quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hahahahahaha holy shit..
Je hebt jezelf genakt
Niet klikken.zo jammer dat de spoilers niet werken in text onlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was te lelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef This-is-it het volgende:
Wij zijn van mening dat je niet binnen ons huidige team zult passen
Ik vind dit zo oppervlakkig zeg dan gelijk wat ik fout deed of waar het om gaat.
Dat je te simpel bent om in een oubollig warenhuis te werken klinkt zo lulligquote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef This-is-it het volgende:
Wij zijn van mening dat je niet binnen ons huidige team zult passen
Ik vind dit zo oppervlakkig zeg dan gelijk wat ik fout deed of waar het om gaat.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef This-is-it het volgende:
Wij zijn van mening dat je niet binnen ons huidige team zult passen.
Wtf, jij vatte 'in het team passen' letterlijk op?quote:Ik vind dit raar er liepen heel veel dikke meisjes rond
Nou als het dat is,quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nou als het dat is,
Ik heb de omgeving onkent, lijkt me sterk
Waarom onken jij omgevingen ?quote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nou als het dat is,
Ik heb de omgeving onkent, lijkt me sterk
Dat ik geen mooie jongen of wat dan ook zag werken!quote:
Omdat ik wou weten of er mooie jongens werkten, of misschien bekenden ofzoquote:
Die waren allemaal naar het magazijn gevlucht toen jij binnenkwam.quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat ik geen mooie jongen of wat dan ook zag werken!
Haha nee hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die waren allemaal naar het magazijn gevlucht toen jij binnenkwam.
Waarom moet ik bellen terwijl zij mij zou bellen ik zie het niet zitten!quote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef jack4ya het volgende:
Bel dan. Als je het wil weten.
En dan niet gelijk in de aanval, he.
Gewoon informeren...
Dat gelul van dat je het maar moet accepteren...
http://www.google.nl/webh(...)&fp=a86c012c8d4c55d8quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Omdat ik wou weten of er mooie jongens werkten, of misschien bekenden ofzo
Omdat het daar niemand wat kan schelen of jij wel of geen baan vindt natuurlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Waarom moet ik bellen terwijl zij mij zou bellen ik zie het niet zitten!
Naaah ik ben niet van mening dat ze daar hoger op waren geleid dan mij of een beter Nederlands hadden!quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Omdat het daar niemand wat kan schelen of jij wel of geen baan vindt natuurlijk.
Als jij van je fouten wilt leren moet je zelf initiatieven nemen. Bellen dus of ze n.a.v. het gesprek nog tips voor je hebben voor een volgend sollicitatiegesprek.
Tip 1: volg een cursus Nederlands.
Hahahahaquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef Ciske- het volgende:
[..]
[..]
Wtf, jij vatte 'in het team passen' letterlijk op?![]()
Ze zagen gewoon direct al dat je een domme knurft bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |