Goeie vragen Coolguy, ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
[..]
ok..
[..]
Maar, je zegt, saboteren. Wat bedoel je daar precies mee? Ik bedoel, ik lees wat je zegt, maar wat ik niet snap is hoe dat dan in zijn werk moet gaan. Want, nu heb ik een dus (net als alle andere mensen) van die brain implants. Wat is dan een 'speciale gedachtenconcentratie' ? Moet ik me daarbij heel erg focussen op die chip? of op een konijntje? Ik bedoel, ben eens concreet? En die kleurenvisualisaties. Ik kan bv heel erg sterk aan de kleur rood gaan denken. Maar hoe komt het nou precies dat, doordat ik heel sterk denk aan de kleur rood (bijvoorbeeld hoor) uiteindelijk het magnetisch veld van die chip gesaboteerd raakt? Ik bedoel, wat gebeurd er dan met mijn lichaam of wat dan ook, wat op dat moment gevaarlijk is voor het magnetisch veld van die chip? Want dat is iets wat meetbaar moet zijn lijkt mij.
[..]
Maar, moet ik daar dan de hele dag aan blijven denken om het 'niet toe te staan' ? Ik bedoel, als ik bij de Albert Heijn naar binnen loop en ik ga nadenken over welk stukje vlees ik vanavond wil ben ik op dat moment daar aan 't denken, en niet aan dat ik 'niet wil toestaan'. Moet ik daarna dan opnieuw beginnen? Of kan ik verder gaan waar ik gebleven was? Ik kan me voorstellen, dat als ik heel erg aan de kleur rood denk (om dat voorbeeld maar aan te houden) en ik stop daar ineens mee, terwijl de chip nog niet kapot is, dat dan mijn invloed op dat magnetisch veld weg is, en ik dus, als ik er opnieuw aan ga denken (aan de kleur rood) ik weer opnieuw moet beginnen?
[..]
Dus, de crash is niet zo zeer dat de chips zijn 'doorgebrand', ze zijn dus niet kapot maar de computer start in principe opnieuw op. Als het windows was heb ik dus dmv van die geconcentreerde actie net op 'opnieuw opstarten' geklikt als het ware? Maar net hadden we het nog over het beinvloeden van het magnetisch veld van de chips. Dat betekent in mijn ogen kapot maken. Maar nu hebben we het over het opnieuw opstarten. Dat betekent dus dat er code wordt uitgevoerd. De computer leest 1en en 0en en gaat in zijn bootsequence. Hoe kan ik, door kleurenvisualisaties, nou invloed uitoefenen daarop. Ik zou zeggen 'al denk ik aan de kleur rood tot ik een ons weeg' een computer boeit dat niet, die ziet alleen maar binaire code en werkt dat af. Hoe kan mijn gedachtengang invloed hebben daarop. Kun je hiervan een hele specifieke uitleg geven, dus heel concreet?
[..]
Waarom is dat?
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
[..]
Ik vind dit te vaag. Wederom wil ik je vragen heel concreet te zijn. Hoe kom ik aan die chips? Die heeft iedereen. Hoe? Is de melk in de supermarkt 'geinfecteerd' met chips? Hoe komen die daar in? Gebeurd dat tijdens het productieproces? Of pas bij de distributie? En waar worden die chips gemaakt? En hoeveel mensen zijn hierbij betrokken? En iedereen kan dus zo maar veranderen in een professionele moordenaar? En waarom gebeurd dat niet bij iedereen dan? En alle moordenaars die er zijn, op de wereld, dat is allemaal n.a.v. deze implantaten?
[..]
Vaag vaag vaag. Een implantaat in mijn energieveld? Ik weet echt niet waar je het over hebt. Een implantaat (in de letterlijke betekenis) is een voorwerp dat in je lichaam wordt ingebracht. DAT is een implantaat. En dat is een fysiek is. Een implantaat kun je vastpakken, aanraken. Het heeft massa, gewicht. Hoe kan dat in mijn energieveld zitten en niet vallen? Ik mag aannemen dat met 'energieveld' je bedoeld het 'ding' wat om me heen hangt? Dus ergens hier om mij heen zweeft/hangt nu een implantaat? Hoe moet ik dat nou voor me zien dan?
[..]
Als bouwmateriaal? Hoezo als bouwmateriaal? Als we het hebben over nano-implantaten, dan kan het gehele implantaat toch wel door mn huid heen? Waarom zouden ze dan alleen de bouwstenen in zo'n creme stoppen? Want, stel dat zo'n implantaat uit 30 verschillende bouwstenen bestaat, en niet elke bouwsteen zit in elke creme, dan moet ik dus meerdere cremes gebruiken om alle bouwstenen bij elkaar te krijgen, waarna die zich gaan samenvoegen tot het uiteindelijke implantaat. En wat nou als ik helemaal niet allemaal die cremes gebruik? Dan zit ik dus met bouwstenen in me die niets meer gaan doen, want niet alle componenten zijn beschikbaar/aanwezig. En hoe lang blijven die bouwstenen goed? Stel dat ik over 10 jaar wel zo'n creme ga gebruiken die een nog ontbrekende bouwsteen bevat. Doen de bouwstenen die ik nu op dit moment al in me heb het dan nog? Of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen? Is dat niet ontbetrouwbaar? want zo weten 'ze' nooit of het lukt?
[..]
Maar niet iedereen heeft piercings of tatoeages. Dat is dan toch een onzeker iets?
[..]
ja, maar het kan ook zijn dat dit komt doordat die persoon schizofreen is, of bestaat dat niet volgens jou? Dus als je stemmen hoort is dat altijd de actie van een implantaat?
[..]
Maar hoe komen die mensen aan die chip dan? Jij zegt dat het kan, om een laptop te slopen op deze manier. Oke, dus als ik dat kan, zal ik w.s. helemaal geen moeite hebben met de chips in mijn lichaam. Maar daarna zeg je dat dat geen goed nieuws is. Dus als ik dat kan, dan kan ik alle chips in mn lichaam slopen, behalve 1, want dat is de chip die mijn sloopvermogens versterkt. Of kan ik die ook slopen? En waarom heb ik dan die sloopchip gekregen? waarom niet iedereen? En als ik die sloopvermogens heb, is dat niet gevaarlijk voor 'hen'? Want eerst doen ze allemaal moeite om allerlei chips in mij te krijgen. Als ik die kapot maak ben ik 'beschermd', want dat stel je eigenlijk, dus dat zouden 'ze' niet willen, immers, ze willen mij onder controle houden. Maar, dan geven ze me wel een chip die precies datgene wat 'zij' niet willen dat ik kan, nl slopen, versterkt, waardoor ik toch juist beter kan vechten tegen de chips?
En als ik die ene sloopchip dan NIET kapot kan maken, maar de rest wel, waarom geven ze dan niet iedereen die ene sloopchip, ipv via allerlei andere kanalen 'mindere' chips aan iedereen uit te delen. Dat kost ook veel minder, want je hoeft veel minder chips te maken.
[..]
Maar, waarom zouden 'ze' die chips dan zo fijngevoelig maken? Dat is dan toch juist niet slim?
[..]
Ehh...je krijgt 'hulp' van interdimensionale wezens.. juist ja.. Nou, misschien moeten we het daar dan maar niet over hebben.
Laatste vraag voor deze post:
Hoe weet jij dit allemaal? Het lijkt me dat dit niet ergens geschreven staat. Heb je hierbij hulp gekregen van andere slachtoffers die zich 'bevrijdt' hebben? Hoe komt het dat jij dit weet, en vrijwel niemand anders niet?
Niemand verplicht je om hier te kijken of te reageren.quote:
bestquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om hier te kijken of te reageren.
Hallo, iedereen bedankt voor zijn input;quote:
Dit kan ik wel even beantwoorden.quote:Laatste vraag voor deze post:
Hoe weet jij dit allemaal? Het lijkt me dat dit niet ergens geschreven staat. Heb je hierbij hulp gekregen van andere slachtoffers die zich 'bevrijdt' hebben?
Ik ben lang de enige niet; vele anderen zijn veel en veel verder dan ik.quote:Hoe komt het dat jij dit weet, en vrijwel niemand anders niet?
Prima! Rustig aanquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef Bankfurt het volgende:
J0kkebrok, jouw vragen beantwoordt ik later.
Interessant.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hallo, iedereen bedankt voor zijn input;
Vooral CoolGuy en J0kkebr0k, bedankt voor jullie vragen;
Ook Ticker bedankt voor zijn input.
Ik zal in de loop van de week/weken de punten overdenken en ze gaan beantwoorden voor zover ik het weet/kan;
Het is erg veel stof en ik heb het ook druk met andere dingen deze tijd, dus heb geduld, maar ga gewoon door met discussieren.
Als tip voorlopig voor iedereen:
lees Elseviers Magazine nr. 44 van deze week; daar staat eigenlijk in principe al veel in w.b.t. technologie; het verschil alleen is dat deze technogie in de praktijk nog veel geadvanceerder is en al meer dan 40 jaar operationeel is.
[..]
Dit kan ik wel even beantwoorden.
Ik ben er zo zo'n 15 jaar mee bezig; andere slachtoffers en experts hebben mij idd ook onderwezen. Verder heb ik ook veel geld en tijd in gestoken, maar het is de moeite waard.
Dan heb je ook nog de Amerikaanse forums en Europese forums.
[..]
Ik ben lang de enige niet; vele anderen zijn veel en veel verder dan ik.
En er is nog veel te ontdekken
het is wel zo dat in de USA, UK en Australie er veel meer mensen (slachtoffers/ex-slachtoffers en experts) hiervan weten, dan in Nederland of Europa.
Dat er zo weinig mensen hiervan weten is dat de media in Europa onder sterkere controle staan en dat de mensen i.m.n. Westerse maatschappijen worden gehersenspoeld om het allemaal te ontkennen (inclusief ik). Maar ik denk dat ik al zo rond 1994 al een NWO-conspiracy en mind-control in de gaten kreeg; maar van die programmings en chips is iets van ongeveer de laatste 10 jaar.
Daarnaast is de officiele wetenschap en research in het bedrijfsleven compleet geinfiltreerd door de Illuminati die toezicht houdt op wat waar is en wat onwaar is, en verwarring sticht via skeptische onderzoeksinstituten en debunking verhalen in de media.
De technologie die ik beschreef komt van de grote Fortune 500, technologische, farmaceutische en medische multinationale bedrijven en instituten, zoals MIT, Atlantic Richfield, ITT, IBM, Bechtel, Siemens, Xerox, Monsanto, Novartis, Sandoz, Merck, Gestapo, CIA, KGB, NSA, BND, Tavistock inst., Max Planck inst. etc. die zich in hun geheime projecten al ongeveer sinds de 1e wereldoorlog met dit soort dingen bezighouden. Hitler en Stalin waren bijvoorbeeld in WO-2, hun uitvoerders en deden wat hun werd opgedragen.
Ze werken allemaal al meer dan 100 jaar met elkaar samen, en sedert de jaren '20 en vooral na 1945 is alien technologie ontwikkeld zoals de micro-processor, de geheugenchip en remote mind-control en de bio-chip/nano-chip. Bekende technici en medici hierbij waren John von Neumann, Nikola Tesla, Wilhelm Reich, dokter Joseph Mengele, dokter Albert Hofmann en dokter Donald Ewen Cameron.
Daarmee bedoel ik dat aliens betrokken zijn geweest tot ongeveer 1960; daarna is alles verder ontwikkeld door militaire organisaties; m.n. Luchtmacht en marine in de USA. De bio-chip/nano-chip is technologie van de afvallige Sirianen afkomstig van het Sirius-A sterrensysteem, en ingevoerd op grote schaal in de westerse bevolking na 1970 o.a. via implants, via vaccinaties en medicijnen. Deze Sirianen hebben hun basis in de Negev woestijn en werken nu samen met de Mossad en de Windsor familie; Er is nu enige onenigheid binnen de Illuminati vooral na 09/11, hun "tegenstanders" zijn de Rothschilds (m.n. een deel van de USA en UK, Frankrijk, Duitsland) en de Romanovs (Rusland).
Tot zover.
Het zijn speciale oefeningen; eerst moet je je er van bewust zijn dat mind-control full-time speelt 24/7, en eerst moet je enige training doormaken, zelfoefeningen doen om deze visualisaties e.d. te leren en effectief te maken. daarnaast is het ook zaak enige basiskennis van electronica en DNA te hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar, je zegt, saboteren. Wat bedoel je daar precies mee? Ik bedoel, ik lees wat je zegt, maar wat ik niet snap is hoe dat dan in zijn werk moet gaan. Want, nu heb ik een dus (net als alle andere mensen) van die brain implants. Wat is dan een 'speciale gedachtenconcentratie' ? Moet ik me daarbij heel erg focussen op die chip?
Idd, het klinkt misschien gek, maar in de professionele belangrijke contra-mind-control acties spelen konijntjes een heel belangrijke rol.quote:of op een konijntje? Ik bedoel, ben eens concreet? En die kleurenvisualisaties.
je moet de kleur kunnen zien, in je gedachten (ogen dicht). Overigens fel of donker rood is in het algemeen een gevaarlijke kleur in visualisaties voor jezelf, die je beter overal kunt vermijden.quote:Ik kan bv heel erg sterk aan de kleur rood gaan denken. Maar hoe komt het nou precies dat, doordat ik heel sterk denk aan de kleur rood (bijvoorbeeld hoor) uiteindelijk het magnetisch veld van die chip gesaboteerd raakt?
Het is meetbaar; elektro-magnetisch; bijvoorbeeld met medische apparatuur bij een hersenscan.quote:Ik bedoel, wat gebeurd er dan met mijn lichaam of wat dan ook, wat op dat moment gevaarlijk is voor het magnetisch veld van die chip? Want dat is iets wat meetbaar moet zijn lijkt mij.
Je moet idd waakzaam blijven. Het gaat om de permanente instelling; niet overdrijven natuurlijk.quote:Maar, moet ik daar dan de hele dag aan blijven denken om het 'niet toe te staan' ? Ik bedoel, als ik bij de Albert Heijn naar binnen loop en ik ga nadenken over welk stukje vlees ik vanavond wil ben ik op dat moment daar aan 't denken, en niet aan dat ik 'niet wil toestaan'. Moet ik daarna dan opnieuw beginnen? Of kan ik verder gaan waar ik gebleven was?
Rood niet hiervoor gebruiken. Violet wel.quote:Ik kan me voorstellen, dat als ik heel erg aan de kleur rood denk (om dat voorbeeld maar aan te houden) en ik stop daar ineens mee, terwijl de chip nog niet kapot is, dat dan mijn invloed op dat magnetisch veld weg is, en ik dus, als ik er opnieuw aan ga denken (aan de kleur rood) ik weer opnieuw moet beginnen?
1948:Cyberneticsquote:Since the scalar potential also stresses time, it can change the rate of flow of time itself.
Thus it affects anything which exists in time -- including the mind, both of the individual and at various levels of unconsciousness.
Therefore the same functions that result in earthstress lights also affect mind and thought, and are in turn affected by mind and thought.
http://www.jrgenius.com/e(...)rt%201%20and%202.pdf
Zodat die mensen gek worden en uiteindelijk bij alles wat ze meemaken aan BNW dingen denken.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het zijn speciale oefeningen; eerst moet je je er van bewust zijn dat mind-control full-time speelt 24/7, en eerst moet je enige training doormaken, zelfoefeningen doen om deze visualisaties e.d. te leren en effectief te maken. daarnaast is het ook zaak enige basiskennis van electronica en DNA te hebben.
Dit is niet concreet. Ik wil weten hoe zo'n oefening in zijn werk gaat. Exact. Zelfde geldt voor die trainingen. Die basiskennis bezit ik wel, dus je zou toch heel concreet moeten kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het zijn speciale oefeningen; eerst moet je je er van bewust zijn dat mind-control full-time speelt 24/7, en eerst moet je enige training doormaken, zelfoefeningen doen om deze visualisaties e.d. te leren en effectief te maken. daarnaast is het ook zaak enige basiskennis van electronica en DNA te hebben.
En wat zijn die acties dan? En waarom konijntjes? Je zegt dat 't belangrijk is en legt verder niet uit waarom dat dan is. Als ik nu vervelend wil doen zeg ik dat je interessant aan 't doen bent nu. Overigens wel verdomde toevallig dat konijntjes belangrijk lijken te zijn. Als ik nou had gezegd dat ik me moest concentreren op rioolwaterzuiveringsinstallatiemateriaalvervoersmiddelen, had je dan ook gezegd dat dat belangrijk was?quote:Idd, het klinkt misschien gek, maar in de professionele belangrijke contra-mind-control acties spelen konijntjes een heel belangrijke rol.
Dus, konijntjes zijn heel belangrijk als defense middel, maar zijn tegelijkertijd ook heel gevaarlijk. En hoe kom je bij dat onderscheid dan? Hoe weet je wanneer een konijntje goed is of slecht? overigens, nog meer speelgoed bevat GEEN konijntjes..quote:Maar konijntjes in cartoons en kinderboeken zijn net zo goed mind-control; bijv. Nijntje en de teletubbies. Veel speelgoed bevat konijntjes, dit is programming van de sexuele chakra's bij kleine kinderen.
In 'dit' stadium? In welk stadium precies? Wees gerust, ik zie het ook zeker niet als kleineren.quote:Ik ga er NU niet in detail op in omdat dat gevaarlijk is; in die zin gevaarlijk dat ik een kind van 10 jaar geen autosleutels geef van een Ferrari. Niet om jou te kleineren, maar omdat het gewoon gevaarlijk is in dit stadium i.v.m. triggering.
Zoals ik al meerdere malen aangaf was rood maar een voorbeeld. Overigens kan ik kleuren zien in m'n gedachten. Maar, dit is geen antwoord op de vraag die ik stelde.quote:je moet de kleur kunnen zien, in je gedachten (ogen dicht). Overigens fel of donker rood is in het algemeen een gevaarlijke kleur in visualisaties voor jezelf, die je beter overal kunt vermijden.
De gevaarlijkste kleurencombinatie met fel rood is: zwart/wit/rood-combinatie; dit geeft extra agressie; voetbalclubs, satanisten en fanatiekelingen gebruiken meestal deze kleuren.
Really? Maar als dit zo is, dan heeft ATuin-hek een heel valide vraag want waarom zou je dan al deze moeite doen, als je gewoon ook even in een MRI-scanner kunt gaan liggen, en bam, alle implantaten kapot?quote:Het is meetbaar; elektro-magnetisch; bijvoorbeeld met medische apparatuur bij een hersenscan.
Wat versta je onder niet overdrijven?quote:Je moet idd waakzaam blijven. Het gaat om de permanente instelling; niet overdrijven natuurlijk.
Zoals ik al zei. Rood was maar een voorbeeld. En hoe doe ik dat exact?quote:Rood niet hiervoor gebruiken. Violet wel.
Maar eerst moet je de implant of chip ontdekken waar die zit.
quote:The Saxon version of Inanna was known as Eostre, coming from the Babylonian Ishtar (toevoeging Ticker: Ishtar/Ix Chel/Eastern). Since long before Jesus' time, parents have told their children about a magic hare that brought painted eggs during the spring festival. To the Norse, Eostre was called Ostara, and the hare and the egg were her symbols, used to represent fertility during a season of new life. The notarized prolific nature of the rabbit family is also the reason Playboy uses it as their mascot. Germany inherited egg painting from the Romans and it is there that children first made grass nests for the hare to leave eggs in. In the 1500s the Easter hare was replaced by the Easter bunny. In the 1800s the first candy bunnies were made in Germany as well. Many Europeans today throw bonfires in honor of the holiday. Some of these are called "Judas Fires" in which pictures of Judas Iscariot are burned.
Dat er veel mogelijk is blijkt wel weer.quote:Blinden krijgen zicht terug door chip
Het mag een doorbraak genoemd worden: blinden kunnen een deel van hun zicht terugkrijgen na implantatie van een chip in hun ogen. Hierdoor zijn ze in staat letters te lezen, fruit te herkennen, klok te kijken en zeven tinten grijs te onderscheiden. Daarnaast kunnen ze letters zien en combineren tot woorden.
Hoe werkt het? De patienten krijgen een lichtgevoelige chip (foto) van drie bij drie millimeter onder het oogoppervlak geïmplanteerd. Deze is voorzien van vijftienhonderd lichtdetectors die een netwerk van elektrische impulsen door het zenuwstelsel van de patient heen sturen, waardoor een beeld van vijftienhonderd pixels wordt gegenereerd. De chip wordt onder de retina ingebracht, waardoor patienten geen externe camera meer nodig hebben. Wel moeten ze nog een leesbril dragen.
De chip is het product van vijftien jaar onderzoek. In feite vervangt hij de 'kegeltjes' in het oog, die door ziekte niet meer goed functioneren. De chip wordt van stroom voorzien door een draadje dat uit het oog, onder de huid door naar een plek achter de oren loopt, waar de patienten het draadje kunnen verbinden aan een controlebox. Daarmee kunnen ze ook de 'brightness' en het contrast aanpassen.
"Op een gegeven moment was er een patient die zij hand herontdekte," vertelt Eberhart Zrenner van de Universiteit van Tuebingen in Duitsland. "Hij was erdoor gefascineerd en bewoog zijn vingers, draaide zijn hand om en bekeek de bewegingen van zijn duim." Robert MacLaren van de Universiteit van Oxford, die overigens niet meewerkte aan het onderzoek van zijn Duitse collega, vertelt dat de resultaten van Zrenner tot nu toe in de sfeer van science-fiction lagen, en een belangrijke doorbraak zijn op dit onderzoeksgebied.
Desondanks stelt Zrenner dat het belangrijk is geen valse hoop te wekken, omdat niet alle patienten met de chip geholpen kunnen worden. Daaronder zijn mensen met een beschadiging in de hersenen of aan een optische zenuw. "Het zal nog wel even duren voor er een betrouwbare en verkoopbare versie is. Ik heb al wel een Nederlandse patient gehad die ging trouwen en zijn vriendin nog nooit had gezien. Hij vertelde me dat hij haar zag lachen, omdat hij haar witte tanden kon zien."
bron
De beweringen die bepaalde personen hier op BNW doen zijn nog steeds science fiction.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef Masyl het volgende:
Blinden krijgen zicht terug door chip
Het mag een doorbraak genoemd worden: blinden kunnen een deel van hun zicht terugkrijgen na implantatie van een chip in hun ogen. Hierdoor zijn ze in staat letters te lezen, fruit te herkennen, klok te kijken en zeven tinten grijs te onderscheiden. Daarnaast kunnen ze letters zien en combineren tot woorden.
Hoe werkt het? De patienten krijgen een lichtgevoelige chip (foto) van drie bij drie millimeter onder het oogoppervlak geïmplanteerd. Deze is voorzien van vijftienhonderd lichtdetectors die een netwerk van elektrische impulsen door het zenuwstelsel van de patient heen sturen, waardoor een beeld van vijftienhonderd pixels wordt gegenereerd. De chip wordt onder de retina ingebracht, waardoor patienten geen externe camera meer nodig hebben. Wel moeten ze nog een leesbril dragen.
De chip is het product van vijftien jaar onderzoek. In feite vervangt hij de 'kegeltjes' in het oog, die door ziekte niet meer goed functioneren. De chip wordt van stroom voorzien door een draadje dat uit het oog, onder de huid door naar een plek achter de oren loopt, waar de patienten het draadje kunnen verbinden aan een controlebox. Daarmee kunnen ze ook de 'brightness' en het contrast aanpassen.
"Op een gegeven moment was er een patient die zij hand herontdekte," vertelt Eberhart Zrenner van de Universiteit van Tuebingen in Duitsland. "Hij was erdoor gefascineerd en bewoog zijn vingers, draaide zijn hand om en bekeek de bewegingen van zijn duim." Robert MacLaren van de Universiteit van Oxford, die overigens niet meewerkte aan het onderzoek van zijn Duitse collega, vertelt dat de resultaten van Zrenner tot nu toe in de sfeer van science-fiction lagen, en een belangrijke doorbraak zijn op dit onderzoeksgebied.
Desondanks stelt Zrenner dat het belangrijk is geen valse hoop te wekken, omdat niet alle patienten met de chip geholpen kunnen worden. Daaronder zijn mensen met een beschadiging in de hersenen of aan een optische zenuw. "Het zal nog wel even duren voor er een betrouwbare en verkoopbare versie is. Ik heb al wel een Nederlandse patient gehad die ging trouwen en zijn vriendin nog nooit had gezien. Hij vertelde me dat hij haar zag lachen, omdat hij haar witte tanden kon zien."
bron
Kan het iets concreter ? De mevrouw in het eerder door mij geplaatste you tube filmpje beweert dat er meestal 50 jr zitten tussen het "iets uitvinden " en het bekend maken aan de MM. Heb jij reden om daaraan te twijfelen ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef Gray het volgende:
Maar let vooral op de bepaalde gegevens in het bericht:
[..]
De beweringen die bepaalde personen hier op BNW doen zijn nog steeds science fiction.
Het is veel geadvanceerder, jouw vragen schieten alle kanten op; maar om te beginnen:quote:Dus, de crash is niet zo zeer dat de chips zijn 'doorgebrand', ze zijn dus niet kapot maar de computer start in principe opnieuw op. Als het windows was heb ik dus dmv van die geconcentreerde actie net op 'opnieuw opstarten' geklikt als het ware?
voor het theoretische geval: dit is een erg ouderwetse manier van implants;quote:Maar net hadden we het nog over het beinvloeden van het magnetisch veld van de chips. Dat betekent in mijn ogen kapot maken. Maar nu hebben we het over het opnieuw opstarten. Dat betekent dus dat er code wordt uitgevoerd. De computer leest 1en en 0en en gaat in zijn bootsequence.
In de eerste plaats geven gedachten elektrische signalen en golven af; daarnaast heeft mijn opmerking vooral betrekking op de bio-implantaten (fysiek) en de etherische implantaten (niet-fysiek). Verder zijn er oefeningen of materialen om je te beschermen tegen precisiewapens: satelietgolven en ELF-golven. Idd een aluminiumfolie petje kan helpen.quote:Hoe kan ik, door kleurenvisualisaties, nou invloed uitoefenen daarop. Ik zou zeggen 'al denk ik aan de kleur rood tot ik een ons weeg' een computer boeit dat niet, die ziet alleen maar binaire code en werkt dat af. Hoe kan mijn gedachtengang invloed hebben daarop. Kun je hiervan een hele specifieke uitleg geven, dus heel concreet?
quote:Waarom is dat?
fysieke chips d.w.z. biochips of implantaten kunnen per operatie of per vaccinatie worden ingevoerd. Als ze niet al kant en klaar zijn, kan het lichaam z'n eigen implants maken en glasvezels maken en gebruikt het de bouwstoffen die ingespoten zijn, of in medicijnen zitten, of in genetisch gemanipuleerd voedsel zitten. Wat van belang is dat de mind wordt geprogrammeerd, het celweefsel en/of het DNA wordt geprogrammeerd om dit te doen. Dit kan met psychotronica en radionica worden gedaan. .. En dan heb ik het nog lang niet over de niet-fysieke implantaten.quote:Ik vind dit te vaag. Wederom wil ik je vragen heel concreet te zijn. Hoe kom ik aan die chips? Die heeft iedereen. Hoe?
Nee, (nog) niet direct, maar sommige "melksoorten" leveren wel het materiaal, m.n. de soja -drankjes en deze worden dan bijvoorbeeld ook zwaar gepromoot onder het mom van: "plantaardig", "sexy" en "0% vet".quote:Is de melk in de supermarkt 'geinfecteerd' met chips?
Jezus nog aan toe, je weet toch onderhand wel van die EU-regels om genetische gemanipuleerde (en geprogrammeerde) soja etc toe te laten ? Dit heeft gevolgen voor het DNA van de consument.quote:Hoe komen die daar in? Gebeurd dat tijdens het productieproces? Of pas bij de distributie?
Overal en veel. Veel medeplichtigen weten niet eens dat ze medeplichtig zijn.quote:En waar worden die chips gemaakt? En hoeveel mensen zijn hierbij betrokken?
Ja in principe wel, alleen sommigen hebben deze taak.quote:En iedereen kan dus zo maar veranderen in een professionele moordenaar? En waarom gebeurd dat niet bij iedereen dan?
Nee, niet allemaal;quote:En alle moordenaars die er zijn, op de wereld, dat is allemaal n.a.v. deze implantaten?
fysiek kan, maar de meeste interessante zijn de niet-fysieke implantaten.quote:Vaag vaag vaag. Een implantaat in mijn energieveld? Ik weet echt niet waar je het over hebt. Een implantaat (in de letterlijke betekenis) is een voorwerp dat in je lichaam wordt ingebracht. DAT is een implantaat. En dat is een fysiek is.
niet altijd dus.quote:Een implantaat kun je vastpakken, aanraken. Het heeft massa, gewicht.
Ja, en ook in je lichaam, in je lichaamsruimte, en in al je cellen, in je DNA en het allerbelangrijkste: in je gedachten, in je mind, in je geheugen, in je onderbewustzijn etc.quote:Hoe kan dat in mijn energieveld zitten en niet vallen? Ik mag aannemen dat met 'energieveld' je bedoeld het 'ding' wat om me heen hangt? Dus ergens hier om mij heen zweeft/hangt nu een implantaat?
De mens heeft meerdere lichamen, om de belangrijkste onderscheiden delen te noemen: 1 fysiek lichaam, en 7 niet-fysieke lichamen, met bijbehorende energie-velden en energie-spectra.quote:Hoe moet ik dat nou voor me zien dan?
Ja, ook door de mond m.b.v. eten en drinken. Maar ook via tandpasta (fluor) en resten van chemtrails.quote:Als bouwmateriaal? Hoezo als bouwmateriaal? Als we het hebben over nano-implantaten, dan kan het gehele implantaat toch wel door mn huid heen?
veel cosmetica bevatten kankerverwekkende chemicalieen; vooral zonnebrandcreme , zgn. om de huid te beschermen tegen huidkanker a.g.v. zonlicht ....... Interessante bouwstenen zijn ontworpen eiwitten en sporen van metalen. Let nu vooral op de reclame voor cosmetica voor mannen.quote:Waarom zouden ze dan alleen de bouwstenen in zo'n creme stoppen? Want, stel dat zo'n implantaat uit 30 verschillende bouwstenen bestaat, en niet elke bouwsteen zit in elke creme, dan moet ik dus meerdere cremes gebruiken om alle bouwstenen bij elkaar te krijgen,
ze zijn ontworpen om de rest van je leven in je te blijven zitten.quote:waarna die zich gaan samenvoegen tot het uiteindelijke implantaat. En wat nou als ik helemaal niet allemaal die cremes gebruik? Dan zit ik dus met bouwstenen in me die niets meer gaan doen, want niet alle componenten zijn beschikbaar/aanwezig. En hoe lang blijven die bouwstenen goed?
Alles wat je noemt is mogelijk;quote:Stel dat ik over 10 jaar wel zo'n creme ga gebruiken die een nog ontbrekende bouwsteen bevat. Doen de bouwstenen die ik nu op dit moment al in me heb het dan nog? Of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen? Is dat niet ontbetrouwbaar? want zo weten 'ze' nooit of het lukt?
zeer veel mensen hebben piercings en tatoeages.quote:Maar niet iedereen heeft piercings of tatoeages. Dat is dan toch een onzeker iets?
Er zijn meerdere mogelijkheden: trauma, ELF, chips, implants, hard-rock muziek, drugs, alcohol, hypnose, satelietsignalen, psychotronica, mind-programming, radionica en huis-tuin-keuken elektronica etc. etc..quote:ja, maar het kan ook zijn dat dit komt doordat die persoon schizofreen is, of bestaat dat niet volgens jou? Dus als je stemmen hoort is dat altijd de actie van een implantaat?
In het onwaarschijnlijke geval dat je deze vermogens van nature kant en klaar hebt, is het verdacht. Maar het hebben van een brainimplant kan het verklaren.quote:Maar hoe komen die mensen aan die chip dan? Jij zegt dat het kan, om een laptop te slopen op deze manier. Oke, dus als ik dat kan, zal ik w.s. helemaal geen moeite hebben met de chips in mijn lichaam. Maar daarna zeg je dat dat geen goed nieuws is. Dus als ik dat kan, dan kan ik alle chips in mn lichaam slopen, behalve 1, want dat is de chip die mijn sloopvermogens versterkt.
Er is zoveel mogelijk. Er zijn special programmed agents idd die chips hebben om meer te kunnen dan alleen maar apparaatjes slopen.quote:Of kan ik die ook slopen? En waarom heb ik dan die sloopchip gekregen? waarom niet iedereen? En als ik die sloopvermogens heb, is dat niet gevaarlijk voor 'hen'?
Ja, je moet eerst beseffen of je implants hebt of niet, en waar. Maar in principe zijn implants ouderwets; de meeste algemene mind-control gebeurt nu rechtstreeks via sateliet, subliminale progammering en ELF-golven en al die micro-electroncia van tegenwoordig.quote:Want eerst doen ze allemaal moeite om allerlei chips in mij te krijgen. Als ik die kapot maak ben ik 'beschermd', want dat stel je eigenlijk, dus dat zouden 'ze' niet willen, immers, ze willen mij onder controle houden.
Ja, maar ik schreef al dat die chips w.b.t. rechtsreekse algemene mind-control niet meer nodig zijn. Wel voor specifieke opdrachten.quote:Maar, dan geven ze me wel een chip die precies datgene wat 'zij' niet willen dat ik kan, nl slopen, versterkt, waardoor ik toch juist beter kan vechten tegen de chips?
We hebben het voornamelijk over implants.quote:En als ik die ene sloopchip dan NIET kapot kan maken, maar de rest wel, waarom geven ze dan niet iedereen die ene sloopchip, ipv via allerlei andere kanalen 'mindere' chips aan iedereen uit te delen. Dat kost ook veel minder, want je hoeft veel minder chips te maken.
Dat hangt er van af, of de persoon weet dat die implants heeft.quote:Maar, waarom zouden 'ze' die chips dan zo fijngevoelig maken? Dat is dan toch juist niet slim?
idd.quote:Ehh...je krijgt 'hulp' van interdimensionale wezens.. juist ja.. Nou, misschien moeten we het daar dan maar niet over hebben.
Even een opmerking tussendoor:quote:
Nanotechniek dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef Masyl het volgende:
Van de frontpage
[..]
Dat er veel mogelijk is blijkt wel weer.
verhalen van A'Shayana Deane aka Anna Hayes zijn zooi, NWO crap.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:53 schreef Loppe het volgende:
Ik denk dat Bankfurts bronnen vooral de boeken van Peter Moon zijn.
Wat me opvalt is dat er weinig eensgezindheid is tussen verschillende auteurs mbt buitenaardse beschavingen. Leg bvb A'Shayana Deane naast Peter Moon of andere auteurs, ze hebben elk hun eigen verhaal. Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze elk steevast overtuigd zijn van hun eigen gelijk.
Het is mogelijk; maar ik kan het niet beoordelen obv van zo'n plaatje.quote:Op maandag 8 november 2010 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vreemd inderdaad, maar ik denk niet dat dit implantaten of iets in die strekking zijn. Hoewel men het er blijkbaar nog niet over eens is wat het dan wel is.
Zie elders in dit topic: vaccinaties, medicijnen, militaire diensten, genetisch gemanipuleerd voedsel. De technologie kan buitenaardse oorsprong hebben. Directe buitenaardse ontvoeringen komen na 1965 nauwelijks nog voor. De Illuminati controleren deze planeet (nog wel).quote:Mij lijkt het vet gedrukte de meest plausibele verklaring en het zal inderdaad dan wel een of andere onbekende parasiet zijn. Maar goed, ik ga het feestje hier niet bederven.Ook ik heb dan wel een paar vragen voor Bankfurt.
1. Wie planten die nano-chips dan? Zijn ze buitenaards?
Productie in diverse militaire organisaties en technologie-bedrijven. Wetenschappers, artsen en dokoren die er bij betrokken zijn, hebben er geen weet van. Weten ze het wel dan worden ze gechanteerd of bedreigd.quote:2. Waar worden ze gefabriceerd en waarom houden alle mensen die ze fabriceren dan keurig hun mond? (als het geen buitenaardse implantaten betreft natuurlijk)
Veel wetenschappers, doktoren zijn ook geprogrammeerd en kunnen dan implants hebben, ja. De echte machthebbers kunnen ze ook hebben maar dan voor eigen praktisch gebruik.quote:3. Dragen degenen die de chips planten zelf ook chips en hoe zit het met de echte machthebbers? Dragen die ze ook?
W.b.t. huidige tijd: Het begint zo eind 19e eeuw, de Britten, Amerikanen en de Duitsers werkten veel samen. De Nazi's hebben het geperfectioneerd in ondermeer het Monarch programma; zij hadden bijvoorbeeld ook een eugenetisch programma voor arische mensen: Lebensborn, dit programma is na 1945 voortgezet wereldwijd en wordt nog steeds toegepast.quote:4. Hoe oud is dit fenomeen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |