Het lijkt me sterk dat je door 1 telefoongesprek alles kunt verpesten,quote:Op maandag 8 november 2010 16:49 schreef josti-tosti het volgende:
maar je zij letterlijk aan t eind van dat telefoon gesprek: Oke doei?? (andere topic)
vindt je het gek dat ze je niet aannemen? praat je zo ook tegen de klanten?
''Aaaah fkaa moszz jeweetzelf, die vuilniszakkenjasje staat je zo mooi weejoo!! waar iszz je bondkraagje dan no spang jwzz?''
Jij kunt mij niet betalen!quote:
Ja maar dat moet je vergeten,quote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef Rasher het volgende:
[..]
ff 4 uur later op een gesprek willen komen![]()
![]()
uhuhquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je vergeten,
Want het ging om het sollici. gesprek en die had ik wel goed gedaan.
Ik geloof er geen zak van. Als je al een gesprek 4 uur wil verzetten dan zul je ook wel idiote dingen hebben gezegd tijdens je sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je vergeten,
Want het ging om het sollici. gesprek en die had ik wel goed gedaan.
In januari/februari is ts weer fulltime schoolquote:
Dat vond ik idd ook al vreemd hoe ik het las!quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef nozem het volgende:
Meer dan 1 gesprek voor een baantje bij La Place, is dat nieuw?
God, wat ben jij dom.quote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee die wijven wat daar werken dat waren aangestranden zeekoe's
januari /februariquote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef This-is-it het volgende:
[..]
In januarie/februarie is ts weer fulltime school
kut ik wou het net veranderen!quote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef danilel het volgende:
[..]
januari /februari
(ik las je onderschrift)
Koe-enquote:
Maargoed TS, het is niet anders. Je zou nog even kunnen bellen voor wat meer informatie. Misschien heb je onbewust een verkeerde indruk achtergelaten, dan kun je daar op letten bij een ander gesprek.quote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook al vreemd hoe ik het las!
Als dit echt is, is het wel om te huilen ja.quote:Op maandag 8 november 2010 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
en maar hopen dat't een troll is
Link?quote:Op maandag 8 november 2010 17:01 schreef Hyundai het volgende:
Ben jij ook niet dat meisje dat gedumpt werd bij de Bijenkorf omdat je hier op FOK zo stom was om neer te zetten dat je loog tegen je baas?!_!!
Nee gelukkig niet ...quote:Op maandag 8 november 2010 17:01 schreef Hyundai het volgende:
Ben jij ook niet dat meisje dat gedumpt werd bij de Bijenkorf omdat je hier op FOK zo stom was om neer te zetten dat je loog tegen je baas?!_!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |