TS doet een hopeloze poging om zijn topic te redden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef DasApart het volgende:
Even ontopic. Als je naar IMBD gaat en daar naar 'kleine' acteurs zoekt komt het meeste van hun rollen overeen met trol, kabouter of gnoom.
Goedzo! Ren maar weg!quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef DasApart het volgende:
*TS sluipt via de achterdeur weg om de verantwoordelijkheid van zijn ondoordachte topic te onlopen*
Ritmoquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop dat je een of andere ziekte krijgt of zware brandwonden ofzo waardoor je mismaakt door het leven moet gaan. Dan hoef je je ook niet meer onder de mensen te begeven, beetje doen alsof je net als ons bent. Ga maar bij een circus ofzo.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef DasApart het volgende:
Ritmo, sorry jij hebt geen recht van spreken. Je bent net helemaal uitgebasht in je eigen topique om dat nu hier af te reageren.
Ik hoop dat jij een autistische student wordt die nooit uitgaat en niet op vakantie gaat en Dance verafschuwt.
Boehoeeee uitgekotst door mensen op internet die op hun 30e nog maagd zijn. Ik had er zo graag bij willen horen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef DasApart het volgende:
Gast... ik zit niet in de slowchat. Daarnaast hoe zou jij zulke dingen moeten weten als je lekker uit je plaat aan het gaan bent
Ga ergens anders zitten huilen dat je erger bent uitgekotst dan dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |