abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 8 november 2010 @ 15:23:44 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88474398

quote:
Voetbalteam in elkaar geslagen

BLARICUM - Een voetbalwedstrijd tussen BVV'31 uit Blaricum en Unitas '48 uit Veenendaal is gistermiddag flink uit de hand gelopen.

Volgens de politie gaf een van de spelers de scheidsrechter een kopstoot en ontstond na de wedstrijd een massale vechtpartij. Ooggetuigen melden dat zowel spelers als bestuursleden van BVV'31 in elkaar zijn geslagen door leden van de tegenpartij.
Strafschop
Het ging mis toen de scheidsrechter bij een 1-1 stand een omstreden strafschop aan BVV gaf. De Unitas-selectie ging volledig door het lint en één van de doorgedraaide spelers gaf de scheidsrechter een kopstoot.
Vervolgens ontstond er in de kleedkamer een knokpartij waarbij diverse mensen met stokken zouden zijn geslagen. "Ik ben me kapot geschrokken", zegt trainer Ab Rutten van BVV in het AD. "Deze gebeurtenissen waren zo beangstigend, dat ik er verder eigenlijk niks over wil zeggen."
De gealarmeerde politie heeft één persoon aangehouden, maar de man die de kopstoot gaf, is spoorloos.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen__.html?cid=short
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 8 november 2010 @ 15:26:09 #2
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_88474484
Voetbal is ook oorlog.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_88474517
Leuke derde helft.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_88474551
Per direct licentie afnemen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_88474574
Toch fijn als je zo'n vereniging op bezoek krijgt.
Damn -O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88474728
Kakkers vs kakkers .
Dat er niemand met een hockeystick is geslagen :P

Edit : Geen kakkers dus :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88474761
Ik heb ook weleens wedstrijden gespeeld waarbij je aan alles merkte dat je hem maar beter kon verliezen dan winnen. Tuig zowel op als/naast het veld die maar op 1 ding uit waren en dat waren dus knokpartijen.
pi_88474923
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Kakkers vs kakkers .

[ afbeelding ]

Staand v.l.n.r. Rachid Saidi (coach, trainer), Mark van de Bijl, Samir Asaïdi, Mohammed Aliyat,
Farid el Moussaoui, Youness Lahnine, Özkan Öztürk, Ismael Zerkani, Rob Hardeman (tenuesponsor).
Hurkend v.l.n.r. Talib Sallihi, Najib Saghouani, Naim Zerkani, Mohammed Ben Ali, Souhail Saidi,
Ab Tahiri, Hicham Saidi.
Niet op de foto: Mohammed Riani, Zarkaria Lahnine, Moustapha Lahnine.

:')
  maandag 8 november 2010 @ 15:42:37 #9
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_88475026
Een herkenbaar team dus :D
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_88475095
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb ook weleens wedstrijden gespeeld waarbij je aan alles merkte dat je hem maar beter kon verliezen dan winnen. Tuig zowel op als/naast het veld die maar op 1 ding uit waren en dat waren dus knokpartijen.
Ook wel eens meegemaakt :')
pi_88475219
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Kakkers vs kakkers .

[ afbeelding ]

Bij het lezen dacht ik al dat unitas een full buitenlander team zou zijn en bvv normale mensen en het is nog zo ook :')
  maandag 8 november 2010 @ 16:09:32 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88475958
Nog even de selectie op een rijtje:

Selectie Unitas'48 1.
Mark van de Bijl. (keeper)
Sebastiaan Visser (keeper).
Naim Zerkani.
Zakaria lahnine.
Ismaeil Zerkani.
Najim Saghhouari.
Farid el Moussaoui
Appie Tahiri
Hicham Saidi
Souhail Saidi
Majid Amelah.
Oskan Ozturk.
Mohammed Ben Ali
Talib Salihi.
Younnes Lahnine.
Mohamed Aliyat.

Trainer: Rachid Saidi
Leider: Mohamed Issaoui

Geweldig dat bij dit soort teams altijd alleen de keeper blank is :')

Is het trouwens bekend of het wel het eerste is? Het 2de staat niets van op de site, maar het 3de zitten alleen maar autochtone nederlanders in.

Waarom ik dat benadruk? Omdat het weer voer is voor zo'n onzinnige stelling van de PVV.
Het is zo jammer dat er altijd dit soort figuren zijn die de stelling alleen maar ondersteunen door zich te misdragen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88476007
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef Komakie het volgende:
Nog even de selectie op een rijtje:

Selectie Unitas'48 1.
Mark van de Bijl. (keeper)
Sebastiaan Visser (keeper).
Naim Zerkani.
Zakaria lahnine.
Ismaeil Zerkani.
Najim Saghhouari.
Farid el Moussaoui
Appie Tahiri
Hicham Saidi
Souhail Saidi
Majid Amelah.
Oskan Ozturk.
Mohammed Ben Ali
Talib Salihi.
Younnes Lahnine.
Mohamed Aliyat.

Trainer: Rachid Saidi
Leider: Mohamed Issaoui

Geweldig dat bij dit soort teams altijd alleen de keeper blank is :')

Is het trouwens bekend of het wel het eerste is? Het 2de staat niets van op de site, maar het 3de zitten alleen maar autochtone nederlanders in.

Waarom ik dat benadruk? Omdat het weer voer is voor zo'n onzinnige stelling van de PVV.
Wat wil je nou zeggen man ?
Dat Marokkanen niet kunnen keepen ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88476081
quote:
15s.gif Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mocro's denken allemaal dat ze panna-queens zijn, en voelen zich daarom te goed om te keepen. ;)
  maandag 8 november 2010 @ 16:15:12 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88476200
quote:
15s.gif Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze niet willen keepen.
Niets mis mee verder hoor, maar ik weet nog wel uit de tijd dat ik nog voetbalde dat het ook altijd zo was. Ik vind het gewoon grappig :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 november 2010 @ 16:21:01 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_88476449
quote:
Veenendaals voetbalteam uit competitie

UTRECHT - Het Veenendaalse voetbalteam van Unitas'48 dat dit weekend betrokken was bij een vechtpartij met een tegenstander, wordt door de KNVB uit de competitie gehaald.

De vlam sloeg gisteren in de pan tijdens een uitwedstrijd van Unitas'48 tegen het Blaricumse BVV'31. Spelers van de Veenendaalse club mishandelden de scheidsrechter en toen de wedstrijd werd gestaakt ontstond een grote knokpartij in de kleedkamer. Onder meer een scheidsrechter en twee bestuursleden van BVV'31 stapten naar de politie.

Eén vechtersbaas is aangehouden en heeft ook zelf weer aangifte gedaan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 8 november 2010 @ 16:27:10 #17
15600 BB-King
Long live the King!
pi_88476746
Gewoon heel het team het land uitzetten toch?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_88477024
Vorig seizoen hadden wij (en de rest van de competitie) ook geouwehoer met een team van niet nader te noemen komaf.

Agressief klotevolk is het ook vaak :r
pi_88477240
Veel harder tegen optreden, maar je ziet het één persoon is er aangehouden zal wel iets kleins aan zijn broek krijgen en dan is de kous af.
pi_88477366
Dit heb ik al zoveel meegemaakt in mijn voetbalcarrière. Ik heb heel veel met jongens van Marokkaanse en/of Turkse komaf gevoetbald en daar kon ik echt prima mee opschieten, maar het lijkt wel alsof ze elkaar opstoken als ze allemaal met elkaar in een voetbalteam zitten want ik heb nog nooit een 'allochtoon' voetbalteam gezien dat zich normaal en sportief gedraagt. Oh en niet te vergeten de eveneens allochtone en uiteraard zeer partijdige scheidsrechter bij uitwedstrijden. Erg jammer.
  maandag 8 november 2010 @ 16:41:01 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88477385
Proves PVV's point...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 8 november 2010 @ 17:01:54 #22
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_88478299
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef Komakie het volgende:

quote:
7-11 BVV'31 1. - Unitas'48 1. gestaakt
Jep!
pi_88480582
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:40 schreef Yuhina het volgende:
Dit heb ik al zoveel meegemaakt in mijn voetbalcarrière. Ik heb heel veel met jongens van Marokkaanse en/of Turkse komaf gevoetbald en daar kon ik echt prima mee opschieten, maar het lijkt wel alsof ze elkaar opstoken als ze allemaal met elkaar in een voetbalteam zitten want ik heb nog nooit een 'allochtoon' voetbalteam gezien dat zich normaal en sportief gedraagt. Oh en niet te vergeten de eveneens allochtone en uiteraard zeer partijdige scheidsrechter bij uitwedstrijden. Erg jammer.
Mee eens en ja, ik vind dat ook jammer. Ben niet racistisch, totaal niet, en ook totaal geen PVV'er. Maar wat jij hierboven beschrijft maak ik ook keer op keer mee in mijn toch al 20-jarige voetbalcarriere. Vooral uit tegen 'dat soort teams' is inderdaad een drama, bij mijn club zijn er zelfs teams die dat soort uitwedstrijden op papier afwerken. 'Schrijf maar een reglementaire 3-0 nederlaag op, we gaan er niet eens heen'. Zo ver wil ik zelf niet gaan maar ik voetbal niet voor mijn plezier tegen dit soort teams, heb genoeg meegemaakt, van ingegooide kleedkamerruiten en doodschoppen tot massale vechtpartijen.
  maandag 8 november 2010 @ 18:04:16 #24
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88480608
:N integratie mislukt
AFC AJAX
  maandag 8 november 2010 @ 18:17:13 #25
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_88481064
Ik heb trouwens een halfjaar met roomblanke 40 plussers gevoetbald en daar liep de helft van de wedstrijden ook uit op een vechtpartij.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')