Vast geen toeval dat Nick Begich ook over HAARP schrijft. Heb de man al 's geemaild of HAARP niet ook op 9-11 ingezet kan zijn. Kreeg n uitvoerige mail terug. Zeer attent.quote:Op zondag 14 november 2010 12:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
verhalen van A'Shayana Deane aka Anna Hayes zijn zooi, NWO crap.
Peter Moon is de co-auteur van diverse Montauk Project boeken; maar over implants heeft hij niet zoveel geschreven.
Voor achtergronden aangaande dit topic zouden de mensen zich moeten verdiepen in het Monarch programma en schrijvers als Al Bielek, Philip Schneider, Jim Keith, Jerry Smith of Nick Begich bijvoorbeeld:
mooie site,quote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vast geen toeval dat Nick Begich ook over HAARP schrijft. Heb de man al 's geemaild of HAARP niet ook op 9-11 ingezet kan zijn. Kreeg n uitvoerige mail terug. Zeer attent.
http://www.haarp.net/
Op andere vlakken doen ze dat wel hoor....quote:Op zondag 14 november 2010 17:40 schreef WSquater het volgende:
Ik vind dit wel een interessant onderwerp maar blijf nog wel erg skeptisch hoor.
Wat ik niet helemaal snap is dat stuk met alien technologie. Waarom zouden ze hieraan meewerken, en waarom zijn ze er niet meer sinds ongeveer 50 jaar geleden?
En dan nog een vraag: waarom werd er in het begin (19e eeuw dus) niet 'ingegrepen' door de mensen om zulk onderzoek te stoppen.
Maar goed: als er dus aliens bij betrokken zijn, dan zijn er vast ook andere (goedaardige) aliens. Waarom grijpen zij niet in?
Maar hoe zie jij dat zijn Moon matrix verhaal. Er zijn ondertussen meerdere wetenschappers die stellen dat de maan een man-made object is. Icke stelt dat we vanuit de maan worden mindcontroled....quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Lambiekje, David Icke is een goede vent; in grote lijnen schetst hij de waarheid; hij is niet altijd even nauwkeurig, maar het belangrijkste is zijn instelling en zijn enthousiasme:
Volgens sommige wetenschappers zit er in het sediment dat er in een ver verleden nucleaire objecten zijn geëxplodeerd.quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef Bankfurt het volgende:
Ik heb het dan niet over Atlantis, zo'n 45.000 tot 10.000 jaar geleden; toen de Atlantiers beschikten over nog geavanceerder technologie dan we nu kennen.
Ik beperk me tot de laatste 200 jaar.
Wetenschappers zeggen dat? I doubt that... Heb je daar enige bron voor?quote:Op zondag 14 november 2010 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij dat zijn Moon matrix verhaal. Er zijn ondertussen meerdere wetenschappers die stellen dat de maan een man-made object is. Icke stelt dat we vanuit de maan worden mindcontroled....
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceship_Moon_Theoryquote:Op maandag 15 november 2010 00:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wetenschappers zeggen dat? I doubt that... Heb je daar enige bron voor?
Wetenschappers hebben dat gezegd en niet alleen over "onze" maan.quote:The ancient Greek scientist Empedocles had also declared that the moon was made of glass. Such precise knowledge implies on-site inspection of the moon in the remote past.
http://www.redicecreation(...)ec/moontravelbc.html
quote:According to their rationale, space is next. We've seen the plans of the U.S. Space Command,"Full-Spectrum Dominance" from space. But what this really means is the ability to kill from space, anyone, anywhere with relatively benign weapons such as lasers (oh, I forgot, you were just killed by one because you were mistaken for Osama bin Laden or Saddam Hussein or an expanding list of enemies or just about anybody on the planet hunted or in harm's way, or maybe you're already a target of the mafioso-from-the-sky anyway). Or perhaps the U.S. could lob a bunker-blaster nuke from orbit, or brilliant pebbles. Or whatever.
http://www.brianoleary.info/
quote:But we shouldnt stop with demanding 9/11 truth. We also need to have electoral fraud truth, foreign policy truth, global warming truth, defense truth, fiscal truth, torture truth, surveillance truth, health care truth, depleted uranium truth, sexual misconduct truth, secret weapons truth, black ops truth, mindcontrol truth, UFO truth, new energy truth, and you can add to this to make a long list. That our president and vice president are liars is now well-established, and their protection of secrets is legendary. Do we not have the courage to face the truth in all sectors of our society and fire and, if found guilty, convict our leaders who have so betrayed us? For only with facing the truth will we be able to reconcile our society. Reconciliation follows truth. Our movement of moments must first be focused on the truth.
http://www.brianoleary.in(...)20Part%203%20v2.html
Is dat 'n wetenschapper ?quote:In March 2001 O'Leary appeared briefly in Fox TV's "Conspiracy Theory: Did We Land on the Moon," supposedly stating that "I can't say 100% for sure whether these men walked on the moon. It is possible that NASA could have covered it up, just in order to cut corners, and to be the first to allegedly go to the moon."
http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_O%27Leary
Vrij weinig in de wetenschap zou vaststaand moeten zijn. Alles dient ten allen tijden bekritiseerd te worden.quote:Op maandag 15 november 2010 01:48 schreef ATuin-hek het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceship_Moon_Theory#Criticisms <-- dat stukje zegt toch genoeg over de wetenschappelijke waarde van dit alles?
Interessant.quote:Op maandag 15 november 2010 01:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceship_Moon_Theory
Iosif Shklovsky, Mikhail Vasin, Alexander Shcherbakov
Kennelijk onderzoeken ze al heel lang.
[..]
Wetenschappers hebben dat gezegd en niet alleen over "onze" maan.
De mensen die dat tegenwoordig nog zeggen beschouw jij denk ik niet als wetenschappers.
Ze zeggen maar rare dingen, die wetenschappers. Btje off topic maar denk dat Bankfurt de overlap wel begrijpt toch ?
[..]
[..]
[..]
Is dat 'n wetenschapper ?
Ik zeg niet dat hij denkt dat de maan artificieel is.
Maar rare dingen zeggen ze, zelfs op cnn.
http://ireport.cnn.com/docs/DOC-499773?ref=feeds%2Flatest
Is dit nou ook het klaarstomen Bankfurt ? Vrij recent "nieuws."
Wauwquote:Op maandag 15 november 2010 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vrij weinig in de wetenschap zou vaststaand moeten zijn. Alles dient ten allen tijden bekritiseerd te worden.
Oh zo. Ik heb dat boek nog niet van hem gelezen; maar het klopt wel in die zin dat er installaties op de maan staan die ELF golven t.b.v. mind-control op ons afvuren.quote:Op zondag 14 november 2010 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij dat zijn Moon matrix verhaal. Er zijn ondertussen meerdere wetenschappers die stellen dat de maan een man-made object is. Icke stelt dat we vanuit de maan worden mindcontroled....
Hol? Dat spreekt de seismische experimenten tegen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oh zo. Ik heb dat boek nog niet van hem gelezen; maar het klopt wel in die zin dat er installaties op de maan staan die ELF golven t.b.v. mind-control op ons afvuren.
De maan is in baan om de aarde gebracht ongeveer 400.000-600.000 jaar geleden. Het is een soort komeet, gemaakt door reptielen-wezens van het sterrenstelsel Draco.
De maan is hol, net zoals alle planeten in dit zonnestelsel hol zijn.
Icke berust zijn stelling op .. Who Built the moon.quote:Op maandag 15 november 2010 11:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oh zo. Ik heb dat boek nog niet van hem gelezen; maar het klopt wel in die zin dat er installaties op de maan staan die ELF golven t.b.v. mind-control op ons afvuren.
De maan is in baan om de aarde gebracht ongeveer 400.000-600.000 jaar geleden. Het is een soort komeet, gemaakt door reptielen-wezens van het sterrenstelsel Draco.
Dit lijkt eveneens op A'shayana Deane crap.quote:De maan is in baan om de aarde gebracht ongeveer 400.000-600.000 jaar geleden. Het is een soort komeet, gemaakt door reptielen-wezens van het sterrenstelsel Draco.
Bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is mogelijk; maar ik kan het niet beoordelen obv van zo'n plaatje.
[..]
Zie elders in dit topic: vaccinaties, medicijnen, militaire diensten, genetisch gemanipuleerd voedsel. De technologie kan buitenaardse oorsprong hebben. Directe buitenaardse ontvoeringen komen na 1965 nauwelijks nog voor. De Illuminati controleren deze planeet (nog wel).
[..]
Productie in diverse militaire organisaties en technologie-bedrijven. Wetenschappers, artsen en dokoren die er bij betrokken zijn, hebben er geen weet van. Weten ze het wel dan worden ze gechanteerd of bedreigd.
[..]
Veel wetenschappers, doktoren zijn ook geprogrammeerd en kunnen dan implants hebben, ja. De echte machthebbers kunnen ze ook hebben maar dan voor eigen praktisch gebruik.
[..]
W.b.t. huidige tijd: Het begint zo eind 19e eeuw, de Britten, Amerikanen en de Duitsers werkten veel samen. De Nazi's hebben het geperfectioneerd in ondermeer het Monarch programma; zij hadden bijvoorbeeld ook een eugenetisch programma voor arische mensen: Lebensborn, dit programma is na 1945 voortgezet wereldwijd en wordt nog steeds toegepast.
Na 1945 zijn het vooral de Amerikanen, Britten, Duitsers en Russen die met Nazi-wetenschappers en hulp van aliens de mind-control technologie verder hebben uitgewerkt.
Ik heb het dan niet over Atlantis, zo'n 45.000 tot 10.000 jaar geleden; toen de Atlantiers beschikten over nog geavanceerder technologie dan we nu kennen.
Ik beperk me tot de laatste 200 jaar.
okquote:
Nee, geeft niet. Dit is je eerste menselijke standaard reactie die jouw gevestigde wereldbeeld in jouw gedachtenwereld beschermt tegen dreigende verwarring en informatie overload.quote:Vind je het heel erg als het voor mij nog een beetje klinkt als een mix tussen de gedachten van een schizofreen gecombineerd met wat flarden van diverse complottheorieën bij elkaar. Ik bedoel dit niet als flame overigens.
Deze moeite, die je bedoelt, betekent dat je enige krachtinspanning doet of deed om het te begrijpen met rede en met een open mind;quote:Wat jij hier allemaal schrijft gaat gewoon absurd ver en ik heb moeite om dit allemaal serieus te nemen.
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw visie over mijn IP. !?quote:Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ok
[..]
Nee, geeft niet. Dit is je eerste menselijke standaard reactie die jouw gevestigde wereldbeeld in jouw gedachtenwereld beschermt tegen dreigende verwarring en informatie overload.
[..]
Deze moeite, die je bedoelt, betekent dat je enige krachtinspanning doet of deed om het te begrijpen met rede en met een open mind;
Na deze poging, concludeer je dat het absurd is wat ik schreef.
Je blijft beleefd tegen mij; maar je zegt dat je het niet serieus wilt nemen.
Deze laatste beslissing (absurd, niet serieus nemen) is genomen door jouw internal-programmer om de volgende redenen:
- Je blijft beleeft tegen mij en je hebt serieus gekeken naar mijn teksten, en dat betekent dat de internal programmer in jou zwaarder geschut in moest zetten om jouw redelijke verstand en sociale intelligentie af te leiden van mijn teksten. De internal-programmer (IP) in jouw mind voelde zich bedreigd, want de eerste barriere naar het zoeken naar de waarheid en een open mind is doorgebroken in jouw bewustzijn en onderbewustzijn.
- de internal-programmer heeft daarop een tegenaktie opgestart en heeft enkele gevoelige snaren in jouw onderbewustzijn geraakt die jouw "survival mode" heeft geactiveerd; waardoor je bijna gedwongen wordt om een agressieve dierlijke reactie te geven. Jouw eigen bewustijn weet nog net het evenwicht te bewaren en sluit het af met een diplomatieke zin:
"het is te absurd, en niet serieus".
Tot zover dit voorbeeld van de werking van de internal-programmer.
Bij CoolGuy is de IP in hem ook afgegaan, hij blijft ook beleefd tegen mij ,maar hij komt met behoud van de beleefdheid met een onlogische reactie w.b.t. volledige exclusie i.p.v. een vage diplomatieke reactie. In zekere zin lijkt het dus voor mij, dat zijn IP nog wat harder geraakt is door dit topic.
Ik kom er nog op terug, als ik reageer op de laatste post van CoolGuy.
Je zou het een stuk makkelijker maken als je ook bewijzen hebt van hetgeen je beweert. Je vertelt een hoop dat op zijn zachtst gezegd nogal afwijkt van het wereldbeeld van de gemiddelde mens en dus is het imho niet vreemd dat mensen dit afdoen als iets absurds.quote:Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ok
[..]
Nee, geeft niet. Dit is je eerste menselijke standaard reactie die jouw gevestigde wereldbeeld in jouw gedachtenwereld beschermt tegen dreigende verwarring en informatie overload.
[..]
Deze moeite, die je bedoelt, betekent dat je enige krachtinspanning doet of deed om het te begrijpen met rede en met een open mind;
Na deze poging, concludeer je dat het absurd is wat ik schreef.
Je blijft beleefd tegen mij; maar je zegt dat je het niet serieus wilt nemen.
Deze laatste beslissing (absurd, niet serieus nemen) is genomen door jouw internal-programmer om de volgende redenen:
- Je blijft beleeft tegen mij en je hebt serieus gekeken naar mijn teksten, en dat betekent dat de internal programmer in jou zwaarder geschut in moest zetten om jouw redelijke verstand en sociale intelligentie af te leiden van mijn teksten. De internal-programmer (IP) in jouw mind voelde zich bedreigd, want de eerste barriere naar het zoeken naar de waarheid en een open mind is doorgebroken in jouw bewustzijn en onderbewustzijn.
- de internal-programmer heeft daarop een tegenaktie opgestart en heeft enkele gevoelige snaren in jouw onderbewustzijn geraakt die jouw "survival mode" heeft geactiveerd; waardoor je bijna gedwongen wordt om een agressieve dierlijke reactie te geven. Jouw eigen bewustijn weet nog net het evenwicht te bewaren en sluit het af met een diplomatieke zin:
"het is te absurd, en niet serieus".
Tot zover dit voorbeeld van de werking van de internal-programmer.
Bij CoolGuy is de IP in hem ook afgegaan, hij blijft ook beleefd tegen mij ,maar hij komt met behoud van de beleefdheid met een onlogische reactie w.b.t. volledige exclusie i.p.v. een vage diplomatieke reactie. In zekere zin lijkt het dus voor mij, dat zijn IP nog wat harder geraakt is door dit topic.
Ik kom er nog op terug, als ik reageer op de laatste post van CoolGuy.
De bewijzen heb ik al gegeven en er komen meer. Ik wijs al o.m. naar boeken en verhalen van personen in de historie waar het uitgebreid in gedocumenteerd is.quote:Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou het een stuk makkelijker maken als je ook bewijzen hebt van hetgeen je beweert. Je vertelt een hoop dat op zijn zachtst gezegd nogal afwijkt van het wereldbeeld van de gemiddelde mens en dus is het imho niet vreemd dat mensen dit afdoen als iets absurds.
Ja ik weet het, jij weet alles van 09/11; daarom is het nogal zeldzaam dat je niet verder gaat met andere onderwerpen, niet dat het zou moeten; maar er is kennelijk een barriere waar je niet over heen gaat.quote:Ik ben echt niet vies van een complotje meer of minder hoor, maar om zoiets serieus te nemen, moet ik toch wat bewijzen gaan zien.
Nee, dat schreef ik ook niet, maar ik weet wel hoe het menselijk brein werkt als het in "survival mode"komt.quote:Daarbuiten was mijn reactie alles behalve dierlijk agressief, toch?
Ik ga me verdiepen in materie en ga eventueel pas over tot het lezen van boeken als ik "gepakt" wordt door een onderwerp. Dit is aangaande dit onderwerp (nog) niet het geval.quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De bewijzen heb ik al gegeven en er komen meer. Ik wijs al o.m. naar boeken en verhalen van personen in de historie waar het uitgebreid in gedocumenteerd is.
Dat men de bewijzen niet direct begrijpt is te verwachten. De kwestie is of men de moeite wil nemen om de bronnen te verifieren.
Maar waarom dan niet? Waar zijn zij die het wel weten dan mee bezig? Wat mogen wij niet weten dat zij wel weten en wat als wij dit met zijn allen wel ineens te weten zouden komen?quote:Voor de gemiddele mens is het idd absurd. Maar vergeet niet dat de gemiddelde mens een slaaf is en niets relevants behoord te weten.
Wist ik maar alles van 09/11. Ik ben er vrij zeker van dat (een deel) van de events op 9/11 fake waren en dat we met zijn alleen naar een digitale illusie hebben zitten kijken. Neemt niet weg dat ik ook nog heel veel vragen heb en dat ik soms ook hard aan het twijfelen sla of ik er niet gewoon naast zit. Vooralsnog blijft het voor mij dus nog steeds een theorie, hoewel mijn posts wellicht anders doen vermoeden.quote:Ja ik weet het, jij weet alles van 09/11; daarom is het nogal zeldzaam dat je niet verder gaat met andere onderwerpen, niet dat het zou moeten; maar er is kennelijk een barriere waar je niet over heen gaat.
Neem jij wel gewoon deel aan het dagelijkse leven? Heb je een baan? Heb je een eventueel een vrouw/vriendin? Zo ja, wat zegt zij hiervan? En collega's, praat je er over met ze?quote:Nee, dat schreef ik ook niet, maar ik weet wel hoe het menselijk brein werkt als het in "survival mode"komt.
@Lambiekje, iedereen heeft een IP; bij jou (en bij mij) zijn er misschien minder directe barrieres, of er zijn al veel barrieres genomen; maar het blijft oppassen. Als je totale controle over jezelf en je mind wilt hebben dan moet het bewustzijn getrained worden en die IP moet knock-out; en die IP verstopt zich vaak. Zelfsabotage komt dan herhaaldelijk voor.
Om die IP uit te schakelen of te elimineren is kennis en voorbereiding noodzakelijk.
Deprogramming is vaak niet toereikend en gevaarlijk, je moet zwaarder geschut inzetten; Wilhelm Reich procedures bijvoorbeeld, maar ook dat is niet altijd voldoende; verder natuurlijk ook spirituele bewustzijn en spirituele akties; en de hard stuff w.b.t. visualisaties; Het is zaak al die junk, implants en programs (fysiek en niet-fysiek) voorgoed eruit te hebben willen verwijderd of uitgeschakeld/onschadelijk gemaakt igv fysieke implants.
Psychotronica is gevaarlijk, en leidt vaak tot nieuwe programmering.
Dit vind ik wel goede vragen. Ben ook heel erg benieuwd naar de antwoorden hierop. Want, of je gaat om met alleen maar gelijkgestemden, of je staat hier verder alleen in en dan verklaren de mensen om je heen je voor gek. Dat lijkt me een heel eenzaam bestaan. Dat inderdaad icm wat Lavenderr zegt. Dit is vechten voor de bierkaai, want hier op internet kun je je verhaal uiteen zetten. Maar als iemand dit tegen me zou vertellen gewoon met woorden, dan had ik 't al lang af gekapt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Neem jij wel gewoon deel aan het dagelijkse leven? Heb je een baan? Heb je een eventueel een vrouw/vriendin? Zo ja, wat zegt zij hiervan? En collega's, praat je er over met ze?
Wat doe je in je vrije tijd? Ben je actief bezig je te verzetten tegen je mind implants? Heb je contact met mensen die ook "verlicht" zijn, zoals jij vind dat je dat bent? Dat soort dingen ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Kan me ook voorstellen dat je daar misschien geen antwoord op wilt geven, maar ik kan het maar gevraagd hebben... toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |