Benieuwd of Activision wat van MW2 geleerd heeftquote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef Roces18 het volgende:
Er komen sowieso 3 DLC packages dus trek je portomonnee maar open
Dat is al 3 weken oud dat filmpjequote:Op maandag 8 november 2010 14:32 schreef _GdR_ het volgende:
Alle kilstreak rewards. de enige vette is napalm en gunship.
Ja over 8 uurtjes weet ik wel een leuke plek in Nijmegenquote:Op maandag 8 november 2010 14:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
In Nijmegen nog niet kunnen vinden helaas! Iemand ?
Met strict kan je toch gewoon spelen? Ik heb dat ook maar ik heb nergens last vanquote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef LeNick het volgende:
KPN experiaboxhet is mij nog nooit gelukt om hem van strict te krijgen. Ja het lukt wel maar dan dezelfde avond doet de telefoon het niet meer..
Doe mij vanavond zo'n router, dat zou ideaal zijn!quote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef LeNick het volgende:
KPN experiaboxhet is mij nog nooit gelukt om hem van strict te krijgen. Ja het lukt wel maar dan dezelfde avond doet de telefoon het niet meer..
Ik wist er 1 die 48 uur geleden al verkocht.. Nu jij weerquote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja over 8 uurtjes weet ik wel een leuke plek in Nijmegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe even rustig, je bent al level 15!quote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik wist er 1 die 48 uur geleden al verkocht.. Nu jij weer
Ik heb al eerder mensen geholpen hiermee, wat je niet moet doen is je IP statisch maken, dan flipt hij de pant uitquote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Doe mij vanavond zo'n router, dat zou ideaal zijn!
Jealousy is a MFquote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Doe even rustig, je bent al level 15!
Met die 787 is echt niks aan te vangen, wat je er ook mee doetquote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb al eerder mensen geholpen hiermee, wat je niet moet doen is je IP statisch maken, dan flipt hij de pant uit
man ga naar vandale.nl en tik sarcasme in dat zal een hoop duidelijk wordenquote:
Trouwens.. Nijmegen zie ik? Daar heb ik de mijne ook gehaald zaterdag.. LOLquote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
man ga naar vandale.nl en tik sarcasme in dat zal een hoop duidelijk worden
Ik snap niet wat jij hier doe? Als je BO al hebt dan ga je toch lekker spelen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef THeeF het volgende:
[..]
Trouwens.. Nijmegen zie ik? Daar heb ik de mijne ook gehaald zaterdag.. LOL
Jajja nog 3 uurtjes is hij level 16 hhahaquote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij hier doe? Als je BO al hebt dan ga je toch lekker spelen of zie ik dat verkeerd?
Hmm... Vreemd verhaalquote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Met die 787 is echt niks aan te vangen, wat je er ook mee doet![]()
Hoe ze ooit dat ding erbij hebben durven doen
Waar dan?quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef THeeF het volgende:
[..]
Trouwens.. Nijmegen zie ik? Daar heb ik de mijne ook gehaald zaterdag.. LOL
jij bent toch wel de stereotype xbox live kiddo die ik altijd door mijn headset hoor jankenquote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jajja nog 3 uurtjes is hij level 16 hhaha
Ja dat heb ik ook allemaal al gehad. Zelfs KPN gebeld en die zei dat er geen beginnen aan was. Heb die router toen teruggestuurd en kreeg een vervangende 780.quote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm... Vreemd verhaal
www.portforward.com
Kijk daar eens
sorry ik zit niet op de xdoosquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef byah het volgende:
[..]
jij bent toch wel de stereotype xbox live kiddo die ik altijd door mijn headset hoor janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |