simpel een kwestie van macht, het gaat niet om geld maar wel om controle over de geest.quote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waarom dan niet? Waar zijn zij die het wel weten dan mee bezig? Wat mogen wij niet weten dat zij wel weten en wat als wij dit met zijn allen wel ineens te weten zouden komen?
Ik ben zoals de meeste hier; ik ga natuurlijk geen collega's informeren.quote:Neem jij wel gewoon deel aan het dagelijkse leven? Heb je een baan? Heb je een eventueel een vrouw/vriendin? Zo ja, wat zegt zij hiervan? En collega's, praat je er over met ze?
Ja, ik ben niet zo bijzonder denk ik, andere die ik ken in de USA, Europa en Australie zijn dat wel; dat zijn special ex-agents van de Illuminati en agenten van aliens en dan heb je ook nog het 4e duitse Reich; Van hen heb ik de info. Daarom schrijf ik het hier; ik merk dat anderen op dit forum hier ook veel kennis hebben en veel weten en dat maakt het allemaal heel interessant en leerzaam hier.quote:Wat doe je in je vrije tijd? Ben je actief bezig je te verzetten tegen je mind implants? Heb je contact met mensen die ook "verlicht" zijn, zoals jij vind dat je dat bent? Dat soort dingen ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Zeker goede vragen ja. Wat nou als je 1 van de weinige 'verlichte' personen bent. Ben je dan daadwerkelijk die 1 op de x miljoen die het doorheeft? Of heb je het gewoon zelf verzonnen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit vind ik wel goede vragen. Ben ook heel erg benieuwd naar de antwoorden hierop. Want, of je gaat om met alleen maar gelijkgestemden, of je staat hier verder alleen in en dan verklaren de mensen om je heen je voor gek. Dat lijkt me een heel eenzaam bestaan. Dat inderdaad icm wat Lavenderr zegt. Dit is vechten voor de bierkaai, want hier op internet kun je je verhaal uiteen zetten. Maar als iemand dit tegen me zou vertellen gewoon met woorden, dan had ik 't al lang af gekapt.
Ik denk dat veel mensen dat wel doen. Overigens denk ik dat de 'slaven' er beter aan toe zijn dan de 'verlichten' waartoe Bankfurt behoort. Want, de slaven weten niet beter, en zijn gelukkig. Mensen die dit doorzien zijn constant maar bezig met vechten, proberen te de chips kapot te maken, en vooral ook proberen andere mensen te verlichten, maar moeten daarnaast voorzichtig zijn omdat de eigenaren van de chips natuurlijk niet willen dat er nog meer verlichten komen.
Dus eigenlijk ben jij in het dagelijks leven een normaal en onopvallend persoon die niets naar buiten toe laat merken? Doe jij ook nog gewoon "aardse" dingen om plezier te hebben zoals naar de kroeg of een festival, potje poolen... dat soort dingen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
simpel een kwestie van macht, het gaat niet om geld maar wel om controle over de geest.
[..]
Ik ben zoals de meeste hier; ik ga natuurlijk geen collega's informeren.
[..]
Ja, ik ben niet zo bijzonder denk ik, andere die ik ken in de USA, Europa en Australie zijn dat wel; dat zijn special ex-agents van de Illuminati en agenten van aliens en dan heb je ook nog het 4e duitse Reich; Van hen heb ik de info. Daarom schrijf ik het hier; ik merk dat anderen op dit forum hier ook veel kennis hebben en veel weten en dat maakt het allemaal heel interessant en leerzaam hier.
@Lavender, dat de meeste mensen het niet accepteren hoort er gewoon bij. De beste slaven zijn de slaven die ontkennen dat ze een slaaf zijn.
Wederom een goed punt. Wnat het is wel leuk dat TS en consorten graag de 'makke schapen de ogen willen openen', maar als ik die manier van denken doortrek, dan is de werkelijkheid, zoals gezien door Bankfurt etc behoorlijk kut, en dan is de wereld die ik nu zie (want ik ben immers een slaaf) veel beter, ook al is 'ie dan niet echt, maar ik heb wel het idee dat 'ie echt is.quote:Op maandag 15 november 2010 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar what's in it for me... als ik eenmaal weet wat jij weet? Wat zal er wezenlijk veranderen aan mijn manier van leven? Hoe kun je nog normaal functioneren tussen de slaven als je "verlicht" bent?
Dat probeer ik.quote:Op maandag 15 november 2010 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij in het dagelijks leven een normaal en onopvallend persoon die niets naar buiten toe laat merken?
Ja natuurlijk, en dan gaan de Illuminati en de aliens een tijdje uit mijn agenda.quote:Doe jij ook nog gewoon "aardse" dingen om plezier te hebben zoals naar de kroeg of een festival, potje poolen... dat soort dingen?
Ik wil niks forceren bij jou. Als je iets wilt onderzoeken dan is het belangrijk geen tijd te verliezen aan disinfo; d.w.z. informatie die op het eerste gezicht waar lijkt te zijn, die in feite onzin is. Altijd jezelf blijven en nooit zomaar iets geloven of blind aannemen, altijd checken en zelf wat onderzoeken. Ook af een toe lange pauzes houden en je dan niet met conspiracy bezighouden. Een hoge algemene opleiding kan helpen, maar kan ook tegen je keren als je teveel vast houdt aan wat "wetenschappelijk" de norm is.quote:Maar what's in it for me... als ik eenmaal weet wat jij weet? Wat zal er wezenlijk veranderen aan mijn manier van leven? Hoe kun je nog normaal functioneren tussen de slaven als je "verlicht" bent?
Lijkt me verdomd moeilijk om deel te nemen aan een maatschappij met mensen die zich niet bewust zijn van het feit dat ze in een schijnwereld leven. Ik bedoel... communiceren op je eigen niveau gaat dan al niet, dus ben je continu bezig te communiceren over voor jouw inferieure onderwerpen. Dus hoe level je met mensen?quote:
Dat lijkt me lastig, maar in principe zal dat dan wel overeenkomen met hoe ik om ga met het 9/11 verhaal, al ben ik soms best geneigd om er met mensen over te praten, als ik weet dat het kan.quote:Ja natuurlijk, en dan gaan de Illuminati en de aliens een tijdje uit mijn agenda.
Bedankt voor de tips. De naam Tesla heb ik vaker voorbij zien komen. Ik ga eens kijken of ik daar wat interessante info over kan vinden die op een heldere manier uiteen is gezet.quote:Ik wil niks forceren bij jou. Als je iets wilt onderzoeken dan is het belangrijk geen tijd te verliezen aan disinfo; d.w.z. informatie die op het eerste gezicht waar lijkt te zijn, die in feite onzin is. Altijd jezelf blijven en nooit zomaar iets geloven of blind aannemen, altijd checken en zelf wat onderzoeken. Ook af een toe lange pauzes houden en je dan niet met conspiracy bezighouden. Een hoge algemene opleiding kan helpen, maar kan ook tegen je keren als je teveel vast houdt aan wat "wetenschappelijk" de norm is.
In jouw geval zou ik stoppen met 09/11, omdat het allang duidelijk is dat het een conspiracy is.
W.b.t. nieuwe kennis en inzichten zou je je kunnen verdiepen in Nikola Tesla, Montauk Project en boeken van David Hatcher Childress (hij is ook uitgever). Zo loop je niet zoveel risico w.b.t. disinfo en hou je het compact en overzichtelijk. Ga vooral niet meedoen aan al die new age en vage spirituele bijeenkomsten. Blijf nuchter en doe gewoon mee in de maatschappij en post wat op een forum. Wees wel voorzichtig.
Maar dat is mijn persoonlijke mening; ik wil je niet iets opdringen hiertoe.
hangt er van af. Sommige dingen zijn niet zo inferieur en staan los van de dagelijkse conspiracy.quote:Op maandag 15 november 2010 19:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me verdomd moeilijk om deel te nemen aan een maatschappij met mensen die zich niet bewust zijn van het feit dat ze in een schijnwereld leven. Ik bedoel... communiceren op je eigen niveau gaat dan al niet, dus ben je continu bezig te communiceren over voor jouw inferieure onderwerpen. Dus hoe level je met mensen?
selektief, ja, meer dan vroeger, maar ik koop ook bij Albert Heijn. Soja, fructose-glucose, smaakversterkers en aspartaam moet je mijden.quote:Daarbij kun je zelf bijna niets meer consumeren, want een groot deel van de producten zitten vol met de nano-chips en implantaten. Hoe doe je dat dan? Doe je heel selectief je boodschappen of heb je bijvoorbeeld een moestuin en kweek je zelf je groente en bak je zelf je brood? Maar ja.. dan zit je ook weer met de chemtrails die over je groenten worden gesproeid.
Tja, wat te doen met chemisch afval ?quote:Ben je bij wijze van spreken niet geneigd om de tandpasta schappen in de supermarkten te vernietigen?
Mensen zijn doodsbenauwd om een ander verhaal te horen.quote:Dat lijkt me lastig, maar in principe zal dat dan wel overeenkomen met hoe ik om ga met het 9/11 verhaal, al ben ik soms best geneigd om er met mensen over te praten, als ik weet dat het kan.
Ik gaf je per ongeluk de verkeerde link.quote:Op zondag 14 november 2010 17:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
mooie site,
trouwens die gerichte ELF golven met subliminale boodschappen worden afgevuurd tussen 02:00 en 06:00 uur s'ochtends op alle locaties, 24/7 continu.
Wat meer on topic:quote:We can do it now. We have the theory. We have the technology. Why would it not be done?
And then, by whom? Dr. Robert O. Becker, twice-nominated for the Noble prize for his health
work in bio-electromagnetism, was more explicit in his concern over illicit government activity.
He wrote of "obvious application in covert operations designed to drive a target crazy with
voices."
What is frightening is that words, transmitted via low-density microwaves or radio frequencies,
or by other covert methods, might be used to create influence. For instance, according to a 1984
U.S. House of Representatives report, a large number of stores throughout the country use high
frequency transmitted words (above the range of human hearing) to discourage shoplifting.
Stealing is reduced by as much as 80 percent in some cases.
http://www.earthpulse.com/epulseuploads/articles/SynTelepathy.pdf
Dat doen ze wel. Ik ben er alleen van bewust en probeer het te minimaliseren.quote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik lees al een tijdje (een jaartje) mee op dit forum en vindt Bankfurt zijn posts heel interessant. Maar ik heb wel een aantal vraagjes.
1. Hoe weet jij dat ze niet met jouw 'mind' ook bezig zijn en je op een compleet verkeerd spoor zetten(hebben gezet) ?
combinatie van oude kennis en feiten vergelijken; eigen ervaringen; testen, internetforums, de juiste boeken en de juiste personen kennen.quote:2. Hoe ben je er achter gekomen wie en wat je wel kon vertrouwen om uiteindelijk zoveel kennis te vergaren ?
via internet en gewoon meetings en via onbewuste ontvoeringen.quote:3. Hoe ben je met die mensen/aliens(?) in contact gekomen ?
fysieke implants kun je niet zomaar verwijderen, maar ze zijn meestal ook niet zo direct schadelijk; het gaat er om de niet fysieke implants, m.n. de programma's in je mind te onderkennen en ze onschadelijk te maken..quote:4. Zijn er tips en tricks voor dummies m.b.t de chips ? En do's and don'ts ?
Dat zijn resten van Atlantis en Lemuria.quote:En wat anders, weet niet of je dit in dit topic kunt beantwoorden
Hoe denk jij over de verloren kennis van bijvoorbeeld de Egyptenaren en de Maya ?
Alle regeringen zijn instrumenten van de Illuminati.quote:En weet jij of er nog groepen mensen (freemasons, illimunati, regerinen, wetenschappers) kennis geheim houden die toen al bekend waren ?
Dit is een hele goede opmerking, om jouw bewoordingen te beklemtonen; maar ik ga niet de ogen van makke schapen openen, ik zoek hier de slapende en de opgroeiende leeuwen op dit forum.quote:Op maandag 15 november 2010 17:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wederom een goed punt. Wnat het is wel leuk dat TS en consorten graag de 'makke schapen de ogen willen openen', maar als ik die manier van denken doortrek, dan is de werkelijkheid, zoals gezien door Bankfurt etc behoorlijk kut, en dan is de wereld die ik nu zie (want ik ben immers een slaaf) veel beter, ook al is 'ie dan niet echt, maar ik heb wel het idee dat 'ie echt is.
Dat kan, ik heb ook heel vaak zo gedacht; maar het is een bijkomend iets dat als je er in verdiept je er echt iets van leert en veel meer weet over mensen en de wereld en vooral over jezelf.quote:Ik wil helemaal niet de ogen geopend hebben in dat geval, want dan ben ik alleen maar slechter af. Wat is het doel dan, anderen de ogen openen zodat Bankfurt en de zijnen niet meer alleen zijn in de 'echte wereld'. Zo van als ik 't niet meer goed kan hebben, dan jullie ook niet meer?
Hangt er van af, als je er ongemakkelijk bij voelt; nog niet aan beginnen, maar als je denkt dat het eens tijd wordt om eens een nieuwe heldere kijk op de wereld te krijgen en het tijd wordt om jezelf en anderen sterker te maken, dan zou je je er af en toe in kunnen verdiepen.quote:Want inderdaad, wat levert het mij op als ik straks 'de echte wereld' zie? Wat win ik daarmee t.o.v. van nu, nu ik nog een 'mak schaap' ben?
Hoe zit het dan met de namen die jij noemt bv met de Montauk. Of neem een Icke. In hoevere hebben zij zich 'bevrijd'. En daarnaast kunnen het geen gatekeepers of dubbelspionen zijn?.quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Bankfurt het volgende:
@Lambiekje, iedereen heeft een IP; bij jou (en bij mij) zijn er misschien minder directe barrieres, of er zijn al veel barrieres genomen; maar het blijft oppassen. Als je totale controle over jezelf en je mind wilt hebben dan moet het bewustzijn getrained worden en die IP moet knock-out; en die IP verstopt zich vaak. Zelfsabotage komt dan herhaaldelijk voor.
Om die IP uit te schakelen of te elimineren is kennis en voorbereiding noodzakelijk.
Deprogramming is vaak niet toereikend en gevaarlijk, je moet zwaarder geschut inzetten; Wilhelm Reich procedures bijvoorbeeld, maar ook dat is niet altijd voldoende; verder natuurlijk ook spirituele bewustzijn en spirituele akties; en de hard stuff w.b.t. visualisaties; Het is zaak al die junk, implants en programs (fysiek en niet-fysiek) voorgoed eruit te hebben willen verwijderd of uitgeschakeld/onschadelijk gemaakt igv fysieke implants.
Psychotronica is gevaarlijk, en leidt vaak tot nieuwe programmering.
Mm, ik heb de laatste maanden problemen met slapen en slaap dus regelmatig pas ná 06:00. (Nee ik hoef er niet zoals de meeste voor 8 uur uit) Ben ik dan minder gevoelig voor zulke golven, of zou dit niets uit moeten maken ? Want voor mijn gevoel 'begrijp' ik dingen beter als ik de avond na zo'n slechte nacht nadenk over bijvoorbeeld NWO. Ik ben heel benieuwdquote:trouwens die gerichte ELF golven met subliminale boodschappen worden afgevuurd tussen 02:00 en 06:00 uur s'ochtends op alle locaties, 24/7 continu.
Waarom denk je dat ze embryo's invriezen? Waarom zo veel huwelijken stranden. Waarom er zo veel singels zijn. Waarom emancipatie/carrière gepromoot wordt. We zijn niet meer bereid om in actie te komen voor je buurman. Maar wel klauwen met geld geven aan een Haïti waar het geld NIET goed terecht komt.quote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Orchestra. het volgende:
Hoe misbruiken ze eigenlijk 1 van de sterkste menselijke eigenschappen; liefde?
En zijn er ook ontmoetingen tussen mensen zoals jij, Bankfurt, en anderen (die wellicht verder zijn)?
Denk je dat je iets weet over jezelf ? De clue is dat het dingen zijn waar je geen weet van hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, humor me. Vertel me eens wat dat zegt over mijn karakter en mijn persoonlijke gedachtenwereld, want dat vind ik dan wel weer boeiend. Laat het me maar weten. Als je gelijk hebt zal ik de eerste zijn om dat toe te geven, maar als je er naast zit zeg ik dat ook.
Hoe concreet wil je het hebben ? Moet ik vertellen waar je implants hebt ?quote:En dan verwacht ik wel dat je met concrete dingen komt he. Want aan een horoscoop heb ik niks, dat kun je altijd wel kloppend maken min of meer. Dan wil ik echt concrete dingen horen, en als je gelijk hebt dan zal ik je dat direct zeggen
liefde is maar 1 aspect van de kosmische energie; ze misbruiken dit door het om te draaien: "huichelachtige liefde" en "politiek correcte liefde", "liefde voor geld", "haat" etc;quote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Orchestra. het volgende:
Hoe misbruiken ze eigenlijk 1 van de sterkste menselijke eigenschappen; liefde?
Ja. Maar er zijn ook slachtoffers bij die het (nog) niet weten.quote:En zijn er ook ontmoetingen tussen mensen zoals jij, Bankfurt, en anderen (die wellicht verder zijn)?
Mag je ook over mij doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Denk je dat je iets weet over jezelf ? De clue is dat het dingen zijn waar je geen weet van hebt.![]()
[..]
Hoe concreet wil je het hebben ? Moet ik vertellen waar je implants hebt ?
Dat zou niet netjes zijn, en dat zou de stijl van dit topic verpesten. Open zelf maar een topic hierover.
Iedereen heeft een agenda; Icke is een eye-opener voor de meesten, en zeker voor de beginners. Er zijn idd "dubbelspionnen", maar dit is vaak relatief.quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de namen die jij noemt bv met de Montauk. Of neem een Icke. In hoevere hebben zij zich 'bevrijd'. En daarnaast kunnen het geen gatekeepers of dubbelspionen zijn?.
Levensgevaarlijk, leidt vrijwel altijd tot meer ellende en mind-control. Ik weet dat Icke het gedaan heeft, stom van hem.quote:En hoe zit het met ibogaïne, Ayahuasca en verwanten. Waarvan beweerd wordt dat het je lichaam fysiek en geestelijk reset?
in principe wel, maar alleen zij (de Illuminati) kennen de codes, en ze doen dat ook soms met drugs.quote:Kan een Illuminati-herprogrammering daarmee niet ook gereset worden?
NIET AAN BEGINNEN.quote:Van meerdere 'free thinkers' is bekend dat ze dergelijke drugs tot zich hebben genomen waarmee ze een levensmissie en een out-of-the-box denken hebben ontwikkeld. Plus dat ze het wereldkundig maken van hun ontdekkingen en gewaagde concepten. Hoe zie jij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |