Nee...quote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hahahaha, heb je de basisschool overgeslagen meid?
Ik heb trouwens nog wel een leuk bijbaantje voor je. Betaald zo'n 150 euro per uur en je maakt werkdagen van 10 minuten. Laat me het maar weten
Ik ben niet dom.quote:
Hoe zag ze eruit? Bruin haar tot de schouders met blauwe ogen en een lekker koppie? Anders wil ik ook wel een mondeling sollicitatie gesprekquote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ze was zelf nog erg jong weet niet precies in te schatten,25 ofzo bovendien zie ik geen reden om haar u te noemen.
* Ik heb de komende maanden niks te doen! vandaar...
Omdat een werkgever oppervlakkig moet blijven een werkgever kan niet zeggen we nemen je niet aan omdat je: blond, te dom, te dik, homo, zwart, te jong, te oud bent. Dat is namelijk bij wet verbodenquote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef This-is-it het volgende:
Wij zijn van mening dat je niet binnen ons huidige team zult passen
Ik vind dit zo oppervlakkig zeg dan gelijk wat ik fout deed of waar het om gaat.
Als je daadwerkelijk 18 bent, en bent zoals je post. Dan ben je in ieder geval niet al te snugger.quote:
Weet niet ben al vergeten hoe ze eruit zag beetje saai eigelijk geen make-up op slechte huid, mwah niet mooi, oogkleur weet ik ook niet meer, ze was niet zo interessant, maar van mij mag je!quote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hoe zag ze eruit? Bruin haar tot de schouders met blauwe ogen en een lekker koppie? Anders wil ik ook wel een mondeling sollicitatie gesprek
Ik was op tijd moest zelf 10 minuten wachten tot iemand kwam.quote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef vipergts het volgende:
[..]
Omdat een werkgever oppervlakkig moet blijven een werkgever kan niet zeggen we nemen je niet aan omdat je: blond, te dom, te dik, homo, zwart, te jong, te oud bent. Dat is namelijk bij wet verboden
Niet binnen het team passen is gewoon dat je een verkeerde indruk hebt gemaakt. Als je een afspraak heb voor een sollicitatie moet je op tijd komen anders kun je net zo goed niet gaan omdat je kans bij 99 % van de werkgevers dan al is verkeken. Je moet wel een hele goede reden hebben om te laat te komen of de afspraak te kunnen verzetten.. Draai het eens om als jij op gesprek moet en de werkgever komt te laat of belt op het laatste moment af wat voor indruk krijg je dan van dat bedrijf.
quote:
Ja kijk, dat mailtje vind ik niet echt vriendelijk overkomen. Je begint meteen met een verwijt. Je mag wel gepikeerd zijn dat je niet bent teruggebeld, maar dat kun je ook anders verwoorden. Ook zou ik de mail niet met 'Ik' beginnen. Dan lijkt het net of het allemaal alleen om jou draait.quote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef This-is-it het volgende:
Hallo,
Ik had verwacht dat ik zaterdag iets zou horen, heb je misschien een iets concreter antwoord waarom ik niet ben aangenomen dan kan ik daar op letten bij volgende sollicitaties.
Mvg,
----------------------
Dit heb ik geschreven hoop dat het goed is ben wel vergeten telefonisch erbij te zetten.. ben benieuwd wat ze schrijft
Het gaat ook om mij, ik zou niet weten welke zin ik kan gebruiken om te beginnen zonder ik te gebruiken? Ja misschien was ik zaterdag wel de hele dag thuis gebleven voor dat telefoontje niet dat het zo was maar dan nog ik vind het niet netjes! en dat mag ze best weten ook, hoe ze reageerd moet ze zelf weten misschien reageerd ze wel helemaal niet.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ja kijk, dat mailtje vind ik niet echt vriendelijk overkomen. Je begint meteen met een verwijt. Je mag wel gepikeerd zijn dat je niet bent teruggebeld, maar dat kun je ook anders verwoorden. Ook zou ik de mail niet met 'Ik' beginnen. Dan lijkt het net of het allemaal alleen om jou draait.
Nu krijg je ws. op dezelfde toon een kort mailtje terug waar je nog steeds niks aan hebt.
Maar goed, je hebt de mail al verstuurd...
Hmmmm, dit was in Amsterdam dan zeker? Daar zien ze er allemaal zo uitquote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Weet niet ben al vergeten hoe ze eruit zag beetje saai eigelijk geen make-up op slechte huid, mwah niet mooi, oogkleur weet ik ook niet meer, ze was niet zo interessant, maar van mij mag je!
Nee. Ze deed wel aardig op het gesprek zelf maar zo zie je maar weer!quote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hmmmm, dit was in Amsterdam dan zeker? Daar zien ze er allemaal zo uit
Ja, lelijke mensen zijn vaak aardig dat is hun compensatie. Ik doe het gewoon met me looks en pak al die chimi's inquote:Op maandag 8 november 2010 18:22 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee. Ze deed wel aardig op het gesprek zelf maar zo zie je maar weer!
Wie zegt dat ik heb de opleiding al een x gevolgd toen ben ik gestopt maar ik wil het toch weer gaan doen in Januari/Februari!quote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef josti-tosti het volgende:
opleiding: secretaresse
op die opleiding voer je dus geen zak uit?
Tregten toch? 1 sollicitatie in de maand is voldoendequote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
dus je voerde geen zak uit en gaat nu wéér geen zak uitvoeren?
Ik heb niet zo veel uitgevoerd toen, omdat ik het saai vond, maar nu wil ik het toch weer serieus gaan doen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
dus je voerde geen zak uit en gaat nu wéér geen zak uitvoeren?
Nou nee toch wel ingewikkeld hoorquote:
Dit is dus de reden, je hebt een kutkarakter en je bent een bitch die zich beter voelt dan anderen.quote:Ik vind dit raar er liepen heel veel dikke meisjes rond waarvan ik twijfelde of ze zich zelf wel konden bewegen, en ik weet niet eens wat ik fout heb gedaan ik dag dat het gesprek wel goed ging.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel uitgevoerd toen, omdat ik het saai vond, maar nu wil ik het toch weer serieus gaan doen.
reageert.quote:Op maandag 8 november 2010 18:20 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Het gaat ook om mij, ik zou niet weten welke zin ik kan gebruiken om te beginnen zonder ik te gebruiken? Ja misschien was ik zaterdag wel de hele dag thuis gebleven voor dat telefoontje niet dat het zo was maar dan nog ik vind het niet netjes! en dat mag ze best weten ook, hoe ze reageerd moet ze zelf weten misschien reageerd ze wel helemaal niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |