Dat denk ik toch nietquote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
TS is minder geschikt voor het werk bij V&D dan dikke meisjes die nauwelijks kunnen lopen.
Ik denk het ook.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nou nee toch wel ingewikkeld hoor
waarschijnlijk straal je dat ook uit als een ongemotiveerde halve tamme... had je beter je best moeten doen op school.. was je nu misschien al secretaresse... wat ik betwijfelquote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel uitgevoerd toen, omdat ik het saai vond, maar nu wil ik het toch weer serieus gaan doen.
In jouw hoofd ben jij waarschijnlijk bijzonder ingewikkeld ja, dat wil ik best geloven. Voor ons omstanders is het een ander verhaal.quote:
Nog niet misschien daar voel ik me te goed voorquote:Op maandag 8 november 2010 18:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Je zal trouwens je lichaam maar moeten gaan verkopen want ik vrees dat je weinig betere opties hebt.
Nou ik heb wel spijt dat ik ben gestopt idd anders zat ik dit jaar in het 2e jaar maar je kunt niks terug draaien!quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef josti-tosti het volgende:
[..]
waarschijnlijk straal je dat ook uit als een ongemotiveerde halve tamme... had je beter je best moeten doen op school.. was je nu misschien al secretaresse... wat ik betwijfel
Waarom zou je je te goed voelen? Je bent afgewezen bij de V&D.quote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nog niet misschien daar voel ik me te goed voor
Dat denk ik toch wel. Jij bent niet aangenomen, zij wel.quote:
waarom klaag je dan over je sollicitatie...quote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef This-is-it het volgende:
[..]
maar je kunt niks terug draaien!
Ja maar dat kwam niet door mij, ze hebben te hogen eisen, in vergelijking met wat het werk voor stelt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Waarom zou je je te goed voelen? Je bent afgewezen bij de V&D.
Ik denk dat je inmiddels wel hebt bewezen, dat als jij je ergens te goed voor voelt, dat bij lange na niet betekent dat je dat ook bent.quote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nog niet misschien daar voel ik me te goed voor
Zij waren toch dik en konden volgens jou niets?quote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam niet door mij, ze hebben te hogen eisen, in vergelijking met wat het werk voor stelt.
Hoe komen die anderen daar dan aan een baan? Jij mist dus iets...quote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam niet door mij, ze hebben te hogen eisen, in vergelijking met wat het werk voor stelt.
Scherpquote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Zij waren toch dik en konden volgens jou niets?
Ik heb geen idee misschien denkt ze dat ik slap ben? dat ik klaag bij het dragen van iets?quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef josti-tosti het volgende:
[..]
Hoe komen die anderen daar dan aan een baan? Jij mist dus iets...
Nou ik zag een meisje lopen ze was echt dik en liep langzaamquote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Zij waren toch dik en konden volgens jou niets?
Moet je rennen dan?quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nou ik zag een meisje lopen ze was echt dik en liep langzaam
Nee dat hoef niet maar ze zag er totaal niet fit uit.quote:Op maandag 8 november 2010 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je rennen dan?
Misschien de volgende keer iets meer op jezelf en minder op anderen letten.
Hoe zie jij eruit dan? Je bent niet aangenomen , get over it!quote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee dat hoef niet maar ze zag er totaal niet fit uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |