http://www.telegraaf.nl/b(...)gen__.html?cid=shortquote:Voetbalteam in elkaar geslagen
BLARICUM - Een voetbalwedstrijd tussen BVV'31 uit Blaricum en Unitas '48 uit Veenendaal is gistermiddag flink uit de hand gelopen.
Volgens de politie gaf een van de spelers de scheidsrechter een kopstoot en ontstond na de wedstrijd een massale vechtpartij. Ooggetuigen melden dat zowel spelers als bestuursleden van BVV'31 in elkaar zijn geslagen door leden van de tegenpartij.
Strafschop
Het ging mis toen de scheidsrechter bij een 1-1 stand een omstreden strafschop aan BVV gaf. De Unitas-selectie ging volledig door het lint en één van de doorgedraaide spelers gaf de scheidsrechter een kopstoot.
Vervolgens ontstond er in de kleedkamer een knokpartij waarbij diverse mensen met stokken zouden zijn geslagen. "Ik ben me kapot geschrokken", zegt trainer Ab Rutten van BVV in het AD. "Deze gebeurtenissen waren zo beangstigend, dat ik er verder eigenlijk niks over wil zeggen."
De gealarmeerde politie heeft één persoon aangehouden, maar de man die de kopstoot gaf, is spoorloos.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Kakkers vs kakkers .
Dat er niemand met een hockeystick is geslagen
[ afbeelding ]
Edit : Geen kakkers dus
Ook wel eens meegemaaktquote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb ook weleens wedstrijden gespeeld waarbij je aan alles merkte dat je hem maar beter kon verliezen dan winnen. Tuig zowel op als/naast het veld die maar op 1 ding uit waren en dat waren dus knokpartijen.
Bij het lezen dacht ik al dat unitas een full buitenlander team zou zijn en bvv normale mensen en het is nog zo ookquote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Kakkers vs kakkers .
Dat er niemand met een hockeystick is geslagen
[ afbeelding ]
Edit : Geen kakkers dus
Wat wil je nou zeggen man ?quote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef Komakie het volgende:
Nog even de selectie op een rijtje:
Selectie Unitas'48 1.
Mark van de Bijl. (keeper)
Sebastiaan Visser (keeper).
Naim Zerkani.
Zakaria lahnine.
Ismaeil Zerkani.
Najim Saghhouari.
Farid el Moussaoui
Appie Tahiri
Hicham Saidi
Souhail Saidi
Majid Amelah.
Oskan Ozturk.
Mohammed Ben Ali
Talib Salihi.
Younnes Lahnine.
Mohamed Aliyat.
Trainer: Rachid Saidi
Leider: Mohamed Issaoui
Geweldig dat bij dit soort teams altijd alleen de keeper blank is
Is het trouwens bekend of het wel het eerste is? Het 2de staat niets van op de site, maar het 3de zitten alleen maar autochtone nederlanders in.
Waarom ik dat benadruk? Omdat het weer voer is voor zo'n onzinnige stelling van de PVV.
Mocro's denken allemaal dat ze panna-queens zijn, en voelen zich daarom te goed om te keepen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen man ?
Dat Marokkanen niet kunnen keepen ?
Ik denk eerder dat ze niet willen keepen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen man ?
Dat Marokkanen niet kunnen keepen ?
quote:Veenendaals voetbalteam uit competitie
UTRECHT - Het Veenendaalse voetbalteam van Unitas'48 dat dit weekend betrokken was bij een vechtpartij met een tegenstander, wordt door de KNVB uit de competitie gehaald.
De vlam sloeg gisteren in de pan tijdens een uitwedstrijd van Unitas'48 tegen het Blaricumse BVV'31. Spelers van de Veenendaalse club mishandelden de scheidsrechter en toen de wedstrijd werd gestaakt ontstond een grote knokpartij in de kleedkamer. Onder meer een scheidsrechter en twee bestuursleden van BVV'31 stapten naar de politie.
Eén vechtersbaas is aangehouden en heeft ook zelf weer aangifte gedaan.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef Komakie het volgende:
Is het trouwens bekend of het wel het eerste is? Het 2de staat niets van op de site, maar het 3de zitten alleen maar autochtone nederlanders in.
Jep!quote:7-11 BVV'31 1. - Unitas'48 1. gestaakt
Mee eens en ja, ik vind dat ook jammer. Ben niet racistisch, totaal niet, en ook totaal geen PVV'er. Maar wat jij hierboven beschrijft maak ik ook keer op keer mee in mijn toch al 20-jarige voetbalcarriere. Vooral uit tegen 'dat soort teams' is inderdaad een drama, bij mijn club zijn er zelfs teams die dat soort uitwedstrijden op papier afwerken. 'Schrijf maar een reglementaire 3-0 nederlaag op, we gaan er niet eens heen'. Zo ver wil ik zelf niet gaan maar ik voetbal niet voor mijn plezier tegen dit soort teams, heb genoeg meegemaakt, van ingegooide kleedkamerruiten en doodschoppen tot massale vechtpartijen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:40 schreef Yuhina het volgende:
Dit heb ik al zoveel meegemaakt in mijn voetbalcarrière. Ik heb heel veel met jongens van Marokkaanse en/of Turkse komaf gevoetbald en daar kon ik echt prima mee opschieten, maar het lijkt wel alsof ze elkaar opstoken als ze allemaal met elkaar in een voetbalteam zitten want ik heb nog nooit een 'allochtoon' voetbalteam gezien dat zich normaal en sportief gedraagt. Oh en niet te vergeten de eveneens allochtone en uiteraard zeer partijdige scheidsrechter bij uitwedstrijden. Erg jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |