Ja, goede vraag; dit speelt idd een rol; je merkt dan soms als je nog wakker bent, als ze ermee beginnen om ca. 02:00u plaatselijke tijd een felle pieptoon in je linkeroor en soms in het rechteroor, maar nooit tegelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 23:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Mm, ik heb de laatste maanden problemen met slapen en slaap dus regelmatig pas ná 06:00. (Nee ik hoef er niet zoals de meeste voor 8 uur uit) Ben ik dan minder gevoelig voor zulke golven, of zou dit niets uit moeten maken ?
Als je het een keer bewust meegemaakt hebt, is dat de eerste stap om je er tegen te verdedigen. Je moet eerst weten dat het gebeurt en hoe ze dat doen.quote:Want voor mijn gevoel 'begrijp' ik dingen beter als ik de avond na zo'n slechte nacht nadenk over bijvoorbeeld NWO. Ik ben heel benieuwd
Mooie post Lambiekje,quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze embryo's invriezen? Waarom zo veel huwelijken stranden. Waarom er zo veel singels zijn. Waarom emancipatie/carrière gepromoot wordt. We zijn niet meer bereid om in actie te komen voor je buurman. Maar wel klauwen met geld geven aan een Haïti waar het geld NIET goed terecht komt.
Dit is klets. Je zegt eerst dat het veel over mezelf zegt, wat een psychologische oneliner is. En als ik dan vraag wat je zoal kunt roepen ove mijn karakter, dan kom je met zo'n uitvlucht. Ik lees dat als dat je gewoon niks weet te vertellen over mijn karakter, en dat je dat al helemaal niet kunt aflezen aan welke avatar ik hier gebruik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Denk je dat je iets weet over jezelf ? De clue is dat het dingen zijn waar je geen weet van hebt.![]()
[..]
Hoe concreet wil je het hebben ? Moet ik vertellen waar je implants hebt ?
Dat zou niet netjes zijn, en dat zou de stijl van dit topic verpesten. Open zelf maar een topic hierover.
Oke je zegt dat het voor beginners is, dan ben ik wel eens benieuwd wat jij dan aanraadt die ook 'alle' aspecten behandeld. En niet specifiek een onderdeel behandeld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Iedereen heeft een agenda; Icke is een eye-opener voor de meesten, en zeker voor de beginners. Er zijn idd "dubbelspionnen", maar dit is vaak relatief.
Ik denk dat de Arier een new-human is en niet dat het het oorspronkelijke mens op aarde was.quote:Zo ben ik zelf "Windsor" geweest en dan weer een andere familie; het is dat je diverse invloeden krijgt en wordt gemonitored; dit alles gebeurt onbewust, d.w.z. je bent onbewust een "spion", een radertje in het geheel; maar dit is te stoppen; je moet er bovenuit stijgen.
De meesten (m.n. van het arische ras) hier op dit forum zijn "Windsor" en/of "Rothschild" zonder dat ze het zelf beseffen.
Het helpt toch compleet van een verslaving af te komen. Waarom dan ook niet een mindcontrol. Of is het meer dat men dan signaleert, hé een gereset persoon. Mooi die kan met een schone lei geherprogrammeerd worden.quote:[..]
Levensgevaarlijk, leidt vrijwel altijd tot meer ellende en mind-control. Ik weet dat Icke het gedaan heeft, stom van hem.
Hoezo, de Illuminati hebben toch niet dat plantje gemaakt/geënt/ontwikkeld? Dat wil ik wel eventjes beter verklaard hebben waarom e.d. wortelextract tot demonic possession/sterkere mindcontrol leidt.quote:[..]
in principe wel, maar alleen zij (de Illuminati) kennen de codes, en ze doen dat ook soms met drugs.
Maar als je het niet weet en je doet het toch, krijg je de grootste ellende.
[..]
NIET AAN BEGINNEN.
Dit leidt tot nog meer mind-control over nog erger: demonic possession.
Mensen die het gebruik van dergelijke drugs promoten zijn actieve agenten van de Illuminati (bewust en onbewust).
Volgens mij waren ze gisteren met mij bezig. Boven stond er constant stromend water aan, getik op de vloer, getik op de verwarming. Toen kreeg ik een enorme pijn in m'n hoofd en zag ik donkere vlekken. Vervolgens heb ik me geconcentreerd op violet, engelen en gouden leeuwen, dat resulteerde in dat ik in een flits bepaalde beelden kreeg te zien, die ik gek genoeg allemaal heb onthouden. Geen idee of dat relevante informatie is. Daarna was het gelukkig voorbij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, goede vraag; dit speelt idd een rol; je merkt dan soms als je nog wakker bent, als ze ermee beginnen om ca. 02:00u plaatselijke tijd een felle pieptoon in je linkeroor en soms in het rechteroor, maar nooit tegelijk.
Wat is je agenda?quote:Dit is een hele goede opmerking, om jouw bewoordingen te beklemtonen; maar ik ga niet de ogen van makke schapen openen, ik zoek hier de slapende en de opgroeiende leeuwen op dit forum.
Dit is waar en ik ben hier zelf ook slachtoffer van geworden.quote:Van meerdere 'free thinkers' is bekend dat ze dergelijke drugs tot zich hebben genomen waarmee ze een levensmissie en een out-of-the-box denken hebben ontwikkeld. Plus dat ze het wereldkundig maken van hun ontdekkingen en gewaagde concepten. Hoe zie jij dat?
Antwoord:
NIET AAN BEGINNEN.
Dit leidt tot nog meer mind-control over nog erger: demonic possession.
Mensen die het gebruik van dergelijke drugs promoten zijn actieve agenten van de Illuminati (bewust en onbewust).
Is het niet zo als je met een verkeerde insteek, onbalans dat er iets verkeerd gaat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik pik er even een paar puntjes uit.
Bankfurt:
[..]
Wat is je agenda?
[..]
Dit is waar en ik ben hier zelf ook slachtoffer van geworden.
Nee, wetten zijn wetten. Zie het alsvolgt: je kunt wel met de insteek om niet te verdrinken een uur onder water willen blijven, toch zal je verdrinken. Dat is het gevolg van jouw menselijke natuur en de aard van water en de interactie tussen die twee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Is het niet zo als je met een verkeerde insteek, onbalans dat er iets verkeerd gaat?
Hoezo slachtoffer?
Ik bedoel met 'geest' onze gedachten. Je ontvangt signalen uit je lichaam, hebt een geheugen, bewustzijn, enz. Je gedachten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef WSquater het volgende:
Dit krijgt nog een interessante wending als ik het zo lees. Ali, ik zie niet echt in wat bankfurt fout doet maar jouw post is ook wel wat verwarrend. Er zit ofeen kwaadaardige geest of een God in je, en even later zeg je dat in elk mens een geest zit.
Mag ik gokken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik was slachtoffer omdat ik de gevolgen die ik ondervond, als ik had kunnen kiezen, niet had mee willen maken.
Wat is er dan gebeurd, want dit alles vind ik nu wel erg verwarrend? Hoe ik 'het leven' zie is dat je leeft en gewoon van je dagen moet genieten. Gewoon lekker doen wat je wilt: dat kan sporten zijn, gamen, de natuur bestuderen etc. En als je dood gaat, dan bn je er niet meer... word je gewoon een hoopje botten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'geest' onze gedachten. Je ontvangt signalen uit je lichaam, hebt een geheugen, bewustzijn, enz. Je gedachten.
Maar 'geesten' als spirituele entiteiten, die dus ook gedachten hebben, kunnen jou suggesties geven of op een gegeven moment je hele gedachtenwereld leiden.
Dus ik bedoel eigenlijk 'bewustzijn' en 'spirituele entiteiten' waaronder, gevallen engelen, principaliteiten, strongmen, demonen, en God, de geest van Christus.
Hooho, even wachten.. je weet wie de VolksWagen heeft bedacht.. ? Wat te denken van het logo ? Jij rijdt wellicht in een Volkswagen ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is klets. Je zegt eerst dat het veel over mezelf zegt, wat een psychologische oneliner is. En als ik dan vraag wat je zoal kunt roepen ove mijn karakter, dan kom je met zo'n uitvlucht. Ik lees dat als dat je gewoon niks weet te vertellen over mijn karakter, en dat je dat al helemaal niet kunt aflezen aan welke avatar ik hier gebruik.
Welke mand ? het kinderzitje van jouw Volkswagen ?quote:Je valt nu door de mand wat mij betreft.
Spijtig dat je vervelende ervaringen hebt met drugs, maar het gaat nogal ver om die ervaringen te wijten aan de drugs, en niet aan jezelf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik was slachtoffer omdat ik de gevolgen die ik ondervond, als ik had kunnen kiezen, niet had mee willen maken.
Komop Bankfurt, spill the beans.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hooho, even wachten.. je weet wie de VolksWagen heeft bedacht.. ? Wat te denken van het logo ? Jij rijdt wellicht in een Volkswagen ?
[..]
Welke mand ? het kinderzitje van jouw Volkswagen ?
Dit drugsgebruik heeft op zich niets met de Illuminati te maken. Het is gevaarlijk, net zoals het gevaarlijk is 10 flessen wijn achter elkaar leeg te drinken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke je zegt dat het voor beginners is, dan ben ik wel eens benieuwd wat jij dan aanraadt die ook 'alle' aspecten behandeld. En niet specifiek een onderdeel behandeld.
[..]
Ik denk dat de Arier een new-human is en niet dat het het oorspronkelijke mens op aarde was.
[..]
Het helpt toch compleet van een verslaving af te komen. Waarom dan ook niet een mindcontrol. Of is het meer dat men dan signaleert, hé een gereset persoon. Mooi die kan met een schone lei geherprogrammeerd worden.
[..]
Hoezo, de Illuminati hebben toch niet dat plantje gemaakt/geënt/ontwikkeld? Dat wil ik wel eventjes beter verklaard hebben waarom e.d. wortelextract tot demonic possession/sterkere mindcontrol leidt.
Nee, ik ben tijdens trips 'verlicht' met dezelfde esoterische kennis als die je in de mysteriescholen vind.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mag ik gokken?
Je hebt een psychose gehad die is getriggerd door het gebruik van drugs? Als zal jij de medische verklaring waarschijnlijk wegwuiven en zeggen dat het een occulte ervaring was.
Ik ben al langer dan 3 jaar clean van alcohol, drugs, sigaretten, caffeine en elke ander stimulerend of verdovend middel, dankjewel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een ontzettende debiel ben jij. Al eens contact met het riagg gehad? If not, vooral doen want de gedachte dat iemand met ideeën als de jouwe aan de drugs zit en zich mogelijk onder invloed in het openbaar begeeft beangstigt me.
Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen drugsgebruik, in tegendeel. Maar jij? Nee.![]()
Was je in de periode daarvoor toevallig al bezig jezelf te verdiepen in dat soort zaken, of kwam het 'uit de lucht vallen'?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, ik ben tijdens trips 'verlicht' met dezelfde esoterische kennis als die je in de mysteriescholen vind.
Assistentie van een mod gevraagd: Alle posts van Not-you direct uit mijn topic verwijderen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef NotYou het volgende:
Ik mag het gemak waarmee hij eigen verantwoordelijkheid en de realiteit in zijn geheel, verwerpt niet als gevaarlijk beschouwen en dat hier uiten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Assistentie van een mod gevraagd: Alle posts van Not-you direct uit mijn topic verwijderen.
b.v.d.
Het kwam 'uit de lucht vallen'. Gewoon letterlijk mijn bewustzijn instromen tijdens trips. Het was later dat ik zag dat de ideeen die ik tijdens trips binnen had gekregen, wijd verspreid zijn in bijv. boeddhisme, new age, vrijmetselarij, het occulte.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Was je in de periode daarvoor toevallig al bezig jezelf te verdiepen in dat soort zaken, of kwam het 'uit de lucht vallen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |