Hmmm 1997/1998 zat in in Groep 7quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de basisschool
Jij welquote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk![]()
krijg ik hem dan ook te zien?
Ja de OP was nog van Lipjesquote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Je vergeet het haar?
[..]
Hmmm 1997/1998 zat in in Groep 798/99 in Groep 8
[..]
Jij wel
Ow.quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geen Reet Te Doen Op Je Werk
En wat doe je voor werk?quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee want nu kun je onder je werk fokken
Nee momenteel doe ik kassa bij de ahquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En wat doe je voor werk?
O nee wacht..je bent dierenartsonderassistente ofzo toch
het is ook weer wakkerquote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef Michhas het volgende:
What the hellJullie zijn hard gegaan vanaaf
heb er niks van meegekregen
Is ook niet noodzakelijkquote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef Michhas het volgende:
What the hellJullie zijn hard gegaan vanaaf
heb er niks van meegekregen
Haha,,zie je wel dat ik naar je luister/kijk,,dat ik dat weetquote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee momenteel doe ik kassa bij de ahmaar die opleiding volg ik
Ik spaar geen zegeltjesquote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,zie je wel dat ik naar je luister/kijk,,dat ik dat weet
Aahh,,das minder leuk he. Maar spaar je ook nog zegeltjes
Ik vraag niet of ze zegels willenquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef tdrone het volgende:
lijkt me zo vervelend om dat de hele dag te moeten zeggen
goededag
dat is dan ** euro
wilt u pinnen?
spaart u zegeltjes
bedankt en tot ziens!
Nee in Harlingenquote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Welke Appie werk je dan? Toch niet in Amstelveen he...?
Nog vervelender om een caissière dat niet te horen zeggen..liever dit dan een die zuur achter de kassa zit...quote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef tdrone het volgende:
lijkt me zo vervelend om dat de hele dag te moeten zeggen
goededag
dat is dan ** euro
wilt u pinnen?
spaart u zegeltjes
bedankt en tot ziens!
Nee wat is je probleem danquote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi.Niet dat ik in Amstelveen kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |