Geen zakje silica?quote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Evilicious het volgende:
Volgens mijn beleving kregen kinderen die stout waren een zakje zout in hun schoen.
Blijkbaar niet?
Je verwart een lokaal gebruik met een feit.quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Studente18 het volgende:
Ik ken het wel, als je stout bent krijg je een zakje zout. Raar dat veel mensen dit niet kennen, ik dacht dat dit landelijk wel bekend was.
Sinterklaas en feiten gaan ook niet echt samenquote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je verwart een lokaal gebruik met een feit.
Daar kom ik nu ook achter inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je verwart een lokaal gebruik met een feit.
Gelderland anders niet.quote:In Groningen en Overijssel is het in ieder geval wel een bekend fenomeen.
Als je stout bent word je toch gewoon in elkaar gerost zoals het een echte Zwarte Piet betaamt? Zuid-Holland, nooit van gehoord.quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Studente18 het volgende:
Ik ken het wel, als je stout bent krijg je een zakje zout. Raar dat veel mensen dit niet kennen, ik dacht dat dit landelijk wel bekend was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |