Hou je gezwets toch voor je. Heel fok kotst je uit, en je weet het. Hef je account toch op man, niemand moet je.quote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over het EQ van het gros van de FOK'ers. Iemand daadwerkelijk letsel willen toewensen om wat er op een kut-forum gezegd wordt.![]()
![]()
Ik zou jou (of niemand anders hier) dat toewensen, die post was alleen een domme spiegel richting de TS.
Volgens mij heeft SinadO het meer over het feit dat je jezelf zo elitair voelt, dan dat je dance luisterd.quote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent nou zo'n persoon waar ik op doel. Iedereen die plezier maakt een simpele pauper noemen, en dance voor mongooltjes noemen. Als je dat als een niet deed had ik heel wat minder problemen met je.
Wat een walgelijke reactie man. Hoe durf je?quote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hou je gezwets toch voor je. Heel fok kotst je uit, en je weet het. Hef je account toch op man, niemand moet je.
Denk je echt dat hij dat begrijpt?quote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij heeft SinadO het meer over het feit dat je jezelf zo elitair voelt, dan dat je dance luisterd.
Boehoe, SinadO de maagd van in de twintig die liever op zichzelf is en niet zoveel behoefte heeft aan vrienden kotst op me.quote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hou je gezwets toch voor je. Heel fok kotst je uit, en je weet het. Hef je account toch op man, niemand moet je.
Dit is geen eens een lilliputter, deze man heeft geen onder benen.quote:
Nee hoor. Er luisteren genoeg mongolen naar dance (zeker als je hardcore etc. meetelt), niets elitairs aan.quote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij heeft SinadO het meer over het feit dat je jezelf zo elitair voelt, dan dat je dance luisterd.
Geef me een bron, een enkele bron waar je dit uit afleidt. Je projecteert. Maar dat snap je toch niet.quote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boehoe, SinadO de maagd van in de twintig die liever op zichzelf is en niet zoveel behoefte heeft aan vrienden kotst op me.In het echt kotst iedereen op jou, dat is een stuk relevanter.
Rustig man, hij is het niet waard.quote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geef me een bron, een enkele bron waar je dit uit afleidt. Je projecteert. Maar dat snap je toch niet.
Vreselijk dit. Werkelijk alle perken gaat dit te buiten. Wat een walgelijke posts.quote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geef me een bron, een enkele bron waar je dit uit afleidt. Je projecteert. Maar dat snap je toch niet.
- Als ik vraag wat je komend weekend gaat doen, draai je er altijd omheenquote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je had het niet beter kunnen verwoorden. Onze voorvaderen zouden zich omdraaien in hun graf als ze zouden zien wat er van de mensheid is geworden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vreselijk dit. Werkelijk alle perken gaat dit te buiten. Wat een walgelijke posts.
Ik vroeg om een bron. Jij denkt dat een selectie uit topics of posts op fok limitatief is en een sluitend beeld geeft van iemands leven? Dan weet ik bij dezen dus alles over jou en geloof me, dat beeld is niet fraai.quote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- Als ik vraag wat je komend weekend gaat doen, draai je er altijd omheen
- Je denkt dat 'status' op FOK belangrijk is
- Ik zie alleen maar topics over geluidskabels en muziek van je, nooit iets waarin je het over dingen uit je leven of over je vrienden hebt
- Je hebt het nooit over je vriendin of uberhaupt een vrouw
Enkele dingetjes hoor... Correct me if i'm wrong.
Ik begrijp wat je doormaakt. Ik schrok er ook van. Is dit nou de samenleving waar we onze kinderen in laten opgroeien? In één woord walgelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
Ik ben er stil van. Zoiets zég je toch niet tegen een ander mens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |