abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88791603
Ik denk dat jullie eens de Cult van Dionysus moeten checken als jullie geïnteresseerd zijn in het et paddo/alcohol/marijuana verleden van bepaalde oude groeperingen.
pi_88791690
Bankfurt, waarom promoot je visualisatie en kristallen etcetera?

Ook jij weet toch zeker wel dat dit middelen zijn voor het aantrekken van demonen?

Waarom maak je onderscheid tussen zwarte en witte magie? Jij weet toch ook wel dat het allemaal van dezelfde bron komt?
pi_88791698
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Volgens mij waren ze gisteren met mij bezig. Boven stond er constant stromend water aan, getik op de vloer, getik op de verwarming. Toen kreeg ik een enorme pijn in m'n hoofd en zag ik donkere vlekken. Vervolgens heb ik me geconcentreerd op violet, engelen en gouden leeuwen, dat resulteerde in dat ik in een flits bepaalde beelden kreeg te zien, die ik gek genoeg allemaal heb onthouden. Geen idee of dat relevante informatie is. Daarna was het gelukkig voorbij.
Relevant, ja; maar violet is denk ik in zo'n geval voldoende voorlopig w.b.t. die pijn in je hoofd.
pi_88791709
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het kwam 'uit de lucht vallen'. Gewoon letterlijk mijn bewustzijn instromen tijdens trips. Het was later dat ik zag dat de ideeen die ik tijdens trips binnen had gekregen, wijd verspreid zijn in bijv. boeddhisme, new age, vrijmetselarij, het occulte.
Ah, ok... maar hoe weet / wist je dan zo zeker dat die zaken van demonen of andere entiteiten afkwamen?
pi_88791737
-troll-

[ Bericht 65% gewijzigd door Bastard op 17-11-2010 08:42:29 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_88791787
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, ok... maar hoe weet / wist je dan zo zeker dat die zaken van demonen of andere entiteiten afkwamen?
Omdat het leugens zijn, de hele NWO is gefundeerd is op diezelfde ideeen, en de mensen die de NWO bouwen zijn satanisten en luciferianen.
pi_88791788
Ali_Kannibali, denk je dat Jezus zich met esoterie heeft beziggehouden?
pi_88791791
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Bankfurt, waarom promoot je visualisatie en kristallen etcetera?

Ook jij weet toch zeker wel dat dit middelen zijn voor het aantrekken van demonen?
Ja, dat is waar bij verkeerd kristalgebruik en verkeerde kleuren. En dat promoot ik niet.

BTW: ik kan dit topic niet meer bijhouden, maar Ali jouw vragen zijn zeer welkom.

wordt vervolgd.
pi_88791795
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik mag het gemak waarmee hij eigen verantwoordelijkheid en de realiteit in zijn geheel, verwerpt niet als gevaarlijk beschouwen en dat hier uiten?

Ik bespeur een complot! ZE WILLEN ME DE MOND SNOEREN!
Kerel, je mag het natuurlijk niet eens zijn met Bankfurt, zoals velen hier... maar je hoeft hem toch niet voor debiel uit te schelden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 19:45:15 ]
pi_88791854
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef Loppe het volgende:
Ali_Kannibali, denk je dat Jezus zich met esoterie heeft beziggehouden?
Nee, nooit. Als God weet Hij exact wat de leugens van de vijand zijn, geen noodzaak om zich daar in te verdiepen.
pi_88791974
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kerel, je mag het natuurlijk niet eens zijn met Bankfurt, zoals velen hier... maar je hoeft hem toch niet voor debiel uit te schelden?
Ik ben de debiel volgens hem.
pi_88791984
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bankfurt scheld ik dan ook niet uit, Ali_Kannibali wel.

Iemand die het heeft over kwade geesten en demonen, die je over kunnen nemen, daarin bloedserieus is en zodoende eenieders verantwoordelijkheid voor eigen daden ontkent, vind ik oprecht gevaarlijk. Drugsgebruik voegt daar alleen maar aan toe.
Je suis Charlie Sheen
pi_88792050
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Iemand die het heeft over kwade geesten en demonen die je over kunnen nemen, daarin bloedserieus is en zodoende eenieders verantwoordelijkheid voor eigen daden ontkent vind ik gevaarlijk. Drugsgebruik voegt daar alleen maar aan toe.
Ik ontken totaal niet ieders verantwoordelijkheid voor ieders eigen daden. Sterker nog, ik wil bij deze benadrukken dat iedereen 100% verantwoordelijk is en gehouden zal worden voor zijn eigen lot. Indien je jezelf niet tot in het extreme verantwoordelijk acht, heb je een probleem.
pi_88792069
quote:

Iemand die het heeft over kwade geesten en demonen die je over kunnen nemen, daarin bloedserieus is en zodoende eenieders verantwoordelijkheid voor eigen daden ontkent vind ik gevaarlijk. Drugsgebruik voegt daar alleen maar aan toe.
De hele wereld zit nog vol met mensen die in dat soort dingen geloven, dus in die zin vraag ik me af waarom je je zo aanstelt.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:51:37 #140
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88792160
quote:

[..]

Iemand die het heeft over kwade geesten en demonen, die je over kunnen nemen, daarin bloedserieus is en zodoende eenieders verantwoordelijkheid voor eigen daden ontkent, vind ik oprecht gevaarlijk. Drugsgebruik voegt daar alleen maar aan toe.
Kleutertje, dit gaat nergens over, reageer je zo tegen elke gelovige? Jij hebt de waarheid niet in pacht.
pi_88792185
Eigenlijk is de wereld dus gewoon een soort the matrix?
pi_88792218
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee, nooit. Als God weet Hij exact wat de leugens van de vijand zijn, geen noodzaak om zich daar in te verdiepen.
Volgens mij wel, m.n. kennis van de Egyptenaren. Hij moet toch op één of andere manier kennis opgedaan hebben?
pi_88792224
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik pik er even een paar puntjes uit.

Bankfurt: Wat is je agenda ?
Discussieren en leren hier met interessante mensen; jij bent er een van.

quote:
Dit is waar en ik ben hier zelf ook slachtoffer van geworden.

Echter, alles wat David Icke is, komt door een reis die hij heeft gemaakt op advies van een medium, drugs heeft gebruikt, en instructies heeft gekregen tijdens zijn trip. Hij is bezeten en misleid, zijn verstand verduisterd, maar vanuit esoterisch opzicht verlicht. Hij doet de agenda van de demonen die hem bezitten.
Ja, jij hebt een deels gelijk denk ik w.b.t. misleiding, het is een moeilijke afweging; demonen, nee niet echt; zo snel gaat dat niet, maar hij loopt risico's.

quote:
Ik heb hetzelfde gedaan. De ware illuminati is demonisch. Alle mensen zijn slechts poppetjes, er zijn geen verlichte geesten, de mens is een machine met een geweten, besef van goed en kwaad en een keuze. Het zijn ofwel kwaadaardige geesten die van ons bezit nemen, of God. De geest die in ons is, geeft ons onze gedachten.
True, laat die kwade geesten dus niet toe.

quote:
Bankfurt, wat jij doet is demonologie en mystiek aanbieden als oplossing tegen mindcontrol problemen.
Nee, dat doe ik niet. Ik heb het nog niet echt over mystiek hier gehad; hoort ook niet hier. Trouwens met mystiek bedoel ik iets anders dan jij.

quote:
Je bent niet minder bezeten maar een actief agent voor de mensen waar je zogenaamd tegen strijdt. Indien je dat niet was, zou je je inzetten voor moraal, niet voor het inwijden van anderen in de misleidende tactieken van de vijand. Ik schaar jou voorlopig onder disinfo, een Jezuiet, of ander soortige wolf.
Nee, nee, nee.

Maar je mag het wel posten.

Mensen moeten altijd oppassen en altijd alles checken, ook wat ik hier in dit topic schrijf.
pi_88792226
De wereld is een oorlogsveld en 99% van de mensen hier strijdt zonder het te weten voor zijn eigen vijand.
pi_88792249
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik ontken totaal niet ieders verantwoordelijkheid voor ieders eigen daden. Sterker nog, ik wil bij deze benadrukken dat iedereen 100% verantwoordelijk is en gehouden zal worden voor zijn eigen lot. Indien je jezelf niet tot in het extreme verantwoordelijk acht, heb je een probleem.
In eerdere posts vertel je heel andere verhalen. Ik citeer:

quote:
Alle mensen zijn slechts poppetjes, er zijn geen verlichte geesten, de mens is een machine met een geweten, besef van goed en kwaad en een keuze. Het zijn ofwel kwaadaardige geesten die van ons bezit nemen, of God.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De hele wereld zit nog vol met mensen die in dat soort dingen geloven, dus in die zin vraag ik me af waarom je je zo aanstelt.
Wanneer je in een poephutje in een derdewereldland woont heb ik er ook alle begrip voor en zal ik het niet in mijn hoofd halen je te wijzen op hoe het werkelijk zit. Woon je echter in Nederland waar zo'n beetje iedereen beter weet, of iig beter zou kunnen en moeten weten, is zoiets komend van een volwassen man vrij eng. Iets wat je eerder zou horen in een inrichting dan zo op straat. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_88792296
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De wereld is een oorlogsveld en 99% van de mensen hier strijdt zonder het te weten voor zijn eigen vijand.
pak maar 100%
pi_88792298
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

True, laat die kwade geesten dus niet toe.

Wat stel jij als oplossing voor?

Waarom is een geest kwaad of niet kwaad?

Wat is de meetlat?
pi_88792514
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef NotYou het volgende:

Wanneer je in een poephutje in een derdewereldland woont heb ik er ook alle begrip voor en zal ik het niet in mijn hoofd halen je te wijzen op hoe het werkelijk zit. Woon je echter in Nederland waar zo'n beetje iedereen beter weet, of iig beter zou kunnen en moeten weten, is zoiets komend van een volwassen man vrij eng. Iets wat je eerder zou horen in een inrichting dan zo op straat. :)
Nooit gehoord van mensen in hun waarde laten? Nee? Denk dat ook jij misschien nog wel wat nuttige zaken uit de bijbel zou kunnen oppikken... ;)

Overigens ben ik geen kenner....maar ik geloof zeker dat de mensheid toch wel veel nuttigs uit dat boek heeft kunnen leren.
pi_88792552
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Relko het volgende:

[..]

Kleutertje, dit gaat nergens over, reageer je zo tegen elke gelovige? Jij hebt de waarheid niet in pacht.
Als de gelovige een zonderling figuur is met typische waanbeelden die hem in principe vrijpleiten van zo'n beetje iedere denkbare verantwoordelijkheid en hij ze presenteert alsof ze de absolute werkelijkheid zijn, dan absoluut. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_88792619
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

In eerdere posts vertel je heel andere verhalen. Ik citeer:

[..]

[..]
Ja, wat ik bedoel is: mensen worden niet foutloos geboren en staan daarnaast onder invloed van wezens buiten hen. Dat wil echter niet zeggen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de fouten die ze maken. Er zijn geen excuses. Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden.

quote:
Ik ben een bijbelgelovige christen en heb daar alle reden toe. Dat dat gepaard gaat met een wereldbeeld dat afwijkend is van de gemiddele atheist, is logisch. Waarom ik in een inrichting zou moeten op basis van wat ik geloof, is mij onduidelijk. Het zijn mijn daden die tellen. Aan de vruchten zul je ze herkennen. En, 35 Doch de wijsheid is gerechtvaardigd geworden van al haar kinderen. Als Nederland het toppunt van beschaving, moraal, vrede, liefde, geduld, broederschap, eerlijkheid enz. was, zou je een poot hebben om op te staan. Nu zeg ik liever: Nederland, en de rest van de wereld op basis van die criteria is ziek en hoort opgesloten te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')