Kunnen we dan niet 360 en PS3 delen hebben?quote:Op maandag 8 november 2010 13:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
helaas maar ik hou ook van jou hoor
quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet 360 en PS3 delen hebben?
Toch net maar mn game gepre-orderd, morgenavond ben ik er dus bij
quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef mtchel112 het volgende:
iss er nou ook een missie dat je fidel moet killen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
't't't het was een vraag, maar goed let niet op elke post van jouquote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in het centrale 360 topic herhaaldelijk uitgelegd waarom Black Ops mijn interesse wekt. Een kunst dat je daar steeds overheen hebt weten te lezen.
Dat gaat niet hèquote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef Roces18 het volgende:
In australie en nieuw zeeland kunnen ze hem al lekker spelen.... Hoe moeilijk is het om alles op dezelfde tijd in een continent uit te brengen pfff
quote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
great!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onmogelijk lijkt me:Pquote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef Roces18 het volgende:
In australie en nieuw zeeland kunnen ze hem al lekker spelen.... Hoe moeilijk is het om alles op dezelfde tijd in een continent uit te brengen pfff
Hoezo gaat dat niet, als het in Australie ze het om 4 uur uit brengen, weet ik veel hoelaat het dat in Nederland is stel 9 uur. Nou Nederland 9 uur Australie 4 uur uitbrengen, en dan is het overal op dezelfde tijd.quote:
Misschien omdat er in elke tijdzone heerlijk gehyped kan worden met midnightsales?quote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet, als het in Australie ze het om 4 uur uit brengen, weet ik veel hoelaat het dat in Nederland is stel 9 uur. Nou Nederland 9 uur Australie 4 uur uitbrengen, en dan is het overal op dezelfde tijd.
Dan is het hetzelfde moment, niet dezelfde tijd. 9 uur en 4 uur is niet dezelfde tijdquote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet, als het in Australie ze het om 4 uur uit brengen, weet ik veel hoelaat het dat in Nederland is stel 9 uur. Nou Nederland 9 uur Australie 4 uur uitbrengen, en dan is het overal op dezelfde tijd.
The VMBO is strong in this one.quote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
The VMBO is strong in this one.
Omdat ik eigenlijk niet met jou in 1 topic wil zitten, je voegt vrij weinig toe.quote:Op maandag 8 november 2010 18:36 schreef Roces18 het volgende:
Ja man voor de Wii en de DS eentje samen etc.
Waarom wil je alles splitsen?
Ga met atomen werken
Precies wat jij zegtquote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. In het verleden heb ik een spel altijd keurig op releasedag ontvangen. Daarnaast komt het vaak voor dat de status van je bestelling laat in de avond nog wordt gewijzigd.
hmm, heb meer toegevoegd dan jij. Maar als je het allemaal zo erg vind dan ga je toch lekker weg? Doei!quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk niet met jou in 1 topic wil zitten, je voegt vrij weinig toe.
Bol.com heeft trouwens speciale afspraken met TNT Post, dus morgen zal je alles gewoon hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt
Vanmiddag stond er nog: ''Levertijd: Een week'', maar nu staat er ''Verzonden''.
volgens mij heb ik al meerder mensen opmerkingen zien maken richting jou.. misschien moet jij er wat mee doenquote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hmm, heb meer toegevoegd dan jij. Maar als je het allemaal zo erg vind dan ga je toch lekker weg? Doei!
Ik heb het bij Wehkamp besteldquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bol.com heeft trouwens speciale afspraken met TNT Post, dus morgen zal je alles gewoon hebben
Tauchmeister en dreamzk maar je kan niet iedereen tevreden stellen hé, en zeker geen oude verbitterde mensenquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef byah het volgende:
[..]
volgens mij heb ik al meerder mensen opmerkingen zien maken richting jou.. misschien moet jij er wat mee doen
Ik heb MW2 al lang niet meer. En mijn Xbox zit onder een dikke laag stof. Nee, vrijdag ben ik erbij met Black Opsquote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Doe je vanaaf nog een potje MW2 mee?Als afsluiter?
Ik kom wel ff knallen nog, zal 1 van de laatste keren zijn dat MW2 de 360 ingaatquote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baas
Doe je vanaaf nog een potje MW2 mee?Als afsluiter?
Ik HOOP hetquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bol.com heeft trouwens speciale afspraken met TNT Post, dus morgen zal je alles gewoon hebben
Als je zó erg HOOPT dat je het spel op de releasedag hebt, waarom loop je dan niet gewoon even een FRS of MM binnen om em op te halen?quote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik HOOP het
Bestelstatus: Wordt verwerkt
Verzending: Op verschijningsdatum
Ik heb wel eens vaker gehad bij bol.com dat ik het verzendmailtje pas 's ochtends kreeg. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te makenquote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik HOOP het
Ik had nog wat kadobonnen liggenquote:Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je zó erg HOOPT dat je het spel op de releasedag hebt, waarom loop je dan niet gewoon even een FRS of MM binnen om em op te halen?
Veranderd pas rond 2 uur vannacht... Had beter bij consoleshop kunnen bestellenquote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik HOOP het
Have fun kutjequote:
HIER OOK!quote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net mailtje van Bol , bestelling is aangeboden bij TNT dus morgen in huis !!
Is de bestelstatus op de website bij jullie al aangepast?quote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net mailtje van Bol , bestelling is aangeboden bij TNT dus morgen in huis !!
Hier ook aangepastquote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Is de bestelstatus op de website bij jullie al aangepast?
Hotmail doet het bij mij niet (ben ik de enige btw?) en op de website staat nog dat hij op de verzenddatum word verzonden.
Bij mij staat er verzonden!quote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Is de bestelstatus op de website bij jullie al aangepast?
Hotmail doet het bij mij niet (ben ik de enige btw?) en op de website staat nog dat hij op de verzenddatum word verzonden.
Valt wel mee hoor, ik denk dat je er slechter mee uitkomt. Voor Medal of Honor and Fable 3 krijg je makkelijk 30 euro voor. Dus heb je nog 10 euro over.quote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.mcvuk.com/news/41681/Black-Ops-price-roundup
Beter
Ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Ik kan me bestelling helemaal niet controleren en heb nog geen verzendmail gehad..quote:
Ja, maar dan slaap ik gewoon.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef NietTeVolgen het volgende:
Je kon hem ook geowon vannacht ophalen bij e-plaza of gamemania
Ik heb ook geen mail gehad hoor, maar ik denk niet dat ze zomaar wat neer zetten. Jammer dat hij niet te tracen is.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Ik kan me bestelling helemaal niet controleren en heb nog geen verzendmail gehad..
Hoe bedoel je, mrt zomaar wat neerzetten?quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mail gehad hoor, maar ik denk niet dat ze zomaar wat neer zetten. Jammer dat hij niet te tracen is.
Oh, ik dacht dat je de bestelstatus bedoelde. Ik heb hem gisteren besteld, dus als mijne verzonden is (hetgeen op hun site staat) zal die van jou dat zeker wel zijn, aangezien jij eerder hebt besteld.quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, mrt zomaar wat neerzetten?
Maar ik bedoel dus dat ik niet op Wehkamp kan inloggen (en daardoor dus niet de status checken). De enige mail die ik heb gehad is de mail direct na het plaatsen van de bestelling (plus gewoon reclame van Wehkamp).
Denk je dat ik hem morgen ook gewoon kan verwachten? Ik heb 'm vorige week besteld...
Bij mij is de verzendstatus ook veranderd naar "Verzonden".quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Asgard het volgende:
Ah ok.
Bij mij staat er nog "Op verschijningsdatum".
Ach een dagje later is niet erg, morgen toch niet echt veel tijd om te spelen.
Okequote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hè de bestelstatus bedoelde. Ik heb hem gisteren besteld, dus als mijne verzonden is (hetgeen op hun site staat) zal die van jou dat zeker wel zijn, aangezien jij eerder hebt besteld.
Nee, geen mail over gehad.quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef WSquater het volgende:
[..]
OkeIk lees het hier vast nog wel als je 'm morgen hebt. Als ik 'm morgen dan niet heb dan maar eens bellen of mailen
Maar dus even ter bevestiging: je hebt géén mail gehad waarin stond dat-ie verzonden is?
Misschien heb je hem dan vannacht al binnen!!quote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Veranderd pas rond 2 uur vannacht... Had beter bij consoleshop kunnen bestellen
Ahhh al verzonden!!!
Beter, ik vond 70 levels iets teveelquote:
Ik had bij mw1 iets van 2 of 3 dagen. Bij mw2 is het 25 dagen, dus dat is 10 keer zoveel. Toen mw1 populair was speelde ik vooral gears 1. Dat is nog steeds de beste mp game voor de xbox.quote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef deepart het volgende:
Wat was eigenlijk de verhouding tussen MW1 en MW2?
Bij MW1 had ik in 8 speeldagen alle prestiges gehaald met een score van 900.000, bij MW2 ben ik in prestige 3 bezig na 7 speeldagen met 2.000.000 score. Dat is nogal een verschil.
Vrij genomen voor cod?quote:
BP?quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef byah het volgende:
kan het toch niet weerstaan en rij zometeen maar even naar de BP om em te halen, enige mogelijkheid in Utrecht
Ik ga het niet doen.....quote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef byah het volgende:
[..]
ja
https://www.freebees.nl/n(...)PS_Stationslijst.pdf
Nee het komt toevallig zo uitquote:Op maandag 8 november 2010 23:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Vrij genomen voor cod?
Ik hoop dat dit keer de rankings wel eerlijk blijven zonder hackers. Ook altijd interessant is de zieke race om de eerste plaats op het begin
Veel plezier danquote:
Picsquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
Bij dat launch event hadden ze echt een enorme rij gemaakt voor mensen. Heel gebied vol met kassa's en dozen met de games. Verder niet zoveel aan eigenlijk
verstandig!quote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen.....
Even was er twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |