abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88783273
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Mm, ik heb de laatste maanden problemen met slapen en slaap dus regelmatig pas ná 06:00. (Nee ik hoef er niet zoals de meeste voor 8 uur uit) Ben ik dan minder gevoelig voor zulke golven, of zou dit niets uit moeten maken ?
Ja, goede vraag; dit speelt idd een rol; je merkt dan soms als je nog wakker bent, als ze ermee beginnen om ca. 02:00u plaatselijke tijd een felle pieptoon in je linkeroor en soms in het rechteroor, maar nooit tegelijk.

quote:
Want voor mijn gevoel 'begrijp' ik dingen beter als ik de avond na zo'n slechte nacht nadenk over bijvoorbeeld NWO. Ik ben heel benieuwd :)
Als je het een keer bewust meegemaakt hebt, is dat de eerste stap om je er tegen te verdedigen. Je moet eerst weten dat het gebeurt en hoe ze dat doen.
pi_88783375
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze embryo's invriezen? Waarom zo veel huwelijken stranden. Waarom er zo veel singels zijn. Waarom emancipatie/carrière gepromoot wordt. We zijn niet meer bereid om in actie te komen voor je buurman. Maar wel klauwen met geld geven aan een Haïti waar het geld NIET goed terecht komt.
Mooie post Lambiekje,

ik kan het niet beter formuleren dan dit.
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 16:53:01 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_88784534
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Denk je dat je iets weet over jezelf ? De clue is dat het dingen zijn waar je geen weet van hebt. :N

[..]

Hoe concreet wil je het hebben ? Moet ik vertellen waar je implants hebt ?
Dat zou niet netjes zijn, en dat zou de stijl van dit topic verpesten. Open zelf maar een topic hierover.
Dit is klets. Je zegt eerst dat het veel over mezelf zegt, wat een psychologische oneliner is. En als ik dan vraag wat je zoal kunt roepen ove mijn karakter, dan kom je met zo'n uitvlucht. Ik lees dat als dat je gewoon niks weet te vertellen over mijn karakter, en dat je dat al helemaal niet kunt aflezen aan welke avatar ik hier gebruik.

Ik vraag niet naar locaties waar mijn implantaten zouden zitten. Ik vraag naar karaktereigenschappen, want daar had je het over. Die moet je me kunnen geven als het VW-gebeuren zoveel zegt over mijn karakter en gedachtenwereld.

Je valt nu door de mand wat mij betreft.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:09:52 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88787627
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Iedereen heeft een agenda; Icke is een eye-opener voor de meesten, en zeker voor de beginners. Er zijn idd "dubbelspionnen", maar dit is vaak relatief.
Oke je zegt dat het voor beginners is, dan ben ik wel eens benieuwd wat jij dan aanraadt die ook 'alle' aspecten behandeld. En niet specifiek een onderdeel behandeld.

quote:
Zo ben ik zelf "Windsor" geweest en dan weer een andere familie; het is dat je diverse invloeden krijgt en wordt gemonitored; dit alles gebeurt onbewust, d.w.z. je bent onbewust een "spion", een radertje in het geheel; maar dit is te stoppen; je moet er bovenuit stijgen.
De meesten (m.n. van het arische ras) hier op dit forum zijn "Windsor" en/of "Rothschild" zonder dat ze het zelf beseffen.

Ik denk dat de Arier een new-human is en niet dat het het oorspronkelijke mens op aarde was.

quote:
[..]

Levensgevaarlijk, leidt vrijwel altijd tot meer ellende en mind-control. Ik weet dat Icke het gedaan heeft, stom van hem.

Het helpt toch compleet van een verslaving af te komen. Waarom dan ook niet een mindcontrol. Of is het meer dat men dan signaleert, hé een gereset persoon. Mooi die kan met een schone lei geherprogrammeerd worden.

quote:
[..]

in principe wel, maar alleen zij (de Illuminati) kennen de codes, en ze doen dat ook soms met drugs.
Maar als je het niet weet en je doet het toch, krijg je de grootste ellende.

[..]

NIET AAN BEGINNEN.
Dit leidt tot nog meer mind-control over nog erger: demonic possession.

Mensen die het gebruik van dergelijke drugs promoten zijn actieve agenten van de Illuminati (bewust en onbewust).
Hoezo, de Illuminati hebben toch niet dat plantje gemaakt/geënt/ontwikkeld? Dat wil ik wel eventjes beter verklaard hebben waarom e.d. wortelextract tot demonic possession/sterkere mindcontrol leidt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88788572
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, goede vraag; dit speelt idd een rol; je merkt dan soms als je nog wakker bent, als ze ermee beginnen om ca. 02:00u plaatselijke tijd een felle pieptoon in je linkeroor en soms in het rechteroor, maar nooit tegelijk.
Volgens mij waren ze gisteren met mij bezig. Boven stond er constant stromend water aan, getik op de vloer, getik op de verwarming. Toen kreeg ik een enorme pijn in m'n hoofd en zag ik donkere vlekken. Vervolgens heb ik me geconcentreerd op violet, engelen en gouden leeuwen, dat resulteerde in dat ik in een flits bepaalde beelden kreeg te zien, die ik gek genoeg allemaal heb onthouden. Geen idee of dat relevante informatie is. Daarna was het gelukkig voorbij.
pi_88790181
Ik pik er even een paar puntjes uit.

Bankfurt:

quote:
Dit is een hele goede opmerking, om jouw bewoordingen te beklemtonen; maar ik ga niet de ogen van makke schapen openen, ik zoek hier de slapende en de opgroeiende leeuwen op dit forum.
Wat is je agenda?

quote:
Van meerdere 'free thinkers' is bekend dat ze dergelijke drugs tot zich hebben genomen waarmee ze een levensmissie en een out-of-the-box denken hebben ontwikkeld. Plus dat ze het wereldkundig maken van hun ontdekkingen en gewaagde concepten. Hoe zie jij dat?

Antwoord:
NIET AAN BEGINNEN.
Dit leidt tot nog meer mind-control over nog erger: demonic possession.

Mensen die het gebruik van dergelijke drugs promoten zijn actieve agenten van de Illuminati (bewust en onbewust).
Dit is waar en ik ben hier zelf ook slachtoffer van geworden.

Echter, alles wat David Icke is, komt door een reis die hij heeft gemaakt op advies van een medium, drugs heeft gebruikt, en instructies heeft gekregen tijdens zijn trip. Hij is bezeten en misleid, zijn verstand verduisterd, maar vanuit esoterisch opzicht verlicht. Hij doet de agenda van de demonen die hem bezitten.

Ik heb hetzelfde gedaan. De ware illuminati is demonisch. Alle mensen zijn slechts poppetjes, er zijn geen verlichte geesten, de mens is een machine met een geweten, besef van goed en kwaad en een keuze. Het zijn ofwel kwaadaardige geesten die van ons bezit nemen, of God. De geest die in ons is, geeft ons onze gedachten.

Bankfurt, wat jij doet is demonologie en mystiek aanbieden als oplossing tegen mindcontrol problemen. Je bent niet minder bezeten maar een actief agent voor de mensen waar je zogenaamd tegen strijdt. Indien je dat niet was, zou je je inzetten voor moraal, niet voor het inwijden van anderen in de misleidende tactieken van de vijand. Ik schaar jou voorlopig onder disinfo, een Jezuiet, of ander soortige wolf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 16-11-2010 19:19:39 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:19:18 #107
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88790452
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik pik er even een paar puntjes uit.

Bankfurt:

[..]

Wat is je agenda?

[..]

Dit is waar en ik ben hier zelf ook slachtoffer van geworden.
Is het niet zo als je met een verkeerde insteek, onbalans dat er iets verkeerd gaat?

Hoezo slachtoffer?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88790729
Dit krijgt nog een interessante wending als ik het zo lees. Ali, ik zie niet echt in wat bankfurt fout doet maar jouw post is ook wel wat verwarrend. Er zit ofeen kwaadaardige geest of een God in je, en even later zeg je dat in elk mens een geest zit.
pi_88790737
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is het niet zo als je met een verkeerde insteek, onbalans dat er iets verkeerd gaat?

Hoezo slachtoffer?
Nee, wetten zijn wetten. Zie het alsvolgt: je kunt wel met de insteek om niet te verdrinken een uur onder water willen blijven, toch zal je verdrinken. Dat is het gevolg van jouw menselijke natuur en de aard van water en de interactie tussen die twee.

Wij ontsnappen niet aan de gevolgen van handelingen in deze wereld en de interactie met het spirituele. Als je je openstelt voor een demoon, zoals bijv. dmv drugs, ook al weet je dat zelf niet, zal hij ongevraagd binnen komen. Dat is de aard van de natuur, de wereld. Je wil buigt de wereld niet. Je dient je wil om te buigen naar hoe de wereld is. De spirituele dimensie hoort daar bij.

Ik was slachtoffer omdat ik de gevolgen die ik ondervond, als ik had kunnen kiezen, niet had mee willen maken.
pi_88790835
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef WSquater het volgende:
Dit krijgt nog een interessante wending als ik het zo lees. Ali, ik zie niet echt in wat bankfurt fout doet maar jouw post is ook wel wat verwarrend. Er zit ofeen kwaadaardige geest of een God in je, en even later zeg je dat in elk mens een geest zit.
Ik bedoel met 'geest' onze gedachten. Je ontvangt signalen uit je lichaam, hebt een geheugen, bewustzijn, enz. Je gedachten.

Maar 'geesten' als spirituele entiteiten, die dus ook gedachten hebben, kunnen jou suggesties geven of op een gegeven moment je hele gedachtenwereld leiden.

Dus ik bedoel eigenlijk 'bewustzijn' en 'spirituele entiteiten' waaronder, gevallen engelen, principaliteiten, strongmen, demonen, en God, de geest van Christus.
pi_88790963
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Ik was slachtoffer omdat ik de gevolgen die ik ondervond, als ik had kunnen kiezen, niet had mee willen maken.
Mag ik gokken?

Je hebt een psychose gehad die is getriggerd door het gebruik van drugs? Als zal jij de medische verklaring waarschijnlijk wegwuiven en zeggen dat het een occulte ervaring was.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 19:31:59 ]
pi_88790981
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik bedoel met 'geest' onze gedachten. Je ontvangt signalen uit je lichaam, hebt een geheugen, bewustzijn, enz. Je gedachten.

Maar 'geesten' als spirituele entiteiten, die dus ook gedachten hebben, kunnen jou suggesties geven of op een gegeven moment je hele gedachtenwereld leiden.

Dus ik bedoel eigenlijk 'bewustzijn' en 'spirituele entiteiten' waaronder, gevallen engelen, principaliteiten, strongmen, demonen, en God, de geest van Christus.
Wat is er dan gebeurd, want dit alles vind ik nu wel erg verwarrend? Hoe ik 'het leven' zie is dat je leeft en gewoon van je dagen moet genieten. Gewoon lekker doen wat je wilt: dat kan sporten zijn, gamen, de natuur bestuderen etc. En als je dood gaat, dan bn je er niet meer... word je gewoon een hoopje botten.

'God' heb ik altijd meer als een verhaal gezien omdat mensen simpelweg niet kunnen verklaren waarom we er zijn.
pi_88790996
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is klets. Je zegt eerst dat het veel over mezelf zegt, wat een psychologische oneliner is. En als ik dan vraag wat je zoal kunt roepen ove mijn karakter, dan kom je met zo'n uitvlucht. Ik lees dat als dat je gewoon niks weet te vertellen over mijn karakter, en dat je dat al helemaal niet kunt aflezen aan welke avatar ik hier gebruik.
Hooho, even wachten.. je weet wie de VolksWagen heeft bedacht.. ? Wat te denken van het logo ? Jij rijdt wellicht in een Volkswagen ?

quote:
Je valt nu door de mand wat mij betreft.
Welke mand ? het kinderzitje van jouw Volkswagen ?
:?
pi_88790998
Hate the Game, not the Player
pi_88791048
-flame-

[ Bericht 99% gewijzigd door Bastard op 17-11-2010 08:40:37 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_88791093
Bankfurt, als je daadwerkelijk mensen wil verlichten, vertel dan daadwerkelijk over dat het VW logo eigen 3 x een V is en daarom 666, oid.
pi_88791191
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Spijtig dat je vervelende ervaringen hebt met drugs, maar het gaat nogal ver om die ervaringen te wijten aan de drugs, en niet aan jezelf.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:35:00 #118
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88791216
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hooho, even wachten.. je weet wie de VolksWagen heeft bedacht.. ? Wat te denken van het logo ? Jij rijdt wellicht in een Volkswagen ?

[..]

Welke mand ? het kinderzitje van jouw Volkswagen ?
:?
Komop Bankfurt, spill the beans.
pi_88791232
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke je zegt dat het voor beginners is, dan ben ik wel eens benieuwd wat jij dan aanraadt die ook 'alle' aspecten behandeld. En niet specifiek een onderdeel behandeld.
[..]

Ik denk dat de Arier een new-human is en niet dat het het oorspronkelijke mens op aarde was.
[..]

Het helpt toch compleet van een verslaving af te komen. Waarom dan ook niet een mindcontrol. Of is het meer dat men dan signaleert, hé een gereset persoon. Mooi die kan met een schone lei geherprogrammeerd worden.
[..]
Hoezo, de Illuminati hebben toch niet dat plantje gemaakt/geënt/ontwikkeld? Dat wil ik wel eventjes beter verklaard hebben waarom e.d. wortelextract tot demonic possession/sterkere mindcontrol leidt.
Dit drugsgebruik heeft op zich niets met de Illuminati te maken. Het is gevaarlijk, net zoals het gevaarlijk is 10 flessen wijn achter elkaar leeg te drinken.

Met Arier bedoel ik het Keltische/Germaanse ras; dat is idd niet oorspronkelijk van de Aarde.

David Icke is nog steeds redelijk goed voor het algemene publiek. Maar men moet wel verder kijken als je meer wilt weten.
pi_88791252
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mag ik gokken?

Je hebt een psychose gehad die is getriggerd door het gebruik van drugs? Als zal jij de medische verklaring waarschijnlijk wegwuiven en zeggen dat het een occulte ervaring was.
Nee, ik ben tijdens trips 'verlicht' met dezelfde esoterische kennis als die je in de mysteriescholen vind.
pi_88791380
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat een ontzettende debiel ben jij. Al eens contact met het riagg gehad? If not, vooral doen want de gedachte dat iemand met ideeën als de jouwe aan de drugs zit en zich mogelijk onder invloed in het openbaar begeeft beangstigt me.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen drugsgebruik, in tegendeel. Maar jij? Nee. :') :W
Ik ben al langer dan 3 jaar clean van alcohol, drugs, sigaretten, caffeine en elke ander stimulerend of verdovend middel, dankjewel.
pi_88791399
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, ik ben tijdens trips 'verlicht' met dezelfde esoterische kennis als die je in de mysteriescholen vind.
Was je in de periode daarvoor toevallig al bezig jezelf te verdiepen in dat soort zaken, of kwam het 'uit de lucht vallen'?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 19:38:33 ]
pi_88791424
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef NotYou het volgende:
Assistentie van een mod gevraagd: Alle posts van Not-you direct uit mijn topic verwijderen.

b.v.d.
pi_88791550
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Assistentie van een mod gevraagd: Alle posts van Not-you direct uit mijn topic verwijderen.

b.v.d.
Ik mag het gemak waarmee hij eigen verantwoordelijkheid en de realiteit in zijn geheel, verwerpt niet als gevaarlijk beschouwen en dat hier uiten?

Ik bespeur een complot! ZE WILLEN ME DE MOND SNOEREN!
Je suis Charlie Sheen
pi_88791557
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Was je in de periode daarvoor toevallig al bezig jezelf te verdiepen in dat soort zaken, of kwam het 'uit de lucht vallen'?
Het kwam 'uit de lucht vallen'. Gewoon letterlijk mijn bewustzijn instromen tijdens trips. Het was later dat ik zag dat de ideeen die ik tijdens trips binnen had gekregen, wijd verspreid zijn in bijv. boeddhisme, new age, vrijmetselarij, het occulte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')