaam
Ze is van spectrale klasse
Ooh, onaardse krachten (yeah)
Losgebarsten toen ze naar me lachte
Je kijkt terug in de tijd
Als je naar d'r kijkt
Ja ze is praktisch
Internagelaktisch
Sorry als ik overdrijf
Zelfs als ik naar boven kijk
Zelfs als ik ooit deadde ben
Dan weet je dat ik ergens ben
Dan ben ik alsnog, in de lucht als sterrenstof
Dan ben ik loesoe in de sky met diamonds om m'n nek bitch
Diamonds om m'n nek
Loessoe in de sky met met diamonds om m'n nek (bitch)
Diamonds om m'n nek,
(diamonds om m'n nek,)
diamonds om m'n nek,
(diamonds om m'n nek)
Een van de weinige Nederlandse artiesten die ik leuk vindquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij heb echt een keiharde slap in the face nodig!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een van de weinige Nederlandse artiesten die ik leuk vind
Geniaal
En film het, en stuur het daarna op naar Michhas.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
NBT ik heb het koud, maak me warm.
Nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
En film het, en stuur het daarna op naar Michhas.
Nee.quote:
Nee. Vraag Ez maar.quote:
Dan weet je het.quote:
Dan neit.quote:
Niet.quote:
Ik weet niet wat dat betekend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben je butje, ben je een beetje butje?
Waarom niet?quote:
Jij moet mij warm maken.quote:
Ik weet hetquote:
* NBT knuffelt DW lekker warm!quote:
Je weet dat huid tegen huid het best werkt?quote:
Daar heb je helemaal gelijk in! Brrr koud nu!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat huid tegen huid het best werkt?
* DevilsWhorescheurt NBTs kleren van haar lijf
En een camera, EEN CAMERA FOR THE LOVE OF GOD!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in! Brrr koud nu!
* NBT Kleed DW uit en gaat lekker tegen haar aan liggen..
Pak jij anders ook even een dekentje?
Daar mag je zelf voor zorgen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
En een camera, EEN CAMERA FOR THE LOVE OF GOD!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in! Brrr koud nu!
* NBT Kleed DW uit en gaat lekker tegen haar aan liggen..
Pak jij anders ook even een dekentje?
Oeiiii, 60 eurrrii?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef lipjes het volgende:
Nou, ik ga vanmiddag toch maar Black Ops voor de PC halen.
hoop alleen dat ik de MediaMarkt in breda nog aan de tel krijg, anders gaat het me 60 euro kosten
Dit is de eskimomanier van opwarmen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:07 schreef tdrone het volgende:
dat je het saai vind op je werk ok.. maar dat je hier licht erotische verhalen gaat typen...
Hmmm douchen klinkt goed!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja is goed. Of zullen we eerst even warm douchen?
Als ik een bad had!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmm douchen klinkt goed!
Met heel veel schuim!
Wie heeft er een Bad te leen voor mij en DW?quote:
ja, vind ik eigenlijk wel een beetje duur als ik zie dat die bij de MM 44 euro kost.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeiiii, 60 eurrrii?
Ik ben net thuis geweest om te kijken of het spel er al was, helaas niet... nu terug op mijn werk
Black ops is 50?!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja, vind ik eigenlijk wel een beetje duur als ik zie dat die bij de MM 44 euro kost.
Iemand?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Wie heeft er een Bad te leen voor mij en DW?![]()
![]()
![]()
![]()
Jacuzzi ook goed!
Iemand gunt ons dat pleziertje toch wel?!quote:
Webshop bij de MM is die 44 euro hoorquote:
doel bereiktquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik blijf trouwens naar je UI kijken.
Wij mogen er toch wel bij?quote:
Ja.quote:
Ja maar dan moeten we eerst kopen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:23 schreef tdrone het volgende:
'Bij de gemiddelde speelgoedwinkel zijn opblaasbare kinderbadjes te koop
[..]
doel bereikt
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Wij mogen er toch wel bij?
* NBT kijkt Michhas aan met puppyoogjes..![]()
![]()
![]()
Wij mogen er wel bij toch?quote:
Geen probleeem, ik gooi er wel een beetje schuim bij!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hoorHet is wel een bubbelbad, gevuld met champagne, is dat een probleem?
Geen schuim, er zit al genoeg schuim van de champagne in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Geen probleeem, ik gooi er wel een beetje schuim bij!
Kunnen wij daar lekker tussen glijden!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen schuim, er zit al genoeg schuim van de champagne in.
Wat voor champagne is het?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen schuim, er zit al genoeg schuim van de champagne in.
quote:
met slagroomquote:
Lekkere.quote:
Ik heb niks gezegd over drinken hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef tdrone het volgende:
ubehaupt uit een bad drinken war mensen in zitten
Alleen chrystal he.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekkere.
[..]
Ik heb niks gezegd over drinken hoor
Jahhhh!! Warme Chocomelk met slagroom! Dat komt in het bad!quote:
Dan zie je mij toch niet meer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Jahhhh!! Warme Chocomelk met slagroom! Dat komt in het bad!En ik en DW natuurlijk!
En omdat het bad eigenlijk van Michhas is, mag hij er ook in!
Als hij durft
Als hij durftquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Jahhhh!! Warme Chocomelk met slagroom! Dat komt in het bad!En ik en DW natuurlijk!
Als hij durft
lucky bastardquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Als hij durft
Jij mag ook wel mee hoor!quote:
Jewel joh!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan zie je mij toch niet meer.
whoehoeeequote:
Over smacken hebben we het niet gehad boefje!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
NBT, je kent mequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Over smacken hebben we het niet gehad boefje!
Ja! tdrone heeft gelijk!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef tdrone het volgende:
NBT je weet toch waar het nu weer op gaat uitdraaien he
Neeeheeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
does link?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Fuck stomme quizjes. Ga je een quiz doen over wat voor sterke drank je bent, ben je whiskey. Ik haat whiskey.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
does link?
ik wil wel eens zien wat ik ben
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is op gezichtsboek he.
http://apps.facebook.com/zquiz-bcgdpdsb/index.php?take=1
Bier is geen sterke drank.quote:
tila tequilaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez ook al. Ez broertje niet, die is tequila. Ik wil ook tequila zijn.
Hell no.quote:
Is dat neit wijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar wel de meest gedronken drank ter wereld
Hoi. Kom eens naar een andere SC?quote:
Donequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi. Kom eens naar een andere SC?
quote:
gezellig danquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat weer hard daar tegenwoordig, normaal ging 1 topic 3 maanden ofzo mee.
dit is de 2e in 24 uur.
Ik wil m ook wel opwarmen?quote:
Jij mag niet, jij noemt nijmegen een dorp.quote:
Ik heb gecorrigeerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij mag niet, jij noemt nijmegen een dorp.
Dan opeens wel he.quote:
Hihihihquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |