ik lig in mijn bed omringd met 35 kussens zachtjes te huilen en te fokken terwijl ik bambi kijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je het liefst nu gewoon in een veilig hokje willen zitten en Bambi kijken he? Alleen jij, de zachte muren, bambi op de tv en de dwangbuis.
Meer omdat ik in geval wel beter weetquote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat kwetst mij wel een beetje, dat je mij niet gelooft.
spiraalvormig zoutjequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh crap ik was vergeten dat ik in mijn polsen had gekrast, nu zijn mijn lakens rood![]()
zie j e altijd de verkeerde keuzes
quote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die eeuwige slachtofferrol
het is heus niet mijn schuld dat mijn bambi dvd zomaar weg is hoorquote:
ach man, die ligt morgen gewoon voor je neus, je bent nu veel te boos om hem te vindenquote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
het is heus niet mijn schuld dat mijn bambi dvd zomaar weg is hoor
ik zoek hem al een paar wekenquote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach man, die ligt morgen gewoon voor je neus, je bent nu veel te boos om hem te vinden
eigenlijk had ik hartige tosti's met een heet sausjequote:
hee hoi, ja, goehoedquote:
tostis met hete suikerquote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk had ik hartige tosti's met een heet sausje
hou daar dan mee op, dan kom je hem vanzelf tegenquote:
daar zou je bijna van gaan hardlopen he?quote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
tostis met hete suiker![]()
hete tostis met suiker(taartje)
ik ben bang van nietquote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hou daar dan mee op, dan kom je hem vanzelf tegen
ja goed hoor. Beetje grieperig. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee hoi, ja, goehoed![]()
morgen mijn laatste dagje weekend![]()
en daaaar?
Klotezooi, door mijn studie mag ik hier officieel niet om lachen en nu zit ik mij gewoon te verbijten om niet te lachen. Hufter!quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh crap ik was vergeten dat ik in mijn polsen had gekrast, nu zijn mijn lakens rood![]()
zie j e altijd de verkeerde keuzes
Vast!quote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer omdat ik in geval wel beter weet
quote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar zou je bijna van gaan hardlopen he?
dan vraag je een nieuwe aan Sinterklaasquote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef PeZu het volgende:
ik ben bang van niet![]()
maar goed ik kijk inmiddels wel bambi
Ik ken je al heel wat langer als vandaagquote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klotezooi, door mijn studie mag ik hier officieel niet om lachen en nu zit ik mij gewoon te verbijten om niet te lachen. Hufter!
[..]
Vast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |